Jump to content

tamir3000

  • פרסום הודעות

    58
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות tamir3000

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה לך על העדכון. חלק חשוב מהשרשורים והבעיות כאן הוא נושא הפידבק. לצערנו אין כמעט משתמשי פורום שחוזרים הנה לאחר פתרון הבעיה לצורך עדכון ופידבק. ועל כך מגיע לך כל הכבוד.
  2. https://m.pkwteile.de/autoteile/renault-ersatzteile/clio-iv/57401/10454/kompressor-einzelteile תבדוק מהרשימה הזאת איזה מדחס מותקן אצלך.
  3. גם אם נניח שיש כשל סידרתי מסוים עדיין יש מספר יצרנים למדחסים שרמת אמינותם תהיה שונה אני מניח. לי אישית זה נשמע יותר שמי שהרכיב את המדחס החדש לא ביצע שטיפה של המערכת והחלפת הפילטר, וייתכן ששבבים מהמדחס הישן שנשארו במערכת חדרו למדחס החדש והרסו אותו.
  4. אין צורך להכנס לפאניקה. נסה לברר איזה מדחס של איזה יצרן מתקלקל מהר, ופשוט הזמן מחו"ל מדחס מספק אחר. לפי דעתי תוכל למצוא מדחס חדש איכותי במחיר של 200-300 יורו באינטרנט.
  5. וכאן אולי קבור הכלב.... מדוע הוא מילא? אולי יש בכלל דליפה? כאמור, יישור קו בסיסי ויחסית זול מתבקש כאן ומשם השמיים הם הגבול. אני אישית לא הייתי מתחיל בהחלפת חלקים יקרים, אך כן הייתי מתחיל בגז ובודק על הדרך אם המערכת אטומה כמו שצריך.
  6. הייתי מתחיל מהקל לכבד. נסה למחזר קודם את הגז, כלומר להכניס גז טרי ובכמות הנכונה למערכת. מניסיוני האישי קרה לי ברכבים שונים שהיו לי שהגז איבד מתכונותיו לאחר כמה שנים כתוצאה מספיחת אויר ולחות. מניח שזה יהיה משמעותית זול יותר ומהר יותר ע"מ לשלול תקלה קטנה יחסית.
  7. ייתכן והמנוע עובד בסל'ד סרק נמוך? אם כן, נקה את בית המצערת עם ספריי ניקוי.
  8. סיפרתי לך סיפור כל כך יפה וכל כך אישי שהפתרון כבר בפנים, אבל אתה ממשיך לחפש תיקונים יקרים ובלתי מועילים. המנוע שלך ישן וכבר לא במיטבו, ולכן כל פלסטר שתשים יוריד לך את הריח בכמה גרמים, אך את שריפת השמן או עודף הדלק לא תוכל להביא ל100% תקינות. אני שוב מחזיר אותך להתחלה וממליץ לך להתקין ממיר אוניברסלי על צינור הפליטה, וכמה שיותר קרוב לסעפת הפליטה. זה עבד אצלי וזה יעבוד גם אצלך.
  9. כמה כ"ס מפיק מנוע 1.4 tsi כפול המגדשים? 140 כ" ס. אבל להערכתי לא ההספק הוא הגורם, אלא כל מבנה בלוק המנוע של כל הנפחים בשנים האלו היה בעייתי. הכוונה לבוכנות, רינגים, שרשראות טיימינג ושאר ירקות. שוב, הערכה אישית בלבד.
  10. מאשרר את ההודעה לגבי ה1.4 tsi כפול מגדשים. החליפו לנו את המנוע ששבק בטוראן 2011 ב100 אלף קילומטר, כתוצאה משני כשלים מהשרשרת והמותחן למנוע המשופר יותר. המנוע הישן היה שורף קצת שמן, והרגשתי שעם הזמן זה מחמיר. ההחלפה נעשתה בתחילת 2017 , ומאז המנוע עשה 90 אלף קילומטר, אין ציוץ מהשרשרת והאוטו לא צורך אפילו גרם שמן בין הטיפולים.
  11. השמן ממש לא הבעיה. שמן צמיגי כמו ששמת רק יאמץ קצת יותר את המנוע בבקרים קרים בחורף, ויאבד מתכונותיו מהר יותר משמן סינתטי. זה הכל! העישון מעיד על בעיה במנוע שלך תדע מתי קרתה, ושום שמן אחר לא יתקן אותה.
  12. אפשר לנסות ולנקז שוב את האוויר במערכת, גם זה שלכוד בצינורות המובילים לחימום תא הנוסעים. אם הבעיה תחזור, אפשר להסיק שישנה דליפת לחץ מהמנוע, או איבוד נוזל קירור החוצה או לתוך המנוע. בכל מקרה, זוהי עבודה למוסך.
  13. קח בחשבון שגם אם יש גז במערכת ייתכן שהוא כבר לא יעיל במאה אחוז. גז ישן אפילו במערכת סגורה, סופח אליו לחות ואויר כאשר המייבש לא יעיל או אם המערכת לא אטומה באופן מושלם. כמו שכבר המליצו מעלי, מזגניסט יכול למחזר את הגז במערכת וגם יכניס כמות נכונה.
  14. נראה יותר כנזק מסל"ד יתר, או נעילה הידרוסטטית מכניסה לשלולית עמוקה או משהו, אבל פחות מפגיעה חיצונית. אני נוטה לשער לכיוון לחיצה מוגזמת על הגז בניוטרל ע"י נהג לא מיומן. אכן נזק כזה לבלוק מאוד אופייני לנזק של סל"ד גבוה באופן קיצוני.
  15. ציריה יכולה לגרום לויברציות בשלוש דרכים: 1.אחרי תאונה, כאשר חלק ממנה נפגע.. ויברציות במהירות גם ללא עומס. 2. בתאוצות כאשר מופעל עליה עומס, החופש בכוס הפנימית שקרובה לגיר יגרום לה לשחק ולהרעיד את הרכב קלות. 3.לאחר הנמכת הרכב עם קפיצים נמוכים, יורגשו ויברציות במהירות גבוהה גם ללא עומס, כיוון שהמיסבים בכוס הפנימית שינו מיקום. עקב המחיר הגבוה של הציריות, רצוי להגיע לשם בסוף, לאחר שבאמת בדקנו את הכל.
×
×
  • תוכן חדש...