Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שייף קצת וצבע את הטאסות בצבע כסף.

הן מאוד מאפיינות את הדגם, לדעתי.

"ג'אנטים מגנזיום" זה נחמד, אבל לפעמים זה קצת overated ואפשר גם להיות "פשוט" וסטנדרטי. 

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוקי אז אני ישאיר את הטאסות 

 

מבחינה ויזואלית אני ישים תמונות של 3 האופציות

1

IMG_1174.png

2

IMG_1186.png

3

IMG_1187.png

בעיני 3 האופציות יפות אבל אני ישאיר ככה עם הטאסותבשביל העניין של לא לשנות את מקוריות האוטו

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הטאסות יפות והכי קל לחדש אותן עם צבע.

אם אתה רוצה חישוקים קלים (מגנזיום) חפש משהו מקורי של הדגם או לפחות משהו שתואם את התקופה. הרוב המוחלט של מה שמוכרים היום זה גועל נפש גם על רכבים חדשים. מה גם אם אתה עולה במידה צריך לבדוק שאפשר לאשר אותה ברישיון.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

הטאסות יפות והכי קל לחדש אותן עם צבע.

אם אתה רוצה חישוקים קלים (מגנזיום) חפש משהו מקורי של הדגם או לפחות משהו שתואם את התקופה. הרוב המוחלט של מה שמוכרים היום זה גועל נפש גם על רכבים חדשים. מה גם אם אתה עולה במידה צריך לבדוק שאפשר לאשר אותה ברישיון.

אין לי שום עניין בחישוקים קלים-להפך אני אוהב את הפלדה 

 

פשוט יש מגנזיום שממש ממש יפה. זה כול העניין

 

מגנזיום מקורי כרגיל ניראה פשוט מדיי לכן העלית תמונה למה אני מכוון

עוד דוגמאות לטעמי

IMG_0970.png

IMG_0971.png

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שים לב שבכל הדוגמאות האלה הרכבים מונמכים והחישוקים גדולים מהמידה המקורית וזה תורם למראה היפה.

תעשה ניקוי חול לברזל המקוריים ותצבע אותם, זה לדעתי יפה יותר וגם פרקטי.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

להגדיל מידה אני לא יגדיל בשום מחיר

האופציה היא ליקנות מגנזיום במידה 14

אבל שוב זה לא רק הגאנט. מבחינתי יש 3 כיוונים לאן לקחת את האוטו כולו-לשמר את הקיים-לשפצר את הקיים-לחדש את כולו. אני בנתיים זורם עם אופציה א

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אין לך חלודות שדורשות פחחות או משהו כזה, דיטיילינג טוב לצבע המקורי יכול להחזיר את האוטו למצב קרוב לחדש. במיוחד בצבע לבן שהוא הכי קל לתיקון.

ד"א אם אתה רוצה מגנזיום בגודל 14, זה לא יראה בכלל כמו מה שיש בתמונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

562 ביטוח חובה לשנה דרך הסוכן שלי זיידה ביטוחים שילמתי מזומן בבנק

הצעה של גלאט שהיסתבר שהרבה מבטחים אצלו אספנות הייתה 530 אבל תשלום רק אשראי ולהיתקשר אליו… אני אין לי אשראי והיה מסובך לבקש מבעלי אשראי להיתקשר אז העדפתי באמצעים שלי 

גם אצל חמדה גלאט רק אני הייתי בפוליסה

אצל זיידה כול נהג מגיל 30 ורשיון מ2014

פורסם
לפני כשעה, דובצע כתב:

562 ביטוח חובה לשנה דרך הסוכן שלי זיידה ביטוחים שילמתי מזומן בבנק

הצעה של גלאט שהיסתבר שהרבה מבטחים אצלו אספנות הייתה 530 אבל תשלום רק אשראי ולהיתקשר אליו… אני אין לי אשראי והיה מסובך לבקש מבעלי אשראי להיתקשר אז העדפתי באמצעים שלי 

גם אצל חמדה גלאט רק אני הייתי בפוליסה

אצל זיידה כול נהג מגיל 30 ורשיון מ2014

לא הבנתי למה משנת 2014? אתה לא הוצאת רישיון מלפני 2007? ויש לך היתר עד 4 טון? כי בביטוח הולכים לפי וותק ברישיון וגיל הנהג אתה בן 36 לא? ההגיון אומר יותר וותק יותר זול.

פורסם
לפני 3 שעות, Liquidator כתב:

לא הבנתי למה משנת 2014? אתה לא הוצאת רישיון מלפני 2007? ויש לך היתר עד 4 טון? כי בביטוח הולכים לפי וותק ברישיון וגיל הנהג אתה בן 36 לא? ההגיון אומר יותר וותק יותר זול.

האמת אני לא מבין בזה. אבל האופציה שעוד נהגים יכולים לינהוג זה טוב לי גם אם זה יצא ב30 שקל יותר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...