Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 41 דקות, amosbmw כתב:

תתחדש!

אם אין לך תיעוד של החלפת בולמי זעזועים, מציע שתחליף. אנשים נוטים להזניח את זה וזה מאוד חשוב.

תודה עמוס. מבחינת הבולמים הוא ממש נוח הם ניראים לי חדשים. הצמיגים על הפנים הזמנתי חדשים

פורסם

אני מניח שאתה מגיע לעבודה לפני 7 בבוקר, כך אין לך בעיה לנהוג על אספנות.

אגב, מה מיוחד במס’ הרישוי?

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 18 דקות, tinoki כתב:

אני מניח שאתה מגיע לעבודה לפני 7 בבוקר, כך אין לך בעיה לנהוג על אספנות.

אגב, מה מיוחד במס’ הרישוי?

זה דגם אמריקאי אז לוחית אמריקאית

פורסם (נערך)

עכשיו שמתי לב לצילום החלק האחורי, רמת הגימור שלך היא dx שלי היו ex , יעני ״מאובזר״ יותר 😁 שעד היום לא ברור לי מה היה ההבדל.

מה שאני כן זוכר זה שלרכב היו 120 סוסים שמאד התלהבתי מהם רק ששכחתי שלרכב תת היגוי נוראי 🙄😉 .

 

image.png.d895c05626995590e3b2dfa1dd1b89b1.png

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הא המיספר מתחיל בשנת הייצור

לפני 5 דקות, zaf כתב:

עכשיו שמתי לב לצילום החלק האחורי, רמת הגימור שלך היא dx שלי היו ex , יעני ״מאובזר״ יותר 😁 שעד היום לא ברור לי מה היה ההבדל.

מה שאני כן זוכר זה שלרכב היו 110 סוסים (למודל 99 כבר היו 120-125) .

 

image.png.d895c05626995590e3b2dfa1dd1b89b1.png

אולי המנוע-שלי 1.5 90 סוסים

אצלי חלונות ידניים (ה2 הקדמיים שלי הוסבו לחשמל)

חלון שמש אין אצלי 

ואולי מערכת אצלך מקורית

 

קראתי על ההבדלים אני לא זוכר בדיוק אבל dx זה האיבזור הבסיסי

פורסם
לפני 11 דקות, דובצע כתב:

הא המיספר מתחיל בשנת הייצור

 

לפני 37 דקות, tinoki כתב:

אגב, מה מיוחד במס’ הרישוי?

👍

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, דובצע כתב:

אולי המנוע-שלי 1.5 90 סוסים

מוזר, כי אפילו על המדבקה מאחור אצלך מופיע 102.

ככל שאני זוכר הרכב שלי היה ״אמריקאי״ לא יפני ולא ״אנגלי״ 

 

IMG_1863.thumb.jpeg.5554f45d50b538e0475fe929086702bb.jpeg

אנקדוטה בנושא בעלות, הרכב היה רכב חברה במקורו שקניתי לאישתי מהחברה ב 1999 ( אז היו לו  175000 קילומטר ) . ברשיון הרכב אז ,ככל שזכור לי לא היה כתוב מקוריות הרכב. והוא היה על שמי בעת המכירה. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 דקות, Liquidator כתב:

תתחדש!

השאלה איך תגיע איתה לעבודה? יש הגבלות לרכב אספנות, אסורה נסיעה בין 7 ל 9.

ב7:00 הוא כבר באמצע יום העבודה שלו.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 41 דקות, zaf כתב:

מוזר, כי אפילו על המדבקה מאחור אצלך מופיע 102.

ככל שאני זוכר הרכב שלי היה ״אמריקאי״ לא יפני ולא ״אנגלי״ 

 

IMG_1863.thumb.jpeg.5554f45d50b538e0475fe929086702bb.jpeg

אנקדוטה בנושא בעלות, הרכב היה רכב חברה במקורו שקניתי לאישתי מהחברה ב 1999 ( אז היו לו  175000 קילומטר ) . ברשיון הרכב אז ,ככל שזכור לי לא היה כתוב מקוריות הרכב. והוא היה על שמי בעת המכירה. 

 

IMG_0942.png

IMG_0943.png

IMG_0945.png

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 18.9.2024 בשעה 02:25, בנצי כתב:

תתחדש, עדיין מצחיק אותי לחשוב על 94 כאספנות. 

 

עוד 3 חודשים גם 95 😁

 


תתחדש! נראית שיגעון, ועוד ידנית- תענוג

תשאיר אותה מקורית. מגיע לה. תהנה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני כשעה, Liquidator כתב:

בפקקים זה סיוט ידני.

אני לא נוסע בפקקים כמעט

לפני 36 דקות, שביט כתב:

תשאיר אותה מקורית. מגיע לה

מסכים. אני יקשט אותה בקטנה חלונות שחורים וילון אחורי וכאלה

לפני 38 דקות, שביט כתב:

עוד 3 חודשים גם 95 😁

 

לך יש רכב 95?

  • אחראי פורום
פורסם

חלק מילידי שנות ה-70-80 עדיין רואים במכוניות מודל 90 פלוס כרכבים שרק הרגע יצאו מהסוכנות, גם אצלי זה ככה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...