Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט ראצט


asaf_10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הוא שאל כדי להמליץ לך על חנות מאזורך.

בלינק זה סט סיני שישבר דווקא כשתצטרך אותו.

https://www.justmotor.co.il/product/סט-בוקסות-25-חלקים-14-signet

ממליץ על הסט הזה, איכותי מאוד וגם זול יותר, הוא יושב ברחובות ויש משלוחים.

כמות הכלים היא בדיוק מה שצריך לעבודות בסיסיות (פירוק בחלק העליון של המנוע והחלפת חלקים שונים)

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם

ועוד משהו שלמדתי על בשרי (ובשרו של הראצ'רט שלי)

עם מפתח ראצ'רט לא פותחים ברגים שסגורים בכוח (מנסים להפעיל כוח קל על הראצ'אט ואם לא מצליח לא מנסים חזק יותר)

 

את הפתיחה הקשה והראשונית עושים עם ידית כוח שנראה כך

Vastar שקע ברגים 1/2 F מוט 15 "18" ארוך כוח בר פעילות ראש ברגים עם כוח חזק מנוף היגוי ידית לתיקון

 

 

או שאם זה מקום קטן בלי הרבה מקום

 

יש בחלק מסטי הראצ'רט משהו כזה שמשמש גם כמאריך וגם לפתיחה ראשונית של ברגים

קשקו | KASCO | ידיות | בוקסות

 

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

קח בחשבון שסט 1/4בלבד לרכב זה עדין מדי ולא מספיק.
צריך שיהיה לך בסט לפחות 3/8.
וגם 1/2 כדאי שיהיה לברגים היותר מאסיביים.

 

לפני 11 שעות, dieseltdi כתב:

בדוק גם בחנות בשם "טכנו צינור", יש להם מחירים לא רעים.

קניתי מהם בעבר מפתחות מונמט.

 


טכנוצינור מומלץ מבחינת מחירים בד"כ ( יחסית לארץ).

אני בזמנו לפני כמה שנים קניתי סט חדש גרמני באיביי/אמזון שכולל 1/4 ,3/8 , 1/2 +הרבה ביטים נפוצים ועוד,
משתמש בו עד היום  - סט איכותי ורחב שכלל כל מה שהייתי צריך עד היום.

עלות תועלת שווה לך להזמין מחו"ל אם אין לך בעיה לחכות, רק תבדוק מה מצב המשלוחים כיום בגלל המצב.

פורסם

הדגם 526 של פרוקסן, דגם בול לרכב עם שתי בוקסות עמוקות לפלאגים ועוד. 

פרוקסן חברה די טובה מה גם שיש אחריות לכל החיים על המוצר, במחיר העממי שהדגם מוצע נראה שהוא הכי משתלם בשוק- יש אותו באזור 200 שקל בהרבה חנויות. 

לדוגמה

https://www.electroslil.co.il/product/סט-בוקסות-38-פרוקסן-דגם-526

נראה לי המינוס היחיד שלו זה שהדרייב הוא 3/8 והוא לפעמים קטן מידי. 


אם תרצה קצת יותר טוב יש לSIGNET דגם מקביל, עם דרייב 1/2, יש בKSP ב250 
https://ksp.co.il/web/item/208452

 

 

פורסם
לפני 20 שעות, Gauss כתב:

אני בזמנו לפני כמה שנים קניתי סט חדש גרמני באיביי/אמזון שכולל 1/4 ,3/8 , 1/2 +הרבה ביטים נפוצים ועוד,
משתמש בו עד היום  - סט איכותי ורחב שכלל כל מה שהייתי צריך עד היום.

 

קישור?

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, asaf_10 כתב:

 

קישור?

https://www.amazon.co.uk/KS-Tools-917-0795-Socket-set/dp/B06Y11X4CM/ref=pd_cart_pd_pss_cart_d_0_sccl_1_1/257-5805546-0880162?pd_rd_w=vAEGn&content-id=amzn1.sym.9f158c7b-126b-476a-8a79-11721833f0e7&pf_rd_p=9f158c7b-126b-476a-8a79-11721833f0e7&pf_rd_r=ZY7FJHDDXFKX1MDND14A&pd_rd_wg=kVSJX&pd_rd_r=6c899288-6713-477b-ade2-a4ed45ccf0c8&pd_rd_i=B06Y11X4CM&psc=1

זה הסט שיש לי,
לא חפרתי לחפש דיל יותר טוב  - פה זה יוצא סביב 800 ( שזה עדיין שווה לעומת מה שתקבל בארץ במחיר הזה).

לא זוכר בדיוק כמה עלה לי זה היה לפני כמה שנים אבל זה היה פחות

בכל מקרה, סט כזה אתה מסודר, יש פה דברים שלרוב האנשים אין והכל מרוכז במזוודה קשיחה אחת, ממליץ בחום רב.

אתה יכול לחפש דיל יותר טוב,
יש כמה וריאציות לסט הזה(תסתכל באפשרויות - אני הלכתי בזמנו על האופציה הכי רחבה ללא המפתחות ואת המפתחות הבאתי בנפרד- אבל יש שם גם אופציות יותר מצומצמות שיכולות להוזיל את המחיר עוד).
תראה מה מתאים לך או משהו אחר בסגנון לטעמך כמובן.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם (נערך)
בתאריך 6.11.2023 בשעה 00:20, ELI001 כתב:

הדגם 526 של פרוקסן, דגם בול לרכב עם שתי בוקסות עמוקות לפלאגים ועוד. 

פרוקסן חברה די טובה מה גם שיש אחריות לכל החיים על המוצר, במחיר העממי שהדגם מוצע נראה שהוא הכי משתלם בשוק- יש אותו באזור 200 שקל בהרבה חנויות. 

לדוגמה

https://www.electroslil.co.il/product/סט-בוקסות-38-פרוקסן-דגם-526

נראה לי המינוס היחיד שלו זה שהדרייב הוא 3/8 והוא לפעמים קטן מידי. 


אם תרצה קצת יותר טוב יש לSIGNET דגם מקביל, עם דרייב 1/2, יש בKSP ב250 
https://ksp.co.il/web/item/208452

 

 

ממליץ על הפרוקסן 3/8 הוא מאוד חזק והוא הסט הראשי שלי כבר שנים, הופעלו עליו כוחות עצומים ולא קרה לו כלום.

עם הראצט חצי שלהם פעם פתחתי ברגים שמהודקים למעל 120Nm פלוס שנים של חלודה עם צינור עליו ולא קרה לו כלום.

בנוסף הוא מאוד משוחרר ולא מתנגד מה שאומר שלא חייב להחזיק את הבוקסה.

התלונה היחידה היא מספר שיניים מצומצם של95% מהמקרים לא משפיע.

 

גם יש על הכלים שלהם אחריות לכל החיים. הצלחת לשבור, החלפה בחינם.

 

בעבודה אני עם סטים של סיגנט ואני די שונא אותם, אין גומי לתפוס, יש התנגדות גדולה מדי מהראצט עצמו מה שדורש כל הזמן לתפוס את הבוקסה כדי שהוא יקליק, וגם (תלוי באיזה סט) אין מספיק שיניים ואני מדבר על כל הגדלים שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
×
×
  • תוכן חדש...