Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 1.2.2025 בשעה 22:24, Guyy140 כתב:

תקשיב חלום!

אני עכשיו בדיוק מחפש גם סיוויק כזאת הייתי שמח אם תוכל לקשר אותי לבחור שמכר לך אמרת שיש לו עוד כמה כאלה. תודה.

עכשיו במועדון ה5 מישהו פירסם כזו כמו חדשה ב40.000

IMG_3139.png

  • מעניין 1
  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

IMG_3152.jpeg

השלמת צביעת מסגרת החלון

 

הטעות שעשיתי היא שפירקתי אותם בשביל ליצבוע ושברתי קצת קליפסים והם לא יושבים אותו דבר-היה עדיף ליצבוע בלי לפרק-

בכללי אפשר להזמין מהאינטרנט את כול הגומיות והמיספרות האלה-בנתיים זה ישאר כך

פורסם

פלסטיקה של 30 שנה לא נוגעים בה מבלי להכין מראש פתרון להחלפה.

לא נורא,לומדים מהנסיון.

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

1994_honda_civic_sedan.pdf?amp=1

אז חבר מצא לי את הספר רכב באנגלית. למדתי אותו צמוד לגוגל תרגום כמו שאני אוהב-תמיד לספר רכב יש כמה נקודות חדשות ללמד

לדוגמא כשפותחים סויץ יש 6 ציפצופים. מסתבר שהם בשביל להזכיר לחגור ואם חוגרים ליפני פתיחת סויץ אין את הציפצופים

אותו חבר גם הוריד לי את השירים שלי כ700 לדיסק און קי שקבוע יושב במערכת עכשיו יש שירים בלי לסבך את הפלאפון

 

ביום ראשון בין היתר אני יעשה לדים  הכבישים היום מאוד אגרסיביים אנשים נידחפים לי חופשי ואני רוצה נוכחות

תמונה ליפני

IMG_3226.jpeg

IMG_3227.jpeg

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים. אז מי שמכר לי את האוטו היתפנה ויכול לטפל בו. וזה עדיף לי ממוסך כי הוא כמו מוסכניק חבר

 

היום החלפתי 2 משולשים עליונים וגם ב2 האחוריים(לא זוכר אך קוראים לחלק באחוריים)

בקידמי שליד הנהג היה הרבה חופש ובשתי האחוריים קצת חופש

משם הוא שלח אותי לעשות כיוון פרונט קדימה ואחורה

ובהמשך אני יטפל אצלו במסרק הגה 

ובעוד כמה דברים1 חלונות קדמיים שמישהוא הסב לחשמליים 2 אור בלוח שעונים שבא והולך וזהו בגדול מבחינה מכאנית

IMG_5566.jpeg

IMG_5575.jpeg

IMG_5577.jpeg

  • אהבתי 6
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז בשעה טובה אחרי הרבה זמן שחיכיתי (חודש+) חזר אלי האוטו שאני כול כך אוהב

חצי מזמן העיכוב היה בסאגה של המסרק הגה 

ועכשיו הפירוט

IMG_7608.jpeg

IMG_7607.jpeg

IMG_7609.jpeg

אחרי שעשיתי משולשים אצל עידן (שמכר לי את האוטו) חזרתי אליו למישור אדומים לסיים עשור קו מכאני + הנמכה שאינה נחוצה אבל רציתי להוסיף פילפל לסיפור

אז שמנו 4 בולמים חדשים-קפיצי הנמכה עלו לי ביד 2 550 שח 

+ברקסים קדמיים וצלחות-היה רעידות בבלימה חזקה

+טיימינג ומשאבת מים

+שיפוץ מסרק

 

הסיפור של המסרק-הוא עידן ידע שהוא מקבל מסרק ולא ידע מה מצבו-שלח לשיפוץ וזה חזר מהשיפוץ עם חופש גדול-נאלצנו לחכות לעוד מסרק משופץ+עידן גילה שבורג בהגה עצמו שלא מחוזק מספיק גורם לחצי מהחופש

 

לגבי ההנמכה אני מאוד נגד ״שיפורים״ לא מאוזנים ניקרא לזה כך

הספיק לי פעם לשים בקטנוע בוכנה מוגדלת במקום 125 סמ״ק היה כ200 סמ״ק אמנם עקפתי את כול השליחים בירושלים שהתלוננו בפני כשהגיעו אלי ברמזור שהקטנוע שלהם דפוק ולא נוסע כמו שלי אבל גם נישבר לי הגב וגם המנוע הלך אחרי חצי שנה

לכן שאלתי את עידן שוב ושוב אם זה מהלך נכון ואף אמרתי לו ברגע שלא מתאים לי אני חוזר אליך ואתה מחזיר את הקפיצים המקוריים 

למעשה גם האוטו נוח ולא מתרסק על מהמורות ובאמפרים וגם ניראה מדהים בעיני אז אני מאוד מרוצה ואף יודע שאני יכול לחזור לגובה הקודם בקלות אם יהיה צורך

 

נישאר לי כמה קטנות ליפני הקוסמטיקה והאיבזור של מערכת ומצלמות דרך

לסדר חלןנות קדמיים-אני שוקל אם להחזיק מנגנונים ידניים כמו שהיה במקור

צופר

אור בלוח שעונים-בעיה שנובעת מהבורר עוצמה

סקאלה מחוג לפעמים ניתקע וזהו אשכרה לא נישאר הרבה

 

לגבי מחירים אני יפרט כשאני יקבל חשבון

 

אשמח לשמוע הערות והערות

 

לסיכום הסיוויק אוטו שנותן המון הנאה בכלום כסף והוא המהלך הכי מדוייק שעשיתי עד היום מכול הרכבים שהיו לי 

  • אהבתי 4
פורסם

 

וכמעט שחכתי. בליפט ליד עבד מכונאי עם מוזיקה בסבבה שלו. כשהוא עבר לידי אמרתי לו אהלן סתם מהנימוס פתאום שתנו מנסים להבין מאיפה אנחנו מכירים ואז אני אומר לו מהג׳מפי-זה זה המכונאי מדרכה שעשה לי נזק במנוע- אז הוא אמר לי תן את הטלפון שלך אני זוכר היה משו לא סגור ביננו אם הוא יפצה אותי על הנזק אני יכול להגיד כול זמן שהנר דולק אפשר לתקן

 

ותמונה ליפני אחרי של ההנמכה

IMG_7611.png

IMG_7610.png

  • אהבתי 2
פורסם
בתאריך 20.10.2025 בשעה 23:37, דובצע כתב:

 

לגבי ההנמכה אני מאוד נגד ״שיפורים״ לא מאוזנים ניקרא לזה כך

אני חייב רגע להגיב את דעתי על זה,

מבחינת הגובה והצבע האוטו נראה דווקא דיי טוב אבל המכסה מנוע לא הכי "מאוזן" לדעתי

 

  • אהבתי 1
פורסם

מכסה מנוע שנוי במחלוקת חלק אומרים כמוך וחלק אומרים האוטו ניראה כמו למבורגיני חח

 

מה שבטוח זה צביעה חובבנית-השלב הבא זה פחחות וצבע-אני עדיין לא סגור עד הסוף אבל יתכן שהפיתרון ליתבוע אפור מיכסה מנוע שחור ומדבקה גדולה של הסמל

יש לי גם ספויילר אפילו 2 אבל משהו במראה הנקי אומר לי לא לשים כי האחורה מושלם ככה

IMG_6863.png

IMG_4480.png

IMG_5042.png

פורסם
לפני 5 שעות, דובצע כתב:

כיוון פרונט קדימה ואחורה

כיוון פרונט יש רק מקדימה 🤪

משום מה לא תורגם המונח wheel alignment geometry front and rear axle 
כיוון גאומטריית גלגלים ציר קדמי ואחורי. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 59 דקות, Stangg כתב:

האוטו נראה נהדר

אבל מה נדבקת למכסה מנוע חחח

אין על ההונדות של שנות ה90 ותחילת האלפיים

במקרה בלילה חידשתי לו את השחור שדהה אז עכשיו הוא ככה. אבל עם הסמל הגדול הוא הרבה יותר מגניב וגם לא מפנים לי את הנתיב השמאלי ככה. אני יחזיר אותו בדוק חחח

IMG_7796.jpeg

IMG_7794.jpeg

ביום ראשון אני אמור לשים מצלמות דרך ותיראה מה זה מפנים את הדרך

  • אהבתי 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...