Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, nimrod7676 כתב:

כל יום אני מוריד חצי קילו גלידה מרוב דיכאון .. על הלוח שנה בדיוק עוד חודש הייתי צריך להגיע ל-8% שומן. עצוב ביותר 

מקווה שעם הרבה רוטב בייגלה מלוח

פורסם
לפני שעה, Potato כתב:

לפחות תגיד איזה גלידה,

 

 

אמר חצי קילו , אמר שיורד על הגלידה עד שנגמרת

מה נשאר?  אין הרבה אופציות 

 

image.thumb.png.9e6f7e5e797621e4e9cb7d74000b976b.png

  • מעניין 1
פורסם

צ'אנקי מאנקי זה הכי גנרי, רק טיפה יותר טוב מצ'רי גרסיה.

האגן דץ יותר טובים לדעתי.

(והכי טוב זאת הגלידה של אלברט היין, זולה יותר, מעט טעמים אבל המרכיבים טובים יותר).

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הסיבה שאני לא נוגע בגלידות ״משפחתיות״ של שטראוס ונסטלה בארץ זה שהכל מרגרינה.

 

גם שהם עוטפים את זה באריזה יפה ופרימיומית זה עדיין מרגרינה.

 

אין שום סיבה לרכוש את הזבל הזה. 

 

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ברור שהילדים (ויש פה הרבה כאלה) יורדים על הגלידות האלה. 

הבעיה היא שגלידות בשומן צמחי מחזיקות יותר זמן,  הם לוקחים כדור אחד או שניים על גביע וסוגרים את הפינה. 

שהם תופסים את בן & ג'יריס.. זה עד הסוף , אין מצב שהם משאירים אחד פתוח.

ולכן אני מגוון להם,  בשופרסל און ליין הגלידות שמנת היחידות הם בן & ג'יריס...  כל השאר זה בשומן צמחי.

והשבוע הופיעו גם הסדרה החדשה של פסק זמן.

 

 

לפני 4 דקות, Ragnar כתב:

נסו את בן & ג'ירס נטפליקס צ'יל לחובבי המתוק-מלוח

הנאה צרופה

 

image.thumb.png.7026b04982ee023d23612e47bfef8fd8.png

להמחשה בלבד , האחריות על המשתמש או על ההורים

פורסם (נערך)

אגב אם גלידות ומגיפות וסכרת.

הנה יש את הסכרת בקופסא של פסק זמן, פאקינג שומן צמחי מוקצף עם מלא סוכר.

לפחות בן אנד ג'ריז ו האגן דאץ הם עם חלב רזה ושמנת.

 

גלידץ מוקה של אלברט היין: 

42% חלב.

38% שמנת

סוכר (18%)

חלמון ביצה (או משהו כזה)

1% אבקת קקאו

מייצב E410

 

3.99 יורו.

זול יותר ב2-3 יורו מבן אנד ג'ריז

זול יותר ב 2 יורו מהאגנדאץ'

אבל יקר יותר מה"גלידות" שומן צמחי.

כנראה שיש הצדקה כלכלית לגלידה כזאת, ואני בטוח שהיא בריאה יותר מכול האחרות שהזכרתי. כול מה שצריך זה לעודד אנשים לעבור לאלטרנטיבות בריאות יותר.

 

 

עכשיו בוא נראה את הפסק זמן נוגט הזה:

16 שקל

ציטוט

מים, סוכר, שוקולד חלב (15%) (מינימום 36% מוצקי קקאו, מכיל לציטין סויה), סוכר,מוצקי חלב (חלב ישראל) (אבקת חלב, רכז חלבוני מי גבינה) , שמנים צמחיים, סירופ גלוקוזה, מחית אגוזי לוז, שברי אגוזי לוז מסוכרים (1.4%) (אגוזי לוז (0.9%), סוכר), שמנים צמחיים, אבקת קקאו, מתחלב (E-471 ), מייצבים (,E-407, E-412 ,E-410 סירופ סוכר שרוף, צבעי מאכל טבעיים (מיץ פרי יער אלדרברי מרוכז, אדום סלק), חומרי טעם וריח.

אחוז סוכר? 25%

עריכה אחרונה על ידי David32
  • מבאס 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הבנתי אותך..  חכה שיהיו לך ילדים. 

הבעיה עם הגלידות שמנת , זה שהן לא מחזיקות במקרר, לא משנה כמה אני אעמיס זה לא יחזיק שבוע.

ולכן יש גם את אלו , הגלידות האלה מחזיקות הרבה זמן. 

 

השאלה האם יש לך גלידות מחלב של פרה וואגיו?  את זה אני מחפש ?

כמה גלידה כזאת תעלה?

פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

הבעיה עם הגלידות שמנת , זה שהן לא מחזיקות במקרר, לא משנה כמה אני אעמיס זה לא יחזיק שבוע.

תראה, אין לי ילדים, אני חי לבד, ועדיין זה המצב.

ככה ש I feel you

 

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ילדים זה משהו אחר ובגלל זה אמרתי שהילדים יאכלו בכיף.

אולי זו רק קונספציה מוטעית שלי אבל לא יודע כמה נזק יהיה אם הילד יאכל גלידה כזו או כזו.

הוא אוכל כל כך הרבה זבל בין לבין שמה זה משנה.

 

כשמזדקנים... צריך לשמור

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...