Jump to content

tamir3000

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של tamir3000

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

7

מוניטין

  1. לחיות עם זה או להיפטר מזה. כל שאר התשובות במוסכי פורד כנראה....
  2. אני מניח שזו אותה הבעיה בכל הפוקוסים והפיאסטות הרובוטיות. פשוט בורסיות קצת שונות. מהתרשמות שלי, המוסכים לא מתלהבים להחליף את סט הקלאצ'ים ויעשו הכל כדי להמנע מכך. אם בעדכון תוכנה ואם בכיול אלקטרוני של תגובת הקלאצ'. כאמור, בשורה התחתונה הרכב נוסע אך הבעיה המעצבנת נשארת. סט קלאצ'ים עולה בחו"ל כ1000 יורו, כך שעם תוספת מיסים של מדינתנו האהובה פלוס עבודה( קשה ) של פירוק הגיר החלפת הסט ואיפוס של המחשב אני מעריך שעלות ההחלפה יכולה להגיע ל7-8 אלפים בקלות. כפי שכתבתי למעלה, החשד שלי שרכבים שתוקנו במסגרת האחריות המורחבת בעצם לא תוקנו כלל. אלא עברו מריחה של עדכון תוכנה כזה או אחר. אם תחליט /תחליטי לקחת יוזמה ולתקן אז אנא עדכן /עדכני את השרשור והממצאים.
  3. בהחלט יתכן שהמוסך צודק. התארכות שרשרת הטיימינג היא בעייה די נפוצה במספר רכבים, וגורמת למנוע לא לעבוד בסנכרון מלא או כפי שאתה מתאר אף לא להניע. הודעת השגיאה מחזקת את ההערכה הזאת. שווה להכנס למוסך נוסף כפי שהציעו למעלה לצורך חוות דעת שניה לפחות....
  4. סיפור: לפני שנים היתה ברשותי במוו 330 דיזל שהסירחון מהאגזוז מאוד הפריע לי. במיוחד בחורף. ניקיתי אינג'קטורים, החלפתי שני ממירים ושום דבר לא עזר. מאוחר יותר הבחנתי שבכל רכבי הבמוו בעלי 6 צילינדר מאותם השנים הסריחו ככה. בהחלט ייתכן שהמנוע הזה מסריח מטבעו עקב תכנון שריפה לא מושלם או אפילו שריפת שמן מינימלית. קומפרסיה: דבר מאוד קריטי במנועי דיזל לשריפה מושלמת, וכל ירידה אפילו קלה בקומפרסיה תביא לבעירת סולר לא לפי תכנון היצרן, כלומר יותר עשן וסירחון. נסה לראות ולהריח רכבים אחרים מאותו הדגם( לדעתי גם רכבי פיז'ו וסיטרואן משתמשים במנוע הזה) ואז תדע בוודאות אם הבעיה רק אצלך. אם אכן כך הדבר, הייתי מקצר דרך עם פחות כאב ראש וכסף, והולך על מנוע מייבוא.
  5. תודה. כתבתי להם הודעה( שנקראה) מעל דפי הפורום. לצערי ללא תגובה. הרכב משנת 2012, הוכנס למוסך המרכזי לפני כ3 שנים ב80000 קילומטר, ושם "החליפו מצמדים" תחת האחריות המורחבת. לאחר זמן מועט הורגש שהבעיה עדיין קיימת, כך שנראה שביצעו רק עדכון תוכנה או משהו דומה. הורי סירבו להכנס שוב למוסך בטענה שהם לא מאמינים להם שיעשו שם משהו והחליטו להשאר עם הבעייה היחסית קלה("הרכב לפחות נוסע" ). , היום השעון מראה כ120000 ק"מ ללא שינוי מהותי. נסיעות בין עירונית בעיקר.
  6. האם מישהו מכיר מוסך/מכון טוב באיזור המרכז דרום. בעיה ישנה של רעידות בין הילוך ראשון לשני( הילוך שני מחליק בשילוב ), שהמוסך המרכזי לא פתר תחת אחריות ( או לא רצה לפתור ).
  7. היתה לי פעם בעיה דומה עם רכב משומש שקניתי עם 170 אלף קילומטר. הרעשים היו רק בהילוך חמישי והם הופיעו בצורת תנודות . כלומר במהירות שיוט אפשר היה לשמוע סוג של רעשים מהגיר שמתחזקים ונחלשים במחזוריות של כמה שניות. כיוון שכל הנסיעות שלי היו על כביש מהיר וכמעט קבוע בהילוך חמישי, הבעיה נפתרה מעצמה אחרי כמה עשרות אלפי קילומטרים. אין לי מושג עד היום מה היה שם.
  8. משפט יפה אך נוגע בדיוק בבעיה של המנוע הזה. יש סיבה להחליף כל 50000,והיום אנחנו יודעים למה. יש סיבה להחליף שמן בתדירות גבוהה וגם כאן אנחנו יודעים למה. זה שזה מייקר את אחזקת הרכב זה בטוח, אך כולם מבינים שאנחנו רוצים להאריך את חיי המנוע כמה שיותר, ואין כנראה דרך אחרת לגרום לזה לקרות. אז עוד 1500 שקל ב3 שנים לרצועה ועוד 200 שקל בשנה לשמן הם זניחים עבורי לעומת ההוצאות האחרות על הרכב. כל אחד והשיקול שלו.
  9. נכון. וגם היא לא תזרק לברזל אם תחליף רצועה כל 50 אלף נניח, ושמן כל 5000-10000. זה כל הסיפור.
  10. אתה צריך קפיצים ובולמים של הדגם הרגיל. החלפת צמיגים תשפר באופן זניח ביותר את נוחות הנסיעה, כיוון שקרוב ל90% מהשיכוך מתבצע בעזרת הקפיצים ובולמי הזעזועים. צמיגים רכים יותר יבודדו רק חיספוס של אבנים קטנות או קפלי כביש קטנים אך לא יהפכו לסופגי אנרגיה של כביש קופצני. אולי תמצא כאלו קפיצים ובולמים בפרוקיה, שלבטח יהיו זולים יותר מצמיגים.
  11. אתה צודק צבי לאורך כל התגובה. לכן הזכרתי זאת כאפשרות קיימת שלא חייבת להיות בצורת חבלה בכוונה תחילה. רק לקחת בחשבון שאולי הוחלף חלק שלא לצורך.
  12. מצאתי שהחליפו זוג בולמי זעזועים כשהרכב לא היה ישן במיוחד והבולמים היו תקינים לפני הכניסה למוסך. הרגשתי שהאוטו קשה, ובהתחלה לא ייחסתי חשיבות. לאחר תקופה קצרה גיליתי במקרה ויזואלית שהבולמים חדשים אך שום דבר לא הופיע על החשבון. התקשרתי למוסך לברר מדוע הם החליפו ומדוע לא חייבו, ומנהל המוסך הסביר לי( בגמגום חשוד) שהרכב נפל מהג'ק והבולמים נפגעו. לכן הם פיצו אותי בבולמים חדשים ללא ידיעתי. הישנים כבר "נזרקו לפח". בזמנו לא הייתי קפדן כל כך וקצת האמנתי לסיפור, אך מאוחר יותר ההגיון קצת הפריע לי ובנוסף לסגנון תגובתו עלה בי החשד. ולמרות זאת, ויתרתי גם שלא לפתח מבוכה עבורו וגם בגלל שעבר כבר קצת זמן. היום הייתי מתנהג אחרת ודורש להחזיר את הרכב לקדמותו. סיפור אישי לקחת לדרך כאנקדוטה כללית, אך כמובן לא אומר שהסיפור האחרון בהכרח דומה.
  13. לא הייתי שולל שחיטה של חלקים תקינים מהאוטו והתקנה של חלקים בלויים או ישנים. קרה לי דווקא במוסך שסמכתי עליו ועוד הייתי לקוח קבוע שם( מן הסתם לא עוד ). לא אומר שזה המקרה אך never say never.
  14. דיעה אישית. הגיר עצמו אמין כגיר ידני אם רק מתייחסים לחלק של מכלול גלגלי השיניים. בנסיעות ארוכות ללא חיכוך של המצמדים תוכל באופן תיאורטי לשמור על הגיר לאורך כל חיי הרכב או לפחות המנוע. הבלאי במרכיבים סביב הגיר, קרי מצמדים ומכטרוניק קורה מן הסתם בשימוש עירוני או בפקקים כאשר המצמדים עובדים( והמכטרוניק שמפעיל את כל התזמורת ). אם הבנת את הפואנטה, אז ממש כמו בגיר ידני שבו מחליפים מצמד בשימוש עירוני כך גם הdsg. אני לא אהבתי ב dq200 שלי את אופי ההחלפה המקרטע בזחילה עירונית לעומת גיר פלנטרי, את החלפת ההילוכים המוקדמת מידי בתאוצות בינוניות, ואת הרעידות לפעמים בהחלפה בין ההילוך הראשון והשני תחת עומס(ייתכן שזה היה רק אצלי ). לפי דעתי, רכב שהוחלפו בו מצמדים ומכטרוניק אמור לאפס את חיי הגיר עד להחלפה הבאה, כך שמדובר יותר במושג שחיקה מאשר במושג תקלה.
  15. נראה שכולם שם יודעים ואנחנו רק טוחנים כאן מים. מי מרים את הכפפה לתביעה ייצוגית?
×
×
  • תוכן חדש...