Jump to content

ba323f

  • פרסום הודעות

    8,294
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

41 נייטרלי

אודות ba323f

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.mazdaclub.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צריך לבדוק כדי לתת לך תשובה מדוייקת. אבל פעולת המדחס גוזלת כוח מהמנוע, בסל"ד סרק הפעלת המדחס יוצרת עומס על המנוע ולכן המנוע יותר ויברציות ברמה מסויימת אם זה חריג ולא אופייני לרכב הזה אז כנראה שיש בעיה או בסל"ד סרק נמוך מידי כתוצאה מתקלה או תושבות מנוע.
  2. אם המנוע לא מתחמם משמע שהפרק זמן עבודה שלהם גם אם לפרק זמן קצר מספיקה לקרר את המנוע והכל בסדר.
  3. ככל שמהירות המפוח נמוכה התדירות תהיה גבוהה יותר. אם נניח ותכוון את מהירות המפוח לגבוהה יותר המדחס יפעל לפרק זמן ארוך יותר, כמובן גם בתלות הטמפ' של המאייד שמושפעת גם מהטמפ' הפנימית של הרכב.
  4. אתה רוצה לנחש תעבוד בשיטה הזו מה אומר לך. יתכן שאתה צודק ויתכן שלא. יש כמה סוגי תקלות על חיישן זוית הגה אז תנחש כבר עכשיו איזה מהם והאם החלפת החיישן תפתור את הבעיה.
  5. לחיישן יש כיוון שן גדולה ושן קטנה במקביל. או שהרכבת הפוך את השיניים או שהתקנת סליל סיני לא מתאים והשיניים של החיישן בכלל לא משולבות והחיישן לא מסתובב. הסליל הסיני לא מחזיק מעל חודש חודשיים, לא פעם לקוחות ביקשו להתקין סיליל כזה וחזרו אחרי זמן קצר מאוד. המקורי בקושי מחזיק, בוודאי שסיני בשקל לא יכול לתפקד יותר טוב.
  6. נשמע כמו שהמאייד הפנימי קופא והאוויר לא זורם דרכו. הסיבה לכך יכולה להיות מחוסר בקרר כתוצאה מדליפה במערכת.
  7. אם בדקת את כל הנתיכים (פיוזים) אז בדוק את המגים בשקע דיאגנוזטיקה אולי הפינים התרחבו ואין מגע.
  8. מה עם סולר שמטפטף על הכביש עלול לגרום להחלקה והריגת רוכב אופנוע בקלות. לעניין הנזילה, צריך לייבש הייטב את איזור הנזילה ולעקוב מהיכן מתחילה.
  9. לא סתם שאלתי כי ברכב הזה יכולים להיות כמה מקטים שמתאימים ויש מקט אחד שאין לו תחליף ואם הוא היה מותקן אצלך כל שסתום אחר בעל מקט שונה ישאיר לך את התקלה. השוני לא רק במקט אלה במבנה החיצוני של השסתום המקט הבעייתי הוא השסתם עבה יותר לעומת האחרים שהם צרים, אם תצטרך שסתום כזה בעייתי אז המחיר שלו פי כמה מהשאר והוא פחות נפוץ. בקיצור אם היה מותקן לך שסתום עבה או שמן איך שתקרא לזה(חיצונית) אז התקלה תישאר. דבר נוסף. צריך לנקות את הבוצה היטב מאגן השמן והרשת היטב. לאחר מכן מתחת לשסתום vvt קיים בורג. פותחים אותו ומוציאים רשתית קטנה ומנקים היטב זהו המסנן של השסתוםvvt. לא בכל המנועים קיימת רשתית יש מנועים ותלוי בסדרת /שנת ייצור(של אותו הדגם) שלא קיימת רשתית והבורג המדובר. מהיכן אתה? בהצלחה.
  10. האם השסתום VVT הישן אצלך? במידה והתשובה כן העלה תמונה שלו. האם השסתום VVT שהתקנת זהה בדיוק בצורתו הפנימית והחיצונית ממש 1 ל 1 או שיש שינוי בגדלים? אני לא סתם שואל היה לי מקרה וכדי לכוון אותך למציאת הפתרון אצטרך את הפרטים האלה.
  11. כפי שנאמר. הנוזל קירור כבר מוכן מראש לשימוש אין צורך להוסיף מים. פשוט להשתמש בו כפי שהוא.
  12. P0420 זה לא תקלה על חיישן קדמי אלא יעילות ממיר נמוכה.
  13. כנראה שהווסת לחץ דלק דולף ולא מחזיק לחץ. הוא נמצא על אחד מחלילי המזרקים לזכרוני השמאלי.
  14. לפני שאתה ממהר להחליף נאבה. נתק את הקונקטור מהחיישן abs שמחובר לנאבה ותבדוק את הצמת חוטים רוב התקלות הן שהצמה הזו נקרעת בקטע שהיא עוברת על המשולש. ותנקה את המגעים בקונקטור.
×
×
  • Create New...