Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מתלבט בין כמה מקומות ולא יודע היכן כדאי לפתוח

כי כול אחד יש לו את הרמת שירות שלא טובה מספיק לפי תגובות בגוגל

אני רוצה להתחיל להפקיד כול חודש כסף להשקעה לטווח ארוך סביבות 15-20 שנה

היכן אתם נמצאים באיזה בית השקעות והאם אתם מרוצים? בעדיפות שלי אינטראקטיב ישראל לאחר מכן

אקסלנס וכול השאר בסוף

 

1.אקסלנס 

2 מיטב בית השקעות

3.אינטראקטיב ישראל

4 פסגות בית השקעות

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

 

קראת את ההמלצות בשרשור הזה?

 

 

היי תודה לא ראיתי אותו מודה לך

אסתכל עליו 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מישהו יודע להגיד האם כדאי להשקיע בקופת גמל להשקעה?..שהמקסימום זה 83k ש"ח ואז בגיל 60 אפשרי לקבל את זה כקיצבה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

קומת גמל להשקעה היא פיתרון ביניים יקר למי שממש, אבל ממש לא רוצה להתעסק עם כלום ושום דבר.

פיתרון פשוט, אבל מי שרוצה להקדיש זמן / עניין / שליטה בהשקעות, זה פחות בשבילו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

שממש, אבל ממש לא רוצה להתעסק עם כלום ושום דבר.

זה די אני ...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 11 שעות, saar5555 כתב:

זה די אני ...

אם תבדוק מדוע קופת גמל נחשבת מוצר לא משהו בכלל

תראה כמה כסף תפסיד ככל שתהיה מושקע בסיטואציה וככל שתצבור שם יותר יגזרו ממך יותר + לא תדע מה קורה בתיק בזמן אמת

מציע לך ללמוד ממש קצת על מחקי מדד רחבים, זו פעולה פשוטה של כמה לחיצות בעכבר... בוא נגיד שאם אתה חבר פורום ואתה משתמש במחשב לא תהיה לך בעיה ללמוד על הנושא וזה שווה.

  • אהבתי 1

 

פורסם
לפני כשעה, Fixesss כתב:

מציע לך ללמוד ממש קצת על מחקי מדד רחבים, זו פעולה פשוטה של כמה לחיצות בעכב

וורן באפט אומר שדבר ראשון אל תפסיד כסף.

 

אני מעדיף לסגור סכום ולקבל ריבית מובטחת. בבנק נותנים אולי 3.25 אחוז על סכום של כמה עשרות אלפי שקלים. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

קופת גמל להשקעה זה אחלה פתרון לסכומים עד 80000. תבדוק את התשואה של בתי ההשקעות ב5 שנים האחרונות, תנסה להתמקח קצת על דמי הניהול (הם לא קלים לתת הנחות), שים את הכסף ותשכח מזה.

אם תלך לבורסה זה הרבה יותר התעסקות ואם תעשה טעות היא תעלה לך ביוקר. מצד שני, הרווח יחסית לקופת גמל להשקעה עלול להיות סביב ה0.5% בשנה (אם אתה משקיע פסיבי). בעייני זה לא שווה את זה.

 

לגבי איפה לפתוח תיק בורסאי - יש תחרות בין בתי ההשקעות לכן התנאים דומים. אני בibi ודי מרוצה

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, gollu כתב:

קופת גמל להשקעה זה אחלה פתרון לסכומים עד 80000. תבדוק את התשואה של בתי ההשקעות ב5 שנים האחרונות, תנסה להתמקח קצת על דמי הניהול (הם לא קלים לתת הנחות), שים את הכסף ותשכח מזה.

אם תלך לבורסה זה הרבה יותר התעסקות ואם תעשה טעות היא תעלה לך ביוקר. מצד שני, הרווח יחסית לקופת גמל להשקעה עלול להיות סביב ה0.5% בשנה (אם אתה משקיע פסיבי). בעייני זה לא שווה את זה.

 

לגבי איפה לפתוח תיק בורסאי - יש תחרות בין בתי ההשקעות לכן התנאים דומים. אני בibi ודי מרוצה

 

זהו דיברתי עם אינטראקטיב ישראל לא ניתן לסחור במדד תל אביב ואני רוצה לסחור גם וגם

אז כנראה רק ברוקר ישראלי 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יכול להיות שאני טועה, אבל עד כמה שאני יודע מקריאה בפורומים שונים, אינטרקטיב ישראל, הם בסה״כ מתווך בין הלקוח לאינטרקטיב ברוקרס האמריקאית. וזו למעשה חברה קפריסאית אגב.

הם לא יכולים להציע מסחר בבורסה הישראלית, כי אינטרקטיב ברוקרס לא סוחרים פה.

למיטב ידיעתי, הם לא מציעים יותר מדי ערך מוסף, מעבר למה שמקבלים בהשקעה ישירות באינטרקטיב ברוקרס.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא יודע באיזה סכומים אתה מתכנן לסחור ובאיזה תדירות, פשוט לך למי שמציע לך את העמלות הכי נמוכות. 

לי יש חשבון במיטב דש ולאחרונה פתחתי בפסגות. 

הממשק במיטב קצת יותר מיושן, בפסגות מודרני. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אני מחזיק באקסלנס כבר כמה שנים, הממשק שלהם אחלה והשירות די יעיל. כל עוד אתה משתמש בברוקר ישראלי, הרוב די אותו דבר.
שים לב שאינטרקטיב ישראל הם מתווך ישראלי/קפריסאי לIB העולמי. 

@gollu על איזו טעות אתה מדבר בבורסה שעלולה לעלות ביוקר? 

  • אהבתי 1
פורסם

@Tal7 

1.להשקיע במשהו, לחשוב פתאום שהוא איזו גאון הדור ואז לזרוק 50000 ש"ח על הנפקה מתוקשרת של space x בלי להבין למה.

2. לנסות לתזמן את השוק ולהחזיק סכום מכובד במזומן או קרן כספית

3. להמר על סקטור הלא נכון אחרי שהפיק שלו עבר

4. לשים את הכסף על מדד לא מגודר כשיש תנודתיות גדולה של המטבע

 

כותב שורות אלה שגע בכל הטעויות לעיל, מה שגרם לכך קרן ההתשלמות/קופת גמל להשקעה הניבו יותר רווח מהתיק שמנוהל במקבים בבורסה.

למשל 50000 ש"ח שהשקעתי במדד אירופאי לפני שנה הביאו להפסד של -1%, אותו הכסף בקופת הגמל עלה ב25%. כמובן שיש לי גם דוגמאות הפוכות, אבל הזמן שהשקעתי בלתחזק את התיק העצמאי יחסית לרווח, בסוף לא השתלם לי.

 

×
×
  • תוכן חדש...