-
הודעות
3,819 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
28
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yohai71
-
-
אתה קורא את זה? כל הכבוד לך. אני רואה את הקופי-פייסט הזה מהצ'אט, מדלג מיד. עברו הימים שהייתי קורא סיכומי מאמרים, וגם את זה עשיתי בשביל כסף.
-
הרעה החולה של פורומים בכלל וקארספורום בפרט. בכל נושא, בכל שרשור, תמיד יגיע חכמולוג שחייב לעשות קופי>פייסט לתוצאה שזרק לו ה-AI. למה? מה הערך של זה, למה אותו מגיב חושב שאני לא יכול לעשות את זה בעצמי? כל הרעיון של פורום הוא לנהל דיון עם אנשים בעלי מוח מתפקד (אולי שליש מתפקד) ולא להתעמת עם "דעה" של רובוט שאני יכול להגיע אליה בעצמי. מעבר לזה שזה לא מכבד את הדיון. בחייאת, תעשו לעצמכם ולגולשים פה טובה, ותפסיקו לשפוך את תוצאות החיפוש שלכם ככה סתם. אני לא אומר לא להשתמש, גם אני עושה את זה, אבל לפחות תרשמו במילים שלכם, תנו איזה פירוש משלכם לנתונים.
-
-
ברילנטין? זה של צעירים. אבא שלי היה משתמש בשמן דובים.
-
כל הכבוד לך על ההשקעה ובעיקר בבחירה - הרבה היו מדלגים (במהירות) על אופל בכלל ועל האסטרה בפרט. אני שמח שיש עוד שרשור על הרכב הזה, שהשרשור שלי לא יהיה היחיד (אפילו שמדובר בשני מנועים שונים).
-
לא זה ולא זה. זה שברולט Citation, ה-GM Downsized + הנעה קדמית שהיה אמור להיות המהפכה שלהם בסגמנט הקומפקטי בשנות השמונים, ולעשות מה שעשתה הקפריס בסגמנט הפולסייז. אלא שהם התקמצנו על החלקים, ובדומה לקורבייר, עשרים שנה קודם לכן, ציידו אותה במתלים ויחידות הנעה שלחלוטין לא מתאימות ל-brief המקורי. וכדי להוסיף חטא על פשע, טרום ההשקה הם סיפקו לעיתונאים רכבים שכן היו מצוידים במערכות שהיה צריך, ולכן קיבלו שבחים מכאן ועד דטרויט. רק כשהרכבים החלו לחזור לסוכנויות עם קריאות אחריות, הבינו כולם את גודל השערוריה. ו-GM כמו GM, טיפלו אמנם בהכל אבל כשסוף סוף הרכב היה ראוי, כבר עקפו אותו כל המתחרים והמוניטין היה ברצפה (הם חזרו כמה פעמים על המהלך הזה של להוציא לשוק רכב בלתי-אפוי, ליפול איתו ולשפר אותו רק בסוף, כשכבר אף אחד לא ממש מעוניין). למצוא דבר כזה זו חתיכת מציאה, אפילו בארה"ב נעלמו כמעט כולן. לאבא שלי היה כזה וזה היה הרכב שהוריד אותו סופית מאמריקאיות: שימו לב להשקעה בפרסום, Road & Track, גיליון מאי 1979, לפני ההשקה: ובאותו גיליון, אינספור כתבות שהוקדשו לכל משפחת X Bodies: קודם כל היה מבחן דרכים לגרסה הספורטיבית, X11: ואח"כ ניתוח מעמיק של כל משפחת X: כל זה כאמור לפני שהתחילו הצרות...
- 9,369 תגובות
-
- 19
-
-
-
לעניין הנ"ל; את הוולבו אני לא מכיר, אבל מניסיון עם מאזדה cx-5 בעלת מושבי "עור" (זה לא באמת עור, אף אחד כבר לא משתמש בעור אמיתי. מצד שני, זה ממש לא הסקאי המגעיל של פעם) - כן, בקיץ זה חם במגע ראשוני אבל ממש לא כוויה. ואחרי כמה דקות של מזגן, אתה בכלל שוכח מזה. מה שכן, אצלי הריפודים בצבע לבן, שאולי זה קשור לעניין. אם יש לך אפשרות, בדוק את זה, יכול להיות שתופתע לטובה.
-
מבקש חוות דעת לגבי בדיקת רכב שעשיתי, האם שווה לקנות?
yohai71 פרסם הודעה בנושא של Buki בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בדיקה משנות התשעים המוקדמות. 😁 -
אני אוסיף על הנ"ל שאלה: מישהו מהמגיבים שמעידים פה על שינויים בתזונה בכלל נבדק קודם לכן, שידע מה הערכים שלו? למשל, מה הטעם בצריכה מוגברת של חלבון אם כבר יש לך ערך גבוה?
-
נדמה לי שגם אתה, כמוני, הגעת מפולגז לפה; אתה לא זוכר את פורום פולגז המקורי, שעקב סכסוך בין בעלי האתר ירד מהרשת ולא חזר? כמה מידע שערכו לא יסולא בפז נעלם עם האתר הזה...
-
-
-
^ לא חושב שהוא קורא פה, ובכל מקרה זה לא ממש ייחודי לפרארי הספציפית הזאת או בכלל. בתמונה עצמה אפשר לראות איך חנו ה-SUVים בהמשך: סתם גועל שהשתרש בציבור.
-
האמת שקצת כן. מיצורים כמו מאי גולן ושות' לא ציפיתי לכלום, אבל הייתה לי איזושהי תקווה מח"כים וותיקים כמו גילה גמליאל, שעושה רושם שברגע שביבי נתן את האות, הבינו שאו שהם עולים על עגלת השחיתות, הפופוליזם והרדידות - או שהם נשארים בחוץ. עכשיו אני נזכר איך אמא שלי דיברה על גילה גמליאל כשהיא נכנסה לכנסת, משהו בסגנון "איך אחת כזאת ירודה מגיעה לכנסת". לא צריך להוסיף יותר מזה.
-
אין פינה שלא מחריבים. עבודה יסודית.
-
למה אתה כל הזמן הולך סחור סחור עם ה"חבל על הזמן, חרדים לא יתגייסו"? אולי תסביר אתה, בתור בעל הידע שחסר לנו החילוניים, למב חרדים לא מתגייסים?
-
- 9,369 תגובות
-
- 18
-
-
-
^ רוב הסיכויים שאתה צודק, אם כי אני לא יודע אם הפגושים (וה"זימים") נמכרו בנפרד - עד שלא יפתחו מכסה מנוע, אין לדעת. אגב, בהמשך קאלאוויי אכן מכרו כמה עשרות קאמרו שהיו לא יותר מטיפול קוסמטי, אבל הן היו מאוחרות יותר ושונות בחזית ובאחוריים מהנ"ל:
-
^ הרבה יותר מזה. אם הדבר הנ"ל אמיתי, מדובר בחתיכת רכב נדיר ביותר. אפשר לקרוא יותר כאן. בגדול, Callaway על הפגוש האחורי מסגיר את הרכב הזה כ(עוד) פיתוח של ריבס קלאוויי, שהתמחה בלגדוש רכבים שונים החל משנות השבעים. הכי מפורסם שלו היה הקאלאוויי קורבט, שהביא את ה-C4 לגבהים חדשים: עריכה: אפילו היה לי הדגם הפתוח שהרכבתי אי שם בשנות השמונים:
-
באמת לא בכל יום אתה פוגש קונטאש. אי שם ב-1994, עשיתי טיול אחרי צבא, אלא שבמקום לחפש הרים בדרום אמריקה, נסעתי למוזיאונים, אוספים ומרוצים בגרמניה ואוסטריה (למשל, מוזיאון פורשה המקורי, שהיה באחד ההאנגרים במפעל). אחרי שסיימתי, המשכתי לפגוש את המשפחה, שהגיעו לטיול בשוויץ. בדרך, בעיירה וילך, ראיתי שלט ליד מבנה צנוע: והבנתי שמצאתי מקום מיוחד לפי מה שחנה בחוץ: ומולו, עמד זה: עכשיו, אני הייתי נער בשנות השמונים, וכל מתבגר ידע שלפחות שני פוסטרים חובה שיהיו לך - סמנתה פוקס בבגד ים, ולמבורגיני קונטאש (עם עדיפות ל-LP500S, עם הכנף האחורית). הקונטאש הנ"ל הוא יותר צעיר, מהסדרות האחרונות. אבל אחרי שנכנסתי פנימה, לראות את האוסף עצמו - חטפתי שוק. עד אז לא ראיתי כמות כזאת של אקזוטיקה איטלקית מכל הסוגים, מרוכזת במקום אחד. למבורגיני, מזראטי, אלפא (מ"היקרות", לא סתם אלפטה כלשהי), דה טומאסו, לנצ'יה ועוד. באופן אירוני, הפרארי היחידות שהיו שם הן הדינו 206, אז הזולה שניתן לרכוש, ו...F40, השיא של השיא דאז. ובניהן היה גם קונטאש מוקדם, שבעיניי הכי יפה כי צורתו הייתה עדיין נקייה, ללא ספויילרים, ניפוחים וכונסי אוויר שאמנם עשו נעים שם למטה, אבל הרסו את העיצוב המקורי: אגב, למי שהקונטאש לא ממש עושה את זה, הייתה שם גם מיורה SV, אולי הלמבורגיני היפה ביותר. אני זוכר שהתלהבתי ממנה הרבה יותר מהקונטאש. כנראה גם הם התלהבו ממנה כי היא עמדה על במה משלה: אני אשים פה עוד כמה תמונות מהאוסף ההוא, אם תהיה דרישה אעלה עוד: אגב, המקום עדיין קיים - דילר בשם ברונו דה סילייה שמוכר ומשפץ, אם כי אני לא יודע באיזה היקף והאם ניתן לבקר כמו שאני הייתי.
-
