Jump to content

TurboMan

  • הודעות

    619
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של TurboMan

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

20

מוניטין

  1. TurboMan

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה פשוט צריך להבין שלא כל חובבי הנהיגה רוצים לשבת בפאקינג מקרר על גלגלים כדוגמת טויוטה קורולה כל הזמן. אני בדרך כלל לא מגיב, למרות שקורא כמעט כל שרשור בפורום הזה. אבל חייב להגיב על כמות התגובות ההזויות שמשוות רכבים שמטרתם להסב הנאה וסיפוק למשתמש בהם, לעומת רכבים שמטרתם היחידה היא להביא את המשתמש מנקודה א׳ לנקודה ב׳ בצורה האמינה והזולה ביותר. אם אתם אוהבים לנהוג ואוהבים מכוניות, איך זה מסתדר לכם בראש להשוות את הטסלה לטויוטה קורולה? מה אתם עושים בפורום כזה אם דפוס המחשבה שלכם הוא ששני הרכבים מגיעים מנקודה א׳ לנקודה ב׳ וזה הכל?
  2. השקע הזה במערכת המולטימדיה מופיע גם באינפיניטי (חטיבת היוקרה של ניסאן). אכן נראה לא נוח בכלל. אחלה סקירה, תודה.
  3. טווח ריאלי של 270-280 ק״מ ב130 אלף שקל, והנראות של פיאט 500 חדשה, נשמע כמו רב מכר פוטנציאלי בקו הרצליה-קיסריה
  4. לרוב קורה בגלל שמצלמת זיהוי המספר בכניסה לחניון לא קוראת נכון את המספר. קרה לי כמה פעמים גם לקבל הודעה כזו מפנגו, וגם לראות על הפתק של החניה שהמספר שזוהה הוא כמעט זהה (ספרה אחת שונה)
  5. TurboMan

    רשמית: טסלה בישראל

    לא כולם מבלים בפקקים כל חייהם. כמו שלא לכולם תתאים הטסלה. באופן אישי יכול להגיד לך שתוואי הנסיעות שלי הוא 95% בין עירוני ללא פקקים בכלל.
  6. אתה לא לקוח שבוי. קילס מוצע לרוב ברמות הגימור הגבוהות יותר (למרות שלדעתי ב2021 זה אמור להיות איבזור סטנדרט לכל דבר).
  7. כשאורך חיים ממוצע של רכב כיום בארץ הוא מספר חד ספרתי של שנים, ורוב האנשים לא מחזיקים את אותו הרכב 10-15 שנים, אני לא מצליח להבין את הרתיעה מאבזור נוחות טכנולוגי.
  8. אם אני זוכר נכון, גם בפיג׳ו 206+ הייתה בעיה דומה, במסגרתה המדחס היה מפסיק לעבוד ״תחת עומס״ (רושם במרכאות, כי הרכב לא באמת היה תחת עומס שמצריך כיבוי מדחס יזום).
  9. זיוף במד הדלק בסיריון זאת בעיה ידועה, גם אני משתדל לתדלק כשמגיע ל2 פסים.
  10. TurboMan

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה נמצא בקהילת חובבי רכב. פחות האנשים שמחפשים להגיע לנקודה א' לנקודה ב' וזהו. אז קצת חורה לראות את הסגידה שלך ל-"רק לא טסלה!" מהצד, ככה אתה נשמע. כבר כמה עמודים.
  11. TurboMan

    רשמית: טסלה בישראל

    שוב. ברוב העולם, המודל 3 מתחרה ישירה בסדרה 3 וב-C קלאס. לא בפורד פוקוס או מאזדה 3.
  12. אם אני זוכר נכון, לצד השבחים על המוסך, היו גם כמה ביקורות לא טובות. אז לקחת כל דבר בעירבון מוגבל. על מוסך גבע לדוגמה, לא יצא לי לקרוא חוות דעת שליליות, אלא רק שבחים בכל מקום. הייתי מנסה לבדוק איתם.
  13. TurboMan

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלה בסיסית גם ככל הנראה תשמור על הערך הרבה יותר טוב ממשפחתית בנזין רגילה כמו פורד פוקוס. חוץ מזה, טסלה לא מתחרה באופן ישיר בפורד פוקוס בשום שוק בעולם. לא מבין את ההשוואה כאן. ההשוואה ל-330e במקומה, ושם אתה יכול לראות בעצמך את פערי המחירים באחזקה החודשית ועלות רכישה.
  14. נשמע שלא בוצע ניקוז כראוי של אוויר ממערכת הקירור.
×
×
  • תוכן חדש...