Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בעיקר למי שממונף פי 3
זה בדיוק הזמן שמי שממונף פי 3 יראה ירידה רצינית ויכניס עוד כסף
יראה עוד ירידה יכניס עוד כסף

ועוד שנה יקח חבילה

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 16 דקות, Pika007 כתב:

-בהנחה שהוא לא יפסיד את המכנסיים לפני שהירידות למיניהן יסתיימו, עם ההתנהלות שאתה מתאר פה.

שים על אמפא ויהיה בסדר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

סגר בXXת שלי

מיום שלישי החנות עובדת אש

אני מכניס 3 לקוחות בכל פעם לחנות- אחד לכל קופה פעילה, ומלא מלא אנשים באים, גם מבוגרים מאוד. ולא !!! הם לא באים לקנות ממספר פחת שנפל ואין להם חשמל בבית למכולל החמצן שלהם. איך אמרה לי לקוחה אחת: מה נפסיק את השיפוץ בבית? אני צריכה מנורות. עניתי לה: כן! אל תצאו אם זה לא חיוני!. קראה לי חוצפן. מקווה מאוד שתקבל קורונה

 

ופתאום גם כולם חיוניים מעניין

חבר שלי מוכר מנגלים - הוא חיוני! למה? כי הוא מוכר גם תנורי חימום משאללה אנחנו בגולאג בינואר כרגע.

 

קיצר, חרטה.

מי שסגור עכשיו זה רק חנויות בגדים- חניות כלים כגון סולתם בתלפיות וקניונים.

אני עם נעליים קרועות כבר שבועיים ואין לי איפה לקנות נעליים.

זה לא חיוני

אופיר שמוכר מנגל גז - זה חיוני.

 

  • מעניין 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם (נערך)

אז מה הלו"ז עכשיו? כל מערך הבדיקות בארץ דפוק מהיסוד ?

 

רפרפתי בפייסוש היום ומישהו העלה חצי דף של כתבה במעריב,על איזה דוקטור\פרופסור,שרמת הרגישות של הבדיקות נמוכה מדי ומטעה.

יוצא מצב שמי שיוצא בארץ חיובי,יכול להבדק בגרמניה וייצא שלילי,ולכן המספרים המונפצים שחוגגים בכותרות כל יום,כל היום,כאילו אוטוטו מדינת ישראל נכחדת - מטעים בענק את כולם (לא שחשבתי אחרת)

 

עריכה - נמצאה הכתבה - https://www.maariv.co.il/corona/corona-israel/Article-793215

 

גרם לי להזכר בעוד כתבה (אבל אותה לא מצאתי) שמישהו במשרד הבריאות פלט שמתוך כל 20 חיוביים,רק אחד באמת חיובי (מה שמסתדר בערך עם הכתבה הקודמת)

 

יעני מחר 10000 מאומתים חיובים,בפועל אולי כמה אחוזים מהם באמת חולים..

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש תוצאות חיוביות שגויות ושליליות שגויות, אבל לא במספרים המדוברים (1 ל 20), הבדיקות הן די מדויקות אבל לא מושלמות. הטענה העיקרית נגד שיטת הבדיקה בישראל היא שימוש במספר מחזורי שכפול גבוה מאוד, 40, במקום הסטנדרט המדעי של 30, וזה מוטה את התוצאה לחיוביים שגויים.

השאלה היא מה המדיניות שלך שלך באמת? אם אתה מעוניין לגלות כל מי שספק חיובי ולבודד אותו, אז המתודולוגיה של משרד הבריאות הגיונית, אם אתה רוצה לקבל תמונה של מספר חולים ולעקוב אחריהם בשביל לקבל סדר גודל של מועמדים לאשפוז אז המתודולוגיה לא טובה ומחמירה מאוד ויכולה לצייר תמונה מוטעית. בינתיים משרד הבריאות עובד לפי שיטת הפעולה הראשונה, לכן הגיוני שיעשה את מה שהוא עושה.

פורסם

רובן פוטנציאליות, נמצאות באיזה מקום בצבר ההזמנות של היצרנים וטרם סופקו. לפני כשבועיים ראיתי איזו ידיעה כי מנסים למכור חלק מהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, ezuf כתב:

אז מה הלו"ז עכשיו? כל מערך הבדיקות בארץ דפוק מהיסוד ?

 

רפרפתי בפייסוש היום ומישהו העלה חצי דף של כתבה במעריב,על איזה דוקטור\פרופסור,שרמת הרגישות של הבדיקות נמוכה מדי ומטעה.

יוצא מצב שמי שיוצא בארץ חיובי,יכול להבדק בגרמניה וייצא שלילי,ולכן המספרים המונפצים שחוגגים בכותרות כל יום,כל היום,כאילו אוטוטו מדינת ישראל נכחדת - מטעים בענק את כולם (לא שחשבתי אחרת)

 

עריכה - נמצאה הכתבה - https://www.maariv.co.il/corona/corona-israel/Article-793215

 

גרם לי להזכר בעוד כתבה (אבל אותה לא מצאתי) שמישהו במשרד הבריאות פלט שמתוך כל 20 חיוביים,רק אחד באמת חיובי (מה שמסתדר בערך עם הכתבה הקודמת)

 

יעני מחר 10000 מאומתים חיובים,בפועל אולי כמה אחוזים מהם באמת חולים..

 

 

 ה - 1 ל 20 הזוי ..   

יש מספיק חולים אמתיים על מנת  לא לקבל את המספר הזה 1 ל 20.

אם  רק 1 ל20 באמת חולה.

ומתים לנו בערך 40 על 8000 מאובחנים, אתה חושזה שיש רק 400 חולים אמתיים מתוך ה 8000?

אז 1 ל 10 חולים מת?

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

אני גם חושב שהמספר 1 ל 20 הזוי, אבל גם ההנחה שלך כי כל מת שהיה חיובי לקורונה הוא נשא לקורונה שגויה, כי הטעות חלה על אלה שמתו ואלה שלא מתו, ופרופיל המתים ואופן המוות לא נותן דרך לדעת (רוב המתים מקורונה לא מתים מכשל ריאות, אחרת זה היה מופיע בסטטיסטיקה).

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, ezuf כתב:

הרגישות של הבדיקות נמוכה מדי

רגישות נמוכה מדי תגרום לכך שיסתובבו יותר חולים שהיו אמורים להיות בבידוד מאשר אם זה (כנראה התכוונת לרגישות גבוהה) רגישות גבוהה בה מכניסים יותר אנשים לבידוד כאשר הם חיובים שגויים.

לדעתי עדיף להיות עם רגישות גבוהה מאשר בצד השני שמסתובבים להם אנשים חולים בסביבה "בריאה".

למרות שעד ככה אין הוכחה חותכת לכך שזה מהלך נכון מבחינת הנתונים של מדינת ישראל בהיותה מעורבת עם מספר רב של אוכלוסיות שונות ומגוונות, "מדינת אי" וניהול כושל.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 שעות, Pika007 כתב:

-בהנחה שהוא לא יפסיד את המכנסיים לפני שהירידות למיניהן יסתיימו, עם ההתנהלות שאתה מתאר פה.

 

הוא לא יפסיד

תמיד יעלה בסוף

אם לא היום אז עוד שבוע

או עוד חודש

או עוד 3 חודשים

 

בסוף יעלה.

החוכמה זה להכניס עוד ועוד בירידות, לא כשהשוק בשיא

כשאחד מהם כותב את זה:

21321321.png

פורסם
לפני שעתיים, khalil כתב:

יש תוצאות חיוביות שגויות ושליליות שגויות, אבל לא במספרים המדוברים (1 ל 20), הבדיקות הן די מדויקות אבל לא מושלמות. הטענה העיקרית נגד שיטת הבדיקה בישראל היא שימוש במספר מחזורי שכפול גבוה מאוד, 40, במקום הסטנדרט המדעי של 30, וזה מוטה את התוצאה לחיוביים שגויים.

השאלה היא מה המדיניות שלך שלך באמת? אם אתה מעוניין לגלות כל מי שספק חיובי ולבודד אותו, אז המתודולוגיה של משרד הבריאות הגיונית, אם אתה רוצה לקבל תמונה של מספר חולים ולעקוב אחריהם בשביל לקבל סדר גודל של מועמדים לאשפוז אז המתודולוגיה לא טובה ומחמירה מאוד ויכולה לצייר תמונה מוטעית. בינתיים משרד הבריאות עובד לפי שיטת הפעולה הראשונה, לכן הגיוני שיעשה את מה שהוא עושה.

תעבור על זה:

https://www.facebook.com/shay.fleishon/posts/3398150803597234

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

בסוף יעלה.

החוכמה זה להכניס עוד ועוד בירידות, לא כשהשוק בשיא

זאת אכן החוכמה, אבל עם שתי כוכבים ענקיות בהקשר לדרך בה אתה עושה את זה:

- אל תעשה את זה במדד שעוקב אחרי סקטור ספציפי

- אל תעשה את זה עם מינוף

פורסם
לפני 19 דקות, BarryG כתב:

זאת אכן החוכמה, אבל עם שתי כוכבים ענקיות בהקשר לדרך בה אתה עושה את זה:

- אל תעשה את זה במדד שעוקב אחרי סקטור ספציפי

- אל תעשה את זה עם מינוף

 

עם מינוף. בטח מינוף

נאסדק

 

כמה ירד? 20?30?50% ?

לא מפריע לי

 

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

עם מינוף. בטח מינוף

נאסדק

כמה ירד? 20?30?50% ?

לא מפריע לי

 

אתה מבין שבמינוף של פי 3, וירידה של 30%, אתה נמחק?

×
×
  • תוכן חדש...