Jump to content

ba323f

  • פרסום הודעות

    8,377
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

76 נייטרלי

אודות ba323f

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Alfa 159
  • מקצוע
    איש דיאגנוסטיקה לרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שמח בשבילך שהבעיה נפתרה. לכל בעיה יש פתרון רק צריך לבדוק היטב ולבדוק בצורה נכונה.
  2. אין צורך לפרסם את שם המוסך, לא רלוונטי ואינני שופט ע"פ שם המוסך. אם כך מה בדיוק הוא שיפץ בציריה?! בדיסקל מתקנים, מחליפים ומייצרים את כל חלקי הציריה. שטות כזו לא שמעתי.
  3. האם המנוע מאבד נוזל קירור? לעיתים ברכבים מסוימים כאשר הרדיאטור הפנימי של חימום תא הנוסעים נוזל, אז הנזילה בסופו מתנקזת לצינור ניקוז מי המזגן. לכן שאלתי האם המנוע מאבד נוזל קירור. אם לא מאבד נוזל קירור, אין ממה לדאוג כמו שענו קודמיי אלו שאריות שנמצאים בתוך היחידת מיזוג הפנימית.
  4. הקריאה מתבצעת בהתאם לסגנון הנהיגה ברכב.
  5. מיכוון שהרכב הזה לא נפוץ כ"כ עם המנוע דיזל, אני משער שיהיה לך קושי רב למצוא צירייה חדשה בארץ, בדקת כמה עולה חדשה מקורית בחברה? לפעמים יש הפתעות לטובה ולפעמים לא. היכן בוצע השיפוץ? ממליץ לך לשלוח את הציריה שלך לשיפוץ בדיסקל, מעולם לא איכזבו אותי.
  6. מי בנה לך את הצינור טורבו, איציק? עלות החלקים של אלפא יקרים מאוד, הייתי ממליץ לך להתחבר לסורק תקלות ייעודי לאבחון מדויק ולא להסתמך על סורק אוניברסלי ושאר הצעצועים האלה, כדי שתהיה לך אינדקציה ברורה של התקלה. בצע מחיקת תקלות, המשך ליסוע כרגיל עד אשר הנורה תדלק שוב ופנה לאבחון ממוחשב עם סורק מקצועי כאשר חזרה תקלה עדכנית. חבל לנחש ולשער, ואחרי רכישת חלק חדש התקלה תישאר כפי שהייתה, שוב אתה בטוח מודע לעלות החלקים הגבוהה ברכבים האלה ומניסיוני בהם.
  7. ההכנה הזו מיועדת לחיישן טמפ' מנוע, המנוע הזה של מאזדה ופורד חולקים מכללים משותפים ובמהלך הייצור עושים הכנות למנוע, בקיצור אצלך זה לא צריך להיות מחובר, לשאלתך זה המיקום שצריך להיות חיישן טמפ' מנוע, רק שאצלך הקדח חסום ע"י יציקה, וכאשר המנוע מותקן בדגם רכב אחר הקדח פתוח למעבר נוזל קירור ושם מוברג החיישן טמפ' מנוע. אצלך חיישן טמפ' מנוע ממוקדם במקום אחר במערכת.
  8. חזור למוסך שביצעת בו את הטיפול, אתה מתאר בעיה של החטאות בעירה, יתכן ואחד המצתים קיבל מכה ומרווח האלקטרודה קטן, או שהותקנו מצתים לא מתאימים. יתכן גם שיש בעיה אחרת כמו סליל הצתה פגום וכו.
  9. מבלי לבדוק לא אוכל לתת לך תשובה וודאית, או אומר לך כי זאת תופעה נפוצה בקיאה יונדאי ונתקלתי בה המון וברוב המקרים הבעיה במנעול דלת ויש להחליפו.
  10. אכן הגלגל מצחיק מאוד. אבל מצחיק עוד יותר להתקע באמצע דרך ללא גלגל רזרבי עם קומפרסור חסר כל תועלת במקרה שהצמיג שלך התפוצץ ולא בר תיקון. כל המטרה של גלגל רזרבי קטן הוא חסכון במקום תא המטען או בחוסר מקום לגלגל בגודל מלא, ואז תצחק למה תא המטען קטן. אז כדאי לך ללמוד את הסיבות האמיתיות לגלגל הקטן. תהיה בטוח שיש סיבה אמיתית גם אם היא לא כראות עינך כמו חיסכון בייצור למטרת הוזלת מחיר הרכב, אבל סיבה אמית בהחלט יש ולא עשו זאת כדי שנצחק. ולידיעתך המון רכבים הגיעו עם גלגל רזרבי קטן כמו שלך. אם כבר מדברים על מצחיק אז יש יצרנים שלא סיפקו כלל גלגל רזרבי גם כאשר יש מקום מיועד לגלגל, ו
  11. תבדוק ליד דוושת הגז מימין לה עם פנס תסתכל היטב אולי תגלה שהברזים של הרידאטור הפנימי נוזל לפנים הרכב.
  12. קראתי שוב את ההודעה הראשונה של פותח האשכול למרות השעה המאוחרת אינני נתקלתי בבעיית התנעה, אלא רעשי שסתומים ונסיעה לא נעימה ברכב לטענת פותח האשכול, ומה הקשר בניהם כרגע לא ברור, יהיה נחמד לדעת איך הגעת למייצב סיבובי סרק בקשר לבעיה הזו( במילים פשוטות איך זה פותר לו את בעיית הרעש ובעיית הנסיעה ברכב).
  13. "וואלה קלעת בומבה" מה הקשר בין מייצב סיבובי סרק לבין נסיעה לא נעימה בכביש משובש? אין לך הצעה טובה יותר כמו בדיקת פיח באגזוז או משהו בסגנון? פותח האשכול, אין קשר ישיר בין רעשי השסתומים בהתנעה לבין נוחות הנסיעה, אך יש גורם צד שלישי שמשפיע על שניהם כפי שליין מן ענה לך, יתכן והטמפ' החיצונית משפיע גם על צמיגות השמן וגם על גמישות המתלים,תותבים, צמיגים וכו.
  14. תקלה מהסוג הזה צריך להתחיל לבדוק קודם כל לחץ דלק של המשאבת דלק של הלחץ הנמוך, לא עם שיטות כמו שציינת "ממלא בקבוק בקצב מהיר" ושאר הסגנונות מסוג זה. לעיתים יש זרימה תקינה אך לחץ נמוך שאינך יכול לראות זאת ע"י מראית עין כפי שביצעת. חבר שעון לחץ דלק ובדוק את לחץ הדלק. אם אין לחץ ראשוני תקני למשאבה בלחץ הגבוה יהיה לה קשה עד בילתי אפשרי לבנות לחץ גבוה תקין, בוודאי שלא בזמן התנעה שכאן משאבת הלחץ הגבוה בקושי מתפקדת. אם הלחץ הנמוך תקין, תעבור לבדיקת מחשב על פרמטר לחץ דלק במסילה, בדוק את הלחץ בזמן ניסיון התנעה כיצד הלחץ נבנה ולכמה הוא מגיע. קודנית בחיבור ע"י מתקין תקני, לא מנתקת את הסלונוא
  15. המכסה החיצוני של המוח גיר בצבע שחור. מניסיוני אין הבדל בין 60 מעלות לבין 90 מעלות המפלס זהה. השמן גיר ברכב הזה עובר דרך מחליף חום(סנדוויץ) עם נוזל הקירור של המנוע, כך שהוא מתחמם ומתקרר מהר. בדיקת מפלס ללא סורק ייעודי, הייתי מציע לתת למנוע להגיע לטמפ' עבודה, כאשר המאוורר יכנס לפעולה ולאחר מכן יפסיק ומיד בודק. ריקון דרך הפקק התחתון והוצאת המוביל תרוקן כ3.5 ליטר זאת הכמות הראשונית למילוי לאחר ריקון, להתניע את המנוע, לפתוח פקק תחתון לבדיקה ולמלא עד שמתחיל השמן לצאת דרך מוביל הבדיקה, לסגור פקק תחתון, להמתין שהמנוע יגיע לטמפ' עבודה ושוב לפתוח ולרוקן עודפים(יצא ממש מעט כ50 מ"ל), ע
×
×
  • Create New...