Jump to content

ba323f

  • פרסום הודעות

    8,473
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

112 טוב

אודות ba323f

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Alfa 159
  • מקצוע
    איש דיאגנוסטיקה לרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדוק בקטלוג NGK https://ngksparkplugs.com/en/part-finder מומנט הידוק/הנחיות: https://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q18/index.html
  2. לא תהיה בעיה להטעין אותו עם המטען החכם שברשותך.
  3. לעניין הנושא, אם המצבר הקטן הוא מסוג חומצה סטנדרטי, זרם הטעינה ירד בשלב כלשהו בזמן הטעינה. יתכן והאזהרה בספר לטעינה בזרם נמוך היא כדי למנוע התחממות המצבר ופליטת חומצה. באופן כללי תמיד עדיף להטעין מצבר עם זרם נמוך בטעינה איטית, וזאת הסיבה מדוע לא כדאי להטעין מצבר פרוק דרך האלטרנטור משום שהמצבר יפלוט חום וחומצה ועוד כמה סיבות.
  4. תן יותר פרטים, נשמע שאתה יודע.
  5. תמשיכו להתווכח, פותח האשכול לא ציין איזה רכב ברשותו, וככל הנראה אם מדובר בטויוטה אז אין אלטרנטור ואין רצועת מנוע בכלל.
  6. תעלה סרטון של הרעש. בדרך כלל המותחן של השרשרת במנוע הזה בעייתי וגורם לרעש שאתה מתאר. קיימים מספר רב של מותחנים שעברו שדרוגים עם השנים השאלה היא איזה מהם התקנת?
  7. אם יש רעשים חריגים מהמנוע, גרור את הרכב למוסך ואל תניע כדי לא להגיע למצב של נזק בלתי הפיך במנוע.
  8. יש לך בטחון מופרז לומר שאין סיכון. מכוני הזרקות הדלק הטובים ביותר יודעים היטב שקיים סיכון שהמזרק לא יתפקד כלל או יתפקד בצורה לקויה אחרי ניקוי סופר מקצועי. יש אצלך טעות, ספרי קרבורטור יכול למשל להמיס משקעים שנתפסו ברשתית של המזרק ולהחדיר אותו עמוק אל המחט או החריר ולגרום לנזק, כיצד הסקת שאין סיכון? כי ראית ביוטיוב סרטון חובבני? פותח האשכול- אם אין בעיה במנוע והכל תקין אל תחפש הרפתקאות מיותרות, אין שום ניקוי ייזום שצריך לבצע למזרקי דלק בנזין/סולר. כאשר תתגלה בעיה במזרקים רק אז תדאג לנקות/להחליף, אחרת סע.
  9. יצרני משאבות הדלק מציינים שיש לבצע ניקוי למיכל הדלק לפני התקנת המשאבה החדשה. עם הזמן נצבר במיכל הדלק משקעים לא רצויים, חול, עלים, שבבי מתכת ועוד גופים זרים. חלקם נראים לעין וחלקם לא בשל גודלם הזעיר. להגיד לך שהסיבה לחוסר סחיבה היא שלא ביצעת ניקוי למיכל, קצת קשה לי להאמין, לדעתי כמו שאמרו קודם, יש לך בעיה אחרת כנראה. תבצע בדיקות של לחץ דלק ותשווה לנתוני היצרן, בנוסף בצע בדיקת מחשב אולי קיים קוד תקלה שיכוון אותך לעבר מקור הבעיה.
  10. קודם כל עשית טעות. ההודעה מציינת שעליך לבצע טיפול תקופתי לרכב, ואם ביצעת אז פשוט לא איפסו את ההודעה הזו(לא מעודכן) ויש לגשת למוסך שביצע את הטיפול לצורך האיפוס. אם לא חסר שמן אז לא מוסיפים, במידה ומילאת יותר מידי שמן מעבר לקו המקסימום במדיד יש לרוקן את השמן העודף. ולפני שעושים משהו צריך לבדוק בדיוק מה ההודעה אומרת, והכי פשוט וברור זה לפתוח ספר רכב שבדרך כלל נמצא בתא כפפות, ואם אין אז שואלים. בהצלחה.
  11. מדובר במנוע 1.2T? אשמח לראות את החלק שהחלפת. האם יש ברשותך את הקוד תקלה מהבדיקת מחשב שכבר ביצעת? יתכן מאוד שהבעיה היא במקום אחר והאבחון היה לקוי, ויתכן גם שהחלק שהזמת לא תואם אולי רכשת חלק חליפי מאיכות ירודה וכו. צריך פרטים.
  12. מעניין אם שמת לב שהרכב הוא משנת ייצור 2006 ואנחנו כיום בשנת 2021 ואם לקחת בחשבון את הזמן שעבר ואורך החיים של הצינורות.
  13. יתכן והיית אי הבנה כלשהי בינך לבין המוסך בנוגע להצעת מחיר. בדוק את עצמך שנית. אם אין צורך להחליף את נוזל הקירור במערכת אז חבל להחליף סתם, פשוט תמתין לטיפול שבו קיימת הנחיה להחליף נוזל קירור ואז במסגרת הטיפול החלפת נוזל קירור צריכה להיות זולה בעבודה. יש הבדל בין לגשת למוסך ולבקש להחליף רק נוזל קירור לבין להחליפו במסגרת טיפול שבו מחיר העבודה צריך להיות יותר זול. *לא בכל עבודה זה כך יש סוגי עבודות שהמחיר נמוך בגלל טיפול בחלק X שקשור ל Y, ובשביל להחליף את Y צריך רק להוסיף סכום כסף קטן בעבודה או שהיא ללא חיוב כלל אלא רק עבור החלק עצמו. למשל:(*המחירים אינם מציאותיים א
  14. מחיר הוגן מאוד. פותח האשכול -אני מאוד מופתע מהמחיר, לדעתי יקר. האם תוכל לעלות חשבונית לכאן עם טשטוש פרטים אישיים ופרטי המוסך יהיה טוב יותר לדעת כיצד להתיחס לשאלה שלך.
×
×
  • תוכן חדש...