Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, EliC25 כתב:

זה מדהים איך הפעם האחרונה שנכנסתי הבוקר השרשור דיבר על אחוז בדיקות חיובי, ועכשיו על שניצלים.

 

שניצל קשור מאוד לקורונה, בעיקר אוהבי שניצלים.

ברגע שאתה מאבד את חוש הטעם,  אז הלכו לך החיים בעיקר בגלל השניצלים.

 

אבל טוענים שאחרי שאתה צובר 150 שניצלים אז טעם החיים חוזר 

  • מצחיק 2
  • מעניין 1
פורסם
לפני שעתיים, David32 כתב:

גלידץ מוקה של אלברט היין:

 

 מה אתה אוכל לנו את הלב עם אלברט.

יש סניפים שמוכרים סושי יותר טוב מ 2/3 מהסושיות שיש בארץ, וזה פקינג סופר...

 

לפני 26 דקות, farkash7 כתב:

דחפו כל תוספת שם בגולדה, אבל שכחו לשים את מה שהגברת גולדה הכי אהבה, סיגריות.
גלידת מלברו, גלידת מלברו לייט, גלידת קאמל. לחסכנים יש גלידת טבק עם נייר גלגול ופילטרים מרשמלו.

גולדה עישנה רק קאמל בלי פילטר...

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני שעה, Transporter כתב:

 

שניצל אחד הדברים הכי טעימים שיש

כל הקטע של השניצל בחלה גם טוב כשעושים את זה טרי וטוב

אני אוהב טבעי. עם מלח פלפל שום, אולי קצת חרדל וכו' בתערובת אבל לא עכשיו עשבי תיבול.

 

שניצל רק מחזה עוף. פילה פחות מתאים לדעתי.

 

שניצל תירס אין בו שום דבר שמועיל לגוף אז לא מבין למה לאכול אותו...זה לא ארוחה זה סתם זבל לדחוף לגוף

 

 

גולדה אש

אבל מלא קלוריות מיותרות 

 

אם לא אוכל כל היום ואשמין כמו חזיר אפול לדיכאון ויפטרו אותי מהעבודה 

פורסם

אחלה שאתה מספר לעצמך תירוצים.

תמצא פסיכולוג/ית ותדבר איתו/ה בנושא, צא תרוץ תתעודד.

מותר לעשות את שניהם.

לפני שעה, Transporter כתב:

 

שניצל תירס אין בו שום דבר שמועיל לגוף אז לא מבין למה לאכול אותו...זה לא ארוחה זה סתם זבל לדחוף לגוף

ווואו אם היה לי פה שניצל תירס. זכרונות ילדות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מה ההסבר לזה שהיו מעט מאוד בדיקות אתמול? מנסים להראות שהסגר שהתחיל לפני שבועיים אפקטיבי בהורדת נדבקים ומקווים שלא ישימו לב?

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, snoop90 כתב:

Society Mens Mental Health bE a mAn High 5 | Be a Man Meme on ME.ME

מה אתה רציני?

עשיתי להיפך, אמרתי לו שילך לאיש מקצוע, לא שיהיה גבר ויספוג.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כמות הנבדקים לא משנה. עוד 10000 או פחות 10000 בדיקות. אחוז החיוביים כן משנה.
כמו שכתבתי אתמול : לא לפזר בית כנסת בכח , חבל. שניים שלושה רימוני גז מדמיע לתוך החלון , עוד עשן כחול לסיום וכולם בורחים החוצה. ככה פעמיים- שלוש ושבוע הבא כולם מגיעים לתפילה עם מסיכות אב"כ ובא לציון גואל.





פורסם (נערך)
לפני כשעה, David32 כתב:

מה אתה רציני?

עשיתי להיפך, אמרתי לו שילך לאיש מקצוע, לא שיהיה גבר ויספוג.

 

כן אני רציני.

התגובה שלי היא תגובה ל"עצה גנרית כללית" ולא ספיציפית לתוכן של התגובה שלך.

מה שרשמת שווה ערך ללרשום לבן אדם עם בעיות משקל "נו אז תעשה דיאטה" או להומלס "נו אז תפסיק להיות עני".

הנקודה שלי, שאם הפתרון לבעיה שלו היה כ"כ פשוט, שאפשר לסכם אותו בשורה אחת של בן אדם זר בפורום אנונימי, כנראה שלא היתה נוצרת הבעיה מלכתחילה.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
לפני 13 דקות, snoop90 כתב:

מה שרשמת שווה ערך ללרשום לבן אדם עם בעיות משקל "נו אז תעשה דיאטה" או להומלס "נו אז תפסיק להיות עני".

להיפך.

זה לרשום לבן אדם עם בעיות משקל - לך לדיאטנית. 

להומלס לשירותי התעסוקה או לא יודע מי לכאורה אמור לטפל בהומלסים בארץ ישראל.

 

זאת אשכרה העצה הכי טובה לשלוח בן אדם לאיש מקצוע... זה הקטע של איש מקצוע.

יש לו בעיה, יש לו אכילה כפייתית כדי לא להיכנס לדיכאון - זה מצריך התערבות של איש מקצוע.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...