Jump to content

GOLF

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    9,840
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

21 נייטרלי

אודות GOLF

  • דירוג
    אחראי פורום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 1. את מה שאתה עשית, עושים כשהרכב קר למגע. 2. מטליות מיקרופייבר לא יקרות. עדיף להשתמש במטליות חדשות ורכות, וכמובן מטליות נפרדות לפוליש ולווקס (פוליש עושים עם פד פוליש ייעודי). 3. כמו שכתבו לך, תוריד שאריות פוליש ווקס עם IPA וחזור על התהליך, אך הפעם אל תקצר תהליכים.
  2. ברשותי הרכב הנ״ל. צריכת הדלק פחות או יותר כמו שצבי רשם, הביצועים לא משהו ששוה להרחיב עליהם, ולגבי אמינות הכל טיפ טופ עד עכשיו (50 אלף ק״מ). הדבר היחיד שבגללו נכנסתי למוסך היה להחלפת מולטימדיה (קונקטד של כלמוביל) לאחר שהבלוטות׳ שבק. את הטיפולים אני עושה לבד - הכל נגיש וקל לעבודה.
  3. GOLF

    מושבים מעור סינטטי

    הריפוד המדובר הוא מה שבלקסוס מגדירים כריפוד "ירוק" לסביבה. הוא לא מרגיש זול ודי נותן תחושה של עור אמיתי, חוץ מהעובדה שקל יותר לנקות אותו והוא פחות רגיש מעור אמיתי לסדקים ולשימוש בחומרי ניקוי שלא מיועדים במיוחד לעור.
  4. GOLF

    מבחן דרך: מרצדס CLA35 AMG

    את ה-CLA החדשה יצא לי לראות במציאות לראשונה באחד ממפגשי הפורום האחרונים, טרום תקופת הקורונה. עם מנוע 1.3 וצבע חיוור, היא לא הצליחה להשאיר יותר מדי רושם. עם האימג' הזה בראש נותרתי עד שעיניי פגשו לראשונה ב-35 הצהובה. אין מה להגיד - בצבע הצהוב הזה בשילוב עם השחור והדיפיוזר המוחצן, היא נראית מדהים. מושב הנהג מצויין. הוא אוחז בדיוק במידה ולא כזה ש"בולע" אותך פנימה ולא מאפשר תזוזה, ובסיסו באורך מושלם (שגם מתכוונן אם אני זוכר נכון). אותו המושב, בשילוב הגה ה-AMG הבשרני, מייצרים תחושה מצויינת מאחורי ההגה. המתלים נוקשים מאוד, וזה מורגש מאוד על אספלט משובש במהירות נמוכה. עם עליית המהירות זה פחות מורגש, ואולי זה בכלל בגלל שהריגוש עולה ואיתו יורדת תשומת הלב לפרטים לא מעניינים כמו כביש מחורבן :). אותם מתלים נוקשים עושים עבודה נהדרת בריסון המרכב. כבר בסחיטת הדוושה הראשונה הבנתי ש-35 זה משהו אחר. התגובה למצערת חדה, והבנצית יודעת לצאת באגרסיביות מהמקום ולהמשיך ולצבור מהירות היטב. זה לא מרגיש מהר כמו שזה בפועל, אבל תלונות בנושא לא תשמעו ממני. במצבי הנהיגה היומיומיים ניכר הדיליי בלחיצה על המצערת והיעדר דרמה, וזה מצויין כשרוצים לנהוג רגוע. במצב ספורט פלוס תגובת המצערת הופכת לברוטאלית, ולזה מתלווה מופע אימים מכיוון האגזוז עם פיצוצים וגרגור חזק בהורדת הילוך או בעזיבת המצערת. זה נשמע קיטשי ומגניב בו זמנית, ובהחלט משפר את מצב הרוח ואת הרצון לנהוג בה כמו שמהנדסי AMG תכננו. בכביש מפותל מגלים שהאחיזה גבוהה מאוד, וה-35 מהודקת מאוד בפניות ולא מראה סימני עייפות. ההנעה הכפולה תורמת מאוד לתחושת הבטחון, וזה מרגיש שאין משהו שיכול לגרום לה לשבור את הכלים. גם הבלמים אגב הראו נחישות יוצאת דופן ולא זכורה לי התעייפות בכושר הבלימה. ללא ספק מדובר במכונית שיודעת לספק כמויות של פאן - לא רציתי להפסיק לנהוג בה.
  5. יש המון מדריכים לדיטיילינג למתחילים וחומרים טובים שלא קורעים את הכיס. את הפעם הראשונה אתה יכול לעשות יחד איתו - פלסטלינה, פוליש, אוטם. ומשם תדריך אותו לשמר את הצבע עם QD או אוטם כלשהו שיהיה לו נוח לעבוד איתו.
  6. אוחד משרשור אחר: בוולוו הבטיחו, ומתחילים לקיים: מעתה, כל דגמי המותג יוגבלו למהירות של 180 קמ"ש (112 מייל לשעה). בוולוו בטוחים שמהירות היא אחד הגורמים העיקריים לתאונות דרכים (יחד עם נהיגה בשכרות והסחת דעת) שמסתיימות בפציעות קשות ומוות. זה גם לא סוד, שעניין הבטיחות בוולוו הוא בראש סדר העדיפויות, ועל כן הם מחוייבים לפעול להצלת חיי אדם. הם גם מאוד מקווים שיצרנים נוספים ילכו בעקבותיהם עם מהלך דומה. בנוסף להגבלת המהירות, כל דגמי המותג יגיעו עם מפתח "חכם" נוסף, care key בוולוואית, שבאמצעותו ניתן ליישם הגבלות נוספות לרכב אם תרצו לתת את הרכב לחבר או לילדכם המתבגר. מה דעתכם על הצעד הזה, והאם זה ישפיע על המכירות ותדמית המותג?
  7. לחבר מהעבודה תופעה דומה - קליאו 2017. מזגן עובד. פותחים דלת נוסע - המזגן מפסיק לקרר. במוסך אומרים כנראה בעיה בחיישן הטמפרטורה שיושב בתחתית המראה הימנית. החיישן עוד לא הוחלף.
  8. ניפצת. מאיפה אתה יודע שהגדישה עלתה מ-0.9 ל-1.5?
  9. הטאץ' הארור הזה משתלט על תעשיית הרכב. לא רק שמוסיפים להגה עוד ועוד כפתורים, הם גם הופכים לכפתורי מגע. ההגה הנוכחי של מרצדס גם עמוס למדי, אבל לפחות הוא לא כולו מורכב מכפתורי מגע.
  10. הרכב באחריות, ואם שגרת הטיפולים היא כל 15K - תשמע לה כדי שתהיה מכוסה לכל מקרה. אתה עושה עם הרכב 60K ק"מ בשנה, וזה לא מעט. בשביל השקט הנפשי שלך, אל תחכה עם טיפולים ואל תחסוך על איכות החלפים.
  11. צר לי לנפץ לך את הבועה, אבל טיונינג בוקס זה בעיקר בולשיט. מבטיח לך שתוספת של למעלה מ-30 כ"ס לא תראה. לפני שאתה ממהר לשדרג את מערכת הבלימה בעקבות ה"קפיצה" בכ"ס, תעלה את הרכב לדיינו לפני ואחרי שתתקין את הטיונינג בוקס, כדי שתווכח בעצמך שהיא מספקת את הסחורה. מציע לך ללכת על remap - זה באמת עושה את ההבדל.
  12. אני לא הולך לנחש מה עבר על הרכב הספציפי הזה, ולמה על פניו הבלאי לא תואם את הקילומטרז׳, אבל המנוע הזה הוא לא בדיוק זה שקיבל את חותמת האמינות הגרמנית. מנוע ה-5.4 ל׳ הישן יותר, היה אמין יותר משמעותית.
  13. קוסמטיקה בחוץ, מהפך בפנים.
  14. GOLF

    סאנרוף בקיה נירו?

    בנירו פלאג-אין קיים גג שמש.
  15. יש משהו במה שאתה אומר אבל כלל לא בטוח שפות"ש מתכנן למכור את הרכב בעתיד הקרוב. בנוסף, נראה שהקילופים רק הולכים להתפשט עם הזמן (והקיץ הקרוב רק יאיץ את התהליך). אין מה לחכות שהרכב יראה כמו כלב דלמטי, עדיף לטפל וזהו.
×
×
  • Create New...