Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים אז סיכום שנתי עם האוטו 

באיחור כי האוטו התעכב במוסך 

ניקנה ב18/9/24 ב20.000

צמיגים מישלין 1560

גאנטים מקוריים היו על סיוויק בריטניה-600

איזון והרכבת הצמיגים עליהם-640

כיוון פרונט-פעמיים לאורך הזמן שהאוטו איתי-400

ישור קו ראשון 7564

ישור קו שני 10.000

עשיתי גם משולשים עליונים ובגלגלים האחוריים מוטות חדשים ב1250 אם אני זוכר נכון-(אולי 1750 צריך ליראות אם רשמתי מחיר פה בשירשור אחורה)קפיצי הנמכה חדשים מיד 2 -550

 

הייתי פעם אחת אצל ארטמי לניקוי מושבים

עלה 700 אם אני זוכר נכון

מערכת+שלט פתיחה מרכזית+ מפתח נוסף-2500

וחלונות שחורים וילון ושטיחים ועוד קישוטים-530

(יש עוד דברים מסביב שקניתי שיצטברו לכמה מאות כמו שמן מים לרדיאטור נוזל שמשות ספרי צבע למינהם וכדומה)

טסט מחיר האגרה 397 

ביטוח פעם קודמת עשיתי חובה אצל הסוכן שלי בירושלים ב450 ש״ח פלוס מינוס הפעם דרשו ממנו שאני יצלם רכב מ4 הצדדים אז עשיתי אצל חמדה חובה וצד ג ב1000 שח פלוס מינוס-אין לי אשראי אז שילמתי מזומן למישהו שעזר עם האשראי שלו

 

כדי לסיים עם המכאני-אני צריך לסדר 2 חלונות קדמיים-אני רוצה לחזור למנגנונים ידניים כמו שהיה פה במקור ועוד קטנות שקבעתי עם החשמלאי רכב להגיע השבוע

 

לסיים עם הקוסמטי אני צריך פחחות וצבע ושהפחח יתקין את הספויילר שברשותי

 

איבזורים-נישאר מצלמות קדימה אחורה-ראש מערכת בסיגנון רטרו-ואורות ערפל 

 

ככה שהאוטו קרוב להיות מוכן כמו שאני רוצה שהוא יהיה

 

הטיימינג לא ישב בדיוק ועכשיו עידן כיוון אותו כמו שצריך מה שגורם למנוע להאיץ את האוטו יותר-התחושה בדוושת הגז שהמנוע יותר חיי ובטורים 4 הוא ממש רץ

 

שאלה האם למפרע היה עדיף לי ליקנות אוטו באזור ה35.000 שהוא שמור יותר-יש עם ויטק-יש עם חלון בגג=תגידו אתם. אני אישית הגעתי מראש עם תקציב צנוע במטרה לתקן עם הזמן כול מה שצריך

כמו שרציתי עם הג׳מפי רק ששם זה מסובך מדיי לתחזוקה גם אם תיקנה אותו שמור יותר-

 

מה שאני יכול לספר על האוטו שכיף לי להיסתכל עליו-שאני נוסע לפעמים אני מחייך לעצמי מהיכולות שלו-שאני מקווה לישמור עליו ולהיות איתו כמה שיותר שנים קדימה-ושאני אומר לעצמי היו זמנים ששילמתי וסבלתי ממכוניות/מבעלי מקצוע/ומעוד צרות-אז עכשיו הזמן שלי להנות בשקט 

 

עכשיו תמונות

ישור קו 1

image.jpg

ישור קו שני (יצא בדיוק 10.000)

IMG_7841.png

IMG_7846.png

IMG_7847.png

IMG_7848.png

IMG_7849.png

IMG_7850.png

IMG_7851.png

IMG_7852.png

IMG_7853.png

IMG_7854.png

IMG_7855.png

IMG_7856.png

IMG_7857.png

IMG_7858.png

IMG_7859.png

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 3
  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הספויילר בסיוויק בניגוד להרבה רכבים, נראה טוב ומתאים. אני אהבתי. אגב בשביל החיבור לאור ברקס לא צריך חשמלאי. סה"כ חיבור די פשוט 

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בשעה טובה החזרתי את החלונות הידניים מקדימה

קניתי עם חלונות חשמל לא מקוריים שעשו לי ים צרות גם לא עבדו כמו שצריך ולעיתים נתקעתי עם חלון שסגור בקומבינה ולא יכול להיפתח-גם הרסו את הגומיות

 

אז דרך הפייסבוק הגעתי לבחור מבאר שבע שיש לו בפירוקיה 3 כמו שלי ואחת מהם עם חלונות ידניים-לקחתי מנגנונים עם הידיות וגומיה לחלון וירדה לי אבן גדולה מהלב

 

אמנם בחלון הנהג זה עדיין לא פיקס כי החלון לא מחובר לתושבות שלו אבל עצם זה שהכול קיים אצלי זה שיחרור גדול ובהזדמנות בזמני החופשי אני יסיים את ההתקנה כמו שצריך (עלה לי בפירוקיה 1500-לא מבין במחירים)

  • מבאס 1
פורסם

נשמע לי הרבה כסף בשביל חלונות ידניים

זה מחיר ברזל של רכב שלם לפירוק

לא עדיף כבר היה לחפש מנגנון חשמלי מקורי?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

נשמע לי הרבה כסף בשביל חלונות ידניים

זה מחיר ברזל של רכב שלם לפירוק

לא עדיף כבר היה לחפש מנגנון חשמלי מקורי?

אני יברר

לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

תתחיל להזמין דברים כאלה מחו"ל. 

כמה היה עולה לשם הדוגמא

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

80 דולר באמאזון וזה חדש. לא משומש מפירוק שעמד שנים. אמנם לא מקורי כנראה אבל יחזיק לא פחות ממשומש.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למעשה עם הרשימה (הארוכה) שהייתה לי סיימתי

 

יש פחחות וצבע שלא בטוח ששווה לי לעשות אז זה מחכה

 

יש פסי קישוט שהם אצלי אבל אני ירכיב כשאני ישים את חלון הנהג כמו שצריך 

 

ותהיה תחזוקה  

 

בנתיים אני נהנה מאוד ונישאר רק להנות ולישמור על האוטו וליסוע רגוע

 

דלק לוקח באזור 1-11 

פורסם
בתאריך 4.11.2025 בשעה 00:29, דובצע כתב:

שאלה האם למפרע היה עדיף לי ליקנות אוטו באזור ה35.000 שהוא שמור יותר-יש עם ויטק-יש עם חלון בגג=תגידו אתם. אני אישית הגעתי מראש עם תקציב צנוע במטרה לתקן עם הזמן כול מה שצריך

אישית, לא הייתי מתלבט בזה. החלטת מה שהחלטת, לך עם זה ואל תסתכל לאחור. אתה בתהליך שעולה יותר כסף ממה שציפית אבל יש לך גם נחת ולומד ונהנה מהרכב -- ובצדק.

לפני כמה שנים הייתי פחות מנוסה קניתי רכב ב-25 במחשבה לעשות יישור קו ב-7 מקסימום 8. עד שסיימתי ברמה שתספק אותי היישור קו עלה 21. יש דברים שהגזמתי בהם ומי שקיבל את הרכב אחרי קיבל ממתק על חשבוני.  ולכאורה הייתי צריך לשבור את הראש (שלא לדבר על תכנית חיסכון) על ההחלטה. אבל זה החיים ובדיעבד נהניתי מאוד מאוד מהרכב שהפך ממש למקור של הנאה בחיים, עד שעברתי הלאה.

שיהיה בכיף. רק דחילק תפסיק עם המכסה מנוע הזה...

בתאריך 9.11.2025 בשעה 14:39, דובצע כתב:

היתקנתי את הספויילר

ממש יפה. אולי טיפה מוריד מהאלגנטיות של הקו הכללי אבל זה ספציפי יפה בעיני. 

  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

ביום שישי היה מפגש גדול של "אוטוטו אספנות" בפתח תקווה. חבל שלא הגעת היו מלא הונדות מגניבות של שנות התשעים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

אפילו פגשתי מישהו עם שממנו קנית או רצית לקנות איזה חלק. 😊

image.png.767ffb6c7819884d2834884bfe461220.png    image.thumb.png.8b769dbb5a38c0cf2e31c8932c67f414.png

 

image.thumb.png.3faa5e89081eef0234ac60f62da17080.png 

 

 

image.thumb.png.b5bb3f125424691048201c4fdbf3722f.png 

 

 

 

 אבל היו גם אספנות מדהימות כמו היגואר הזו 

image.png.c152b94bc5f5f7ff030a3faf3f67fe55.png   image.png.78adf4e2d860843fbaf8e10a63a7c758.png  image.png.071d7a13672aff5aeb03c7e7d137e2f5.png

 

 

לפני 12 דקות, סולל הדרך כתב:

ביום שישי היה מפגש גדול של "אוטוטו אספנות" בפתח תקווה. חבל שלא הגעת היו מלא הונדות מגניבות של שנות התשעים.

וגם כאלה 

image.png.befd89be85e9da91960a5f2faa9c03e9.png

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

חשבתי זה ארוע רק לאוטו לאוטוטו אספנות 

מה גם מפגשי אספנות זה בעיקר לרכבים במצב תצוגה-אצלי הרכב לא מיועד להיות כזה אז אני מגיע למפגשים פה ושם

פורסם
בתאריך 18.11.2025 בשעה 20:41, סולל הדרך כתב:

לא עדיף כבר היה לחפש מנגנון חשמלי מקורי?

העדפתי ידני - חשמלי גם מנוע מקורי מעבר לזה שיותר יכול להיתקלקל וגם לא עובד כשהמנוע מכובה גם מצריך קומבינה כי בדיפון יהיה חור מיותר לידית ידנית ואת הכפתורים שמו לי מאחורי האמברקס(אוטו כזה יפה לא צריך קומבינות כאלה)

לפני 10 שעות, Jack457 כתב:

אישית, לא הייתי מתלבט בזה. החלטת מה שהחלטת, לך עם זה ואל תסתכל לאחור

הזכרתי את זה כי יש כמה דרכים לפעול-אם אני הייתי ממליץ למישהו הייתי ממליץ לברר על משהוא שמור אבל אני אישית רואה נידלק ורוצה עכשיו גם אם זה פחות דיל-אני כמוך לגמרי לא הייתי חוזר אחורה ועושה אחרת ולגמרי נהנה מההתעסקות ומהלמידה

לפני 10 שעות, Jack457 כתב:

ממש יפה. אולי טיפה מוריד מהאלגנטיות של הקו הכללי אבל זה ספציפי יפה בעיני

אכן במקור הוא ניראה אלגנטי מאוד אבל עם הקו ״הצעיר״ ניקרא לזה שבניתי לו אז זה עוד חלק בפאזל

לפני 7 שעות, zaf כתב:

אפילו פגשתי מישהו עם שממנו קנית או רצית לקנות איזה חלק. 😊

נכון קניתי ממנו מגני רוח-קניתי איזה 5 דברים מאנשים והיה כיף ליקנות ברוח מועדון כזה שהכול בכיף

לפני 30 דקות, YaronNahum כתב:

מפגשי אספנות זה לא רק לרכבים במצב תצוגה , הרבה אנשים באים גם עם רכבים לא מושלמים.

 

גם חתונה זה לא רק לאנשים שלבושים יפה חחחח

תשמע הגעתי איזה 5 פעמים ואו שחושבים שאני בעייתי או חושבים שאני יתבייש בקיצור משו שם לא עובד באוטומטי אם האוטו היה צבוע יפה ורגיל אז כן היה חלק

אין לי שום בעיה עם זה אבל ככה זה בעולם

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...