Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט ראצט


asaf_10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קניתי סט ראצ'ט עם 11 מפתחות בשוק ראש העין ב 150 ש"ח ועוד סט קטן ראצ'ט ב 30 ש"ח, מרוצה מהם ממש.

בניגוד למה שהוא אמר למעלה -

בתאריך 5.11.2023 בשעה 11:07, om2 כתב:

ועוד משהו שלמדתי על בשרי (ובשרו של הראצ'רט שלי)

עם מפתח ראצ'רט לא פותחים ברגים שסגורים בכוח (מנסים להפעיל כוח קל על הראצ'אט ואם לא מצליח לא מנסים חזק יותר)

 

את הפתיחה הקשה והראשונית עושים עם ידית כוח שנראה כך

 

 

או שאם זה מקום קטן בלי הרבה מקום

 

יש בחלק מסטי הראצ'רט משהו כזה שמשמש גם כמאריך וגם לפתיחה ראשונית של ברגים

 

 

 

הראצ'ט עמד באום של מוט קישור שביד עם כל הכוח לא נפתח עד כדי כך שעמדתי עם הרגל על הראצ'ט (עם הפעלת כוח) והבורג נפתח.

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם
בתאריך 7.11.2023 בשעה 03:01, Shab00 כתב:

בעבודה אני עם סטים של סיגנט ואני די שונא אותם

אצלי בעבודה בהתחלה היו עובדים עם סיגנט, מאוד מהר עברו לWERA וWIHA שיקרים משמעותית, אבל מחזיקים הרבה יותר זמן (כך שלא בטוח שבטווח הארוך זה יקר יותר) ובכללי אפילו עוזרים לקצר זמני עבודה

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...