Jump to content

Enforcer

  • פרסום הודעות

    67
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות Enforcer

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. אני מתנייד באותה סיוויק מדוברת רק שנתון 2012. אותו מנוע אותו גיר. גר באזור מאוד הררי (שומרון). הכל יחסי אבל היא נוסעת בסדר גמור, לא מרגיש שהיא חלשה. אם אתה ממש אוהב להאיץ בעליות תלולות בכביש 5 למהירויות לא חוקיות בעליל אז כן - היא תתאמץ , אבל עושה את זה בלי בעיה. צריכת הדלק שלה אצלי עם התוואי ההררי היא כ13.3 ק"מ לליטר.
  2. אם לא תטוס בפנייה/כיכר במהירות גבוהה (יחסית) לא תעוף לשום מקום. היא נכנסת לתת היגוי אם נכנסים מהר מדי לפניות, אז פשוט נוהגים לאט יותר.
  3. אצלי בסיוויק הצ'בק 2012 התקנתי מקדימה JBL GTO 609C שהם 6.5 אינץ' (היה רק צריך לטפל בהגבהה)
  4. יש לי מגיני רוח בהדבקה כ4 שנים, לפני כשבועיים-חודש (עם הקורונה הזאת כבר לא זוכר בדיוק) היו רוחות מאוד חזקות בזמן שהרכב היה בחנייה ואחד המגינים התנתק ועף לו (כנראה , לא ראיתי בפועל.. לא יודע לאן הוא עף). אז עכשיו חסר לי מגן אחד - נשאר לי הדבק שעוד לא יצא לי לנסות להוריד אותו. הבנתי שאפשר להוריד עם מתאם למברגה (חיפוש בגוגל של rubber eraser wheel יראה לכם על מה מדובר). הזמנתי אותו וכשהוא יגיע נראה אם הוא באמת מוריד את הדבק מבלי לעשות נזק. עכשיו גם אחד מהמגיני רוח האחוריים התחיל להרעיש כי חלק מהדבק התנתק.. סך הכל המגינים מחזיקים מעמד כמה שנים בהדבקה, מקווה ר
  5. המסחרית שעוקפת אותי בכביש 5 רוצה להוריד פועלים בשוליים (עבירה שחוזרת על עצמה כל יום באותו המקום, ממש חניון), אבל למה לעזאזל לעקוף אותי בשביל לבלום? [video=youtube_share;sgqASFsYtRY]
  6. אני אוהב את הצבע האדום של הסיוויק שלי. אבל זה אני מה שכן , יצאתי פעם עם בחורה ששאלה אותי אחרי דייט אם הרכב שלי. כשאמרתי לה שכן היא אמרה שהיא חשבה שהרכב של אמא שלי בגלל הצבע האדום..
  7. הוא לא חזק מדי, בווליום בינוני הוא עובד בסדר גמור, אפילו טוב מאוד. אני ממש נהנה לשמוע אותו. כשאני מגביר קצת אני מקבל רעשים/הפרעות כנראה בתדר מסוים, ואז כל פעם שהתדר הזה מתנגן אני מקבל צליל צורם שנשמע כמו הפרעה. כשהתדר הזה מפסיק להתנגן - שוב חוזרים למצב תקין.
  8. שלום לכולם, אולי תוכלו לעזור לי החלפתי את הרמקולים הקדמיים והטוויטרים בקומפוננטים JBL GTO609C, והוספתי סאב של BOSS (לא יודע מה הדגם, הוא יד שניה) ומגבר PLX44 של לוג'יק. הדלתות הקדמיות עברו בידוד אקוסטי. בהתחלה הקומפוננטים לא היו מוגברים דרך המגבר , אלא קיבלו אות מהHU. רק הסאב היה מוגבר. הכל עבד חלק וטוב ללא צרימות. כשאתמול חיברתי את הקדמיים דרך המגבר.. התחלתי לקבל צרימות מהטוויטרים בווליום בינוני ומעלה. הGAIN הוא על מינימום, ואין כרגע פילטר HP או LP על הערוצים הללו. כשחיברתי טוויטרים אחרים מרכב אחר הצרימות נשארו. עכשיו.. אני חושד במגבר. יכול להיות גם משהו בחיבורים
  9. שלום, אז ככה - המגבים עובדים תקין לגמרי בכל התצורות מלבד התצורה בה הם מופעלים בעקבות חיישן הגשם. חיישן הגשם מזהה גשם ומפעיל את המגבים פעם אחת.. אולי פעמיים ומפסיק לגמרי אפילו אם יורד גשם זלעפות (או שופכים מים על השמשה). במוסך טויוטה אמרו שהחיישן עצמו תקין והבעיה היא בידית הימנית ששולטת במגבים. הידית עולה 1700 ש"ח. פירקנו את הידית ובדקנו אותה , הכל נראה תקין במגעים ואין שום ממסר או טרנזיסטור שיכלו לצאת מכלל פעולה. חיפשתי באינטרנט וכל הבעיות הן לגבי מגבים תקולים , מנוע מגב , הטיימר של ההפוגה בין פעולות מגב וכו'. לא מצאתי שום דבר בקשר לחיישן גשם והעבודה שלו עם הידית. היכ
  10. מהממת, תתחדש! הייתי בסן פרנסיסקו במאי, פספסתי בקצת סיבוב על NSX
  11. מישהו שמכיר מוסך טוב לטויוטה? (אזור ראש העין, פתח תקווה והסביבה)
  12. לאבי יש בעיה עם חיישן הגשם ברכב שעובד ולא עובד לסירוגין. אודה להמלצה על מוסך שיודע להתמודד עם הבעיה שיעשה עבודה טובה במחיר סביר. תודה!
  13. בספר הרכב הם קוראים למצב "S" - אני מצטט : "נהיגה במצב החלפת הילוכים רציפה" ולאחר מכן "כאשר ידית ההילוכים נמצאת במצב S הרכב יעבור למצב החלפת הילוכים רציף. היא לא תעלה הילוך אוטומטית גם אם מהירות הרכב עולה".
×
×
  • Create New...