תראה, לי יש את הדגם הבסיסי ביותר שיש לאפל להציע.
מקבוק אייר 2021, מעבד M1 בסטאפ הבסיסי ביותר (8GB ראם)
עובד עם לייטרום ופוטושופ, המחשב לא מתאמץ, לא מתחמם, לא נתקע.
עם אילוסטראטור אני לא משתמש, אז לא יודע לחוות חוות דעת לגבי זה.
אבל כהמלצה, המק הוא פשוט חיה רעה עם הסיליקון צ׳יפ. עובד בכל כך יעילות, סוללה מחזיקה פשוט המון שעות שימוש, והמסך. הרטינה פשוט מדהים.