Jump to content

ba323f

  • הודעות

    8,656
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Alfa 159
  • מקצוע
    איש דיאגנוסטיקה לרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ba323f

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

182

מוניטין

4

תכנים שנפתרו

  1. תחליף תחנת דלק לפני שתחפש תקלות, בינתיים תיסע עד שתצטרך לתדלק ואז תחפש תחנה אחרת. לאחרונה נתקלתי המון בתופעות מהסוג הזה כתוצאה מדלק לא תקני, אם לא יהיה שינוי פנה למוסך. עדכן.
  2. נשמע פתרון מסורבל. אם היית מציין את סוג הרכב יכולתי לעזור לך יותר. בחלק מהרכבים, ניתן לסובב את המנוע כאשר הבוכנה תגיע לנ.מ.ע ולשחרר את הקפיץ בבטחה, מה שיקרה הוא השסתום ירד רק כ2 מ"מ פנימה, אחרי החלפת הגומיה מרימים את השסתום למעלה והגומיה החדשה תופסת אותו במקומו. כמובן שיש צורך במיומנות רבה בעת החלפת גומיות שסתומים ללא פירוק הראש, מי שאין לו את הניסיון בקלות יגרום ל"תאונה" שיצטרך לפרק ראש מנוע להחזיר את המצב לקדמותו. גם עם לחץ אוויר אין זה בטוח שתקבל חסינות, לפתע הצינור אוויר מתנתק או לחצת בטעות על קנה השסתום, המנוע לפתע הסתובב וקפץ והשסתום צולל לך למטה.
  3. עברו שנים מהשאכול. החומר הזה יש לו הוראות שימוש לכמה מצבים, אתה צריך ללכת לפי ההוראות של איטום פריצה באטם ראש. מניסיון החומר לא יוצר סתימות במע' הקירור, אבל משאבת המים בדך כלל חייה מתקצרים מאוד כנראה החומר מכיל איזה אבקה שיוצרת שחיקה והמשאבה תתחיל לנזול. בכל אופן קח בחשבון שהפתרון לא יהיה קבוע אלא אם הוא יצליח זה יהיה זמני. כל עוד יש פירצה בראש מנוע ואתה נוסע עם מנוע רותח במצב כזה המנוע ישבוק ובעקבותיו גם הגיר והרכב יעצר בצד הדרך מצב לא נעים. אם אתה אוהב את הרכב הזה ומוכן להשקיע, תחליף מנוע כמו שצריך ותהנה, אם לא פשוט תמכור אותו במצבו במחיר מופחת מאוד ותתקדם לרכב הבא. החומר אינו עוצר נזילות טיפוסי זה חומר ייעודי לבעיות אלו, לא תמיד זה מצליח תלוי בסוג ועוצמת הפירצה, בעבר הוא הפתיע אותי לטובה והיו גם כמה מקרים שלא, אם להודות אז בשנים האחרונות מאז התגובה שלי כאן לא השתמשתי בו עוד כי לא היה ביקוש וצורך אני אוהב ללכת בדרכים האמיתיות של תיקון מקצועי או החלפה לאמינות גבוהה ולא פלסטר. נסה ועדכן. לגבי תיקון ראש מנוע ברכב הזה ממליץ לך לשכוח מזה, עליות עבודה גבוהות, ואם נסתכל על עלות תועלת, החלפת מנוע תעלה זול ומהיר יותר מתיקון.
  4. ישנן סיבות רבות ומגוונות להתחממות גיר. יתכן וישנן החלקות בגיר שיוצרות חום רב, או שטמפ' המנוע גבוה והיא זו שמחממת את הגיר דרך הקולר. צריך לבצע איבחון לגלות את הסיבה לפני החלפת חלקים ושיפוצים.
  5. בגיר DSG הקלאצים תמיד משוחררים (הפרדה), בעת לחיצה על המזלג הקלאץ משולב(הפוך מגיר ידני). ממש לא, גיר רובוטי כפול מצמדים עדיין יותר דומה לגיר ידני, בתוכו גלגלי שיניים סינכרונים ומזלגות כמו בגיר ידני.
  6. עלויות ייצור ותכנון. כאשר תוכנן גיר רובוטי חד מצמדי הוא היה מבוסס ברוב חלקיו על גיר ידני של אותו יצרן, מה ששונה בו זה רק חצי הבלוק שעליו יושב הרובוט עצמו. בגיר דו מצמדי זה תכנון מ 0 ולכן הוסיפו את השינן ופין הנעילה למצב P וכל המכלולים מותאמים לתפקד במצב אוטומטי ע"י רובוט. למשל BMW בעבר יצרו גיר רובוטי חד מצמדי, שהיה מבוסס על גיר ידני, עם השנים כאשר הרובוט עשה בעיות אנשים בחול היו רוכשים קיט הסבה לידני, מבטלים את הרובוט ומרכיבים מכלול לידית הילוכים ועוד אביזרים מסביב. אלפא לקחו גיר ידני M32, הסבו אותו לרובוטי, ע"י תכנון חצי בלוק לגיר בלבד. או בקיצור גיר רובוטי חד מצמדי הייתה סוג של הסבה מגיר ידני לגיר רובוטי ע"י היצרנים, כמובן שתמיד לוקחים בחשבון איך ממזערים עליות ויוצרים את התיבה הרצויה. בגיר כפול מצמדים "לא הייתה ברירה" אלא לתחיל מ 0 כי מבנה הגיר שונה לחלוטין מגיר ידני או גיר רובוטי חד מצמדי, שכן יש בו 2 צירי כניסה לגיר, תכנון המזלגות הפנימיים והכל שונה, אז אם כבר מתכננים משהו מ 0 מוסיפים לו כל מיני פיצרים. בגיר רובוטי חד מצמדי יש יצרנים שמציינים לא לדומם מנוע במצב N אלא לשלב להילוך E/R ולאחר מכן לדומם מנוע (פעולה מקבילה לשילוב הילוך בגיר ידני).
  7. במאזדה 3 בשנים כמו של פותח האשכול 99% שהניתוק הוא על הסטרטר עם כספת על הסטרטר כך שמקרה שלו יתכן ואתה צודק לגביו ספציפית. אך זה תלוי במתקין וסוג המערכת שהותקנה.
  8. לא נכון. יש ניתוק לאימובילייזר המקורי, למשאבת הדלק, לסטרטר ולכל מיני רכיבים במערכת ההזרקה ויש ניתוקים מסוג "שיבוש". אין שום קשר לזה שיש סטרטר זאת לא אינדיקציה.
  9. בסרטון רואים נורת תקלות מהבהבת משמע תקלת שריפה בצילינדרים(למשל פלאגים או סליל הצתה) ולאחר מכן מחשב הabs מתריע על תקלה של מומנט מנוע שגוי, בקיצור נורת הabs דולקת בגלל תקלת מנוע. תיגש למוסך מקצועי שיודע לאבחן אני לא רואה משהו מסובך או חריג. עם אבחון נכון כשלב ראשון השאר פשוט וקל.
  10. הכוונה ל"בקר מהירויות" ברכבך קיים בקר ששולט על מהירות המאוורר בהתאם לדרישת מחשב ניהול המנוע. הבקר אינו נגד "סטנדרטי" ברכבך אלא בקר שיכול להפעיל את המאוורר במהירויות משתנות מ 10% עד 100%, בקר PWM. ואכן הוא נמכר יחד עם המאוורר והכונס. תשקל לקנות חליפי או משומש העיקר שיעבוד תקין מאשר לבצע כל מיני אילתורים מסוכנים למנוע.
  11. ישנן 2 אפשרויות: או שבכל פעם צצה תקלה חדשה, או שישנה תקלה אחת שלא נפתרת וחוזרת על עצמה, תחליט בעצמך. לפתרון מקצועי פנה למוסך מקצועי שמכיר את הרכב.
  12. נשמע כמו קצר בפנסים האחוריים או התקנה לקויה של חיישני רוורס/מצלמה שמשגע את הגיר.
  13. ריסוס ספרי קרבורטור על סעפת הפליטה כפי שאתה מתאר בסופו של דבר תגרום לשריפה בתא המנוע ואף פציעה גופנית. אינך מבחין בין סעפות יניקה לפליטה ובין צינורת מנוע השונים. עדיף שתפנה לבעל מקצוע מומחה או שתעזר במישהו מבין. שימוש בספרי קרבורטור לאיתור דליפות זה רעיון גרוע ומסוכן, זה כמו לאתר דליפת גז עם נר דולק. ישנם כלים וציוד הרבה יותר ידידותי ומדוייק לאבחון.
  14. יתכנו מספר סיבות, צריך לבדוק עם מחשב.
  15. לזכרוני כן מגיע מסנן שמן יחד. בזמן פירוק הקולר הישן הנוזל קירור מתנקז דרך המעברים והוא עלול לזלוג למעברי השמן ולכן יתכן ובזמן ההחלפת הנוזל קירור והשמן יתערבבו יחד, כדי למנוע את הסיכון הזה פשוט מליפים את השמן לאחר גמר העבודה, כך שבמידה והנוזל קירור הצליח לחדור למעברי השמן הוא יצא בזמן ריקון השמן, למניעת נזק עתידי מיותר.
×
×
  • תוכן חדש...