Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק רוצה לציין שהעליתי את נושא השניצלים עוד איפושהו בעמוד 600 בערך, כולכם סתם מאחרים לחגיגה.

-לא משתמש בקמח והציפוי נדבק נפלא ויוצא מדהים. עניין של להתמקצע עם כמה ביצה צריך להשאיר על הבשר (לא הרבה!)

שעטנז קטן שדי אהבתי זה לערבב את פירורי הלחם עם מעט אבקת פלאפל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה נשאר נהדר גם אחרי ששמים במקרר את מה שנשאר ומחממים במיקרו למחרת?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אם אתה אוהב קפיצים בשניצל.
הדבר היחיד שאפשר לעשות עם שניצל אם לא אוכלים אותו הוא (אני מצטט פה גאון):

image.png.4ba7077099c8beef978b6d9171f59b3f.png
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה תקף רק לשניצלים דקים. שניצל שמן שהוכן כראוי יהיה טעים גם אחרי חימום במיקרו. ברור שלא כמו שניצל טרי המחבת אבל לא סוליה. עדיף לחמם בטוסטר אובן מאשר מביקרוגל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן, יהיה טעים גם אחרי חימום שוב במיקרו, אם כי פחות פריך.

פטנט פירסט קלאס דה לוקס: 20 שניות במיקרו ואז לשים בטוסטר קופץ.

2 מחזורים על הרמה הגבוהה ביותר.

בשניה שיוצא משם- לזרוק למקפיא ל 20-30 שניות.

אחסוך מכם את הפיזיקה, אבל זה יחזיר את השניצל להיות פריך כמעט כברגע היוולדו.

  • מעניין 1
פורסם

נשאר רק לעודד את השכנים להלשין על ידי מענקים כספיים והנה סבתא שמחה ומאושרת שחזרה שוב לברה"מ של שנות ה70

120812759_10158193895672839_6967203828108250956_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=vqyZDHqwxlkAX95W2vg&_nc_ht=scontent-mrs2-1.xx&oh=5d5c6cd80ed3a001ee43ca40f376aadf&oe=5FA188F9

  • מעניין 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה סוגר את הפינה על השכנים שעושים מסיבות ורעש שברור שיש שם גם אנשים שלא גרים באופן קבוע בבית. 

אפשר להרחיב את הצו גם לימים רגילים אחרי 23:00 בלילה.

 

 

פורסם (נערך)

השאלה אם זה סוגר את הפינה של זרע לבטלה.
כלומר האם אדם שמוציא זרע לבטלה בביתו נחשב למפיץ על שהמשטרה צריכה לאסור?

למי שקצת בהלם מההודעה תקראו שוב את הכתוב מעלה, המלצות המשטרה...

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • לא הבנתי... 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה בדיוק נותן להיכנס לבתים של אנשים כדי לאכוף? אם יאשרו את זה הגענו לשפל רציני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

היא גרה ק"מ מהבית? כי התירוץ ששניכם מפגינים כבר לא עובד.

אני מוכן להצטרף בתור תצפיתן ואז נהפוך לשלישיה שזה כבר נחשב להפגנה...

  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, Pika007 כתב:

אני רק רוצה לציין שהעליתי את נושא השניצלים עוד איפושהו בעמוד 600 בערך, כולכם סתם מאחרים לחגיגה.

-לא משתמש בקמח והציפוי נדבק נפלא ויוצא מדהים. עניין של להתמקצע עם כמה ביצה צריך להשאיר על הבשר (לא הרבה!)

שעטנז קטן שדי אהבתי זה לערבב את פירורי הלחם עם מעט אבקת פלאפל

 

א. רוצים הוכחה!  תן לינק לפוסט.

ב. יש שניצל ויש אוהבי שניצל  - זה לא אותו דבר 

×
×
  • תוכן חדש...