Jump to content

GOLF

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    9,809
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות GOLF

  • דירוג
    אחראי פורום
  • תאריך לידה 07/02/1984

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מוזר ש- IRONX ופלסטלינה לא הורידו את הג'ינג'ים. כנראה שהם "התלבשו" חזק מאוד על הצבע. בכל אופן, אחלה עבודה. הלבן פנינה של לקסוס נראה מדהים כשהרכב שטוף ונקי מסווירלים.
  2. עד לא מזמן, הוצעה ההאצ'בק בגרסות אקסייט ואקסייט פלוס, כאשר הפלוס הציעה יותר אבזור. נכון לעכשיו האקסייט פלוס התחלפה באקסייט סקיי, שהאבזור בה זהה לאקסייט הבסיסית (לדוגמא חישוקי 16" במקום 17" שהיו באקסייט פלוס) אך בתוספת גג פנורמי (מקורי מהמפעל). בהיצע גם יש את ה-GR, שהיא הכי מאובזרת.
  3. GOLF

    פרוייקט שיפוץ פיאט אונו 1986

    איך פספסתי את השרשור הזה עד עכשיו?! אחלה עבודה. חייב להודות שברגע שהתחלתי לקרוא וראיתי את התמונות הראשונות, לא האמנתי שהתוצאה תהיה ברמה כזו.
  4. נו באמת, לפחות היית נותן לי תחושה שזה לא עד כדי כך קל וממתין יותר מ-2 דקות...
  5. חידה אחת משלי. לא אמור להיות קשה מדי (בוקי אל תעזור 🧐)...
  6. נראה שעשית עבודה יפה (אפילו שלי אישית זה לא עושה את זה בכלל). שאפו על ההשקעה. מעניין איך הצבע יחזיק לאורך זמן עם כל הפיח שמצטבר על הקליפרים ועם שימוש בתכשירי ניקוי ג'נטים שונים.
  7. GOLF

    גם לי הייתה פעם הונדה "אצ'בק"

    זו אולי הסיוויק הכי לא מבוקשת שהיתה בארץ. אולי בגלל היותה מיוצרת באנגליה ולא ביפן כפי שמתבקש מהונדה, אולי בגלל תצורת ה-5 דלתות, או שמא גם וגם. את הטייפ-R מהדור הזה כבר בקושי רואים. אאל"ט, כשהגיעה מתיחת הפנים ב-2005, רק הטייפ-R נמכרה ולא גרסאות ה-3\5 דלתות.
  8. אומנם מיצובישי, אך מדובר באותו מוסך - אלימלך ברחובות. אומנם ביקרתי שם פעם אחת במסגרת החלפת מולטימדיה באחריות ופעם נוספת במסגרת ריקול קטן, אך התרשמתי מאוד מהשירות.
  9. דווקא לא הייתי שולל שמדובר בפגיעה מאבן קטנה. אל תתרגש מזה. תזמין עפרון צבע לפי קוד הצבע שלך, ותקן נקודתית בעדינות אם וכאשר זה יתחיל להתקלף. לא הייתי ממהר לקלף את מה שיש שם.
  10. המחירים הם לחלקים מקוריים, וכלל לא בטוח שהיית רוכש אותם בעצמך במחיר נמוך יותר. הדבר היחיד שאולי ״דחפו״ שם זה אותו תוסף "gold". שאלת מדוע בחרו לשים תוסף? האם שאלת לגביו במהלך/סוף הטיפול?
  11. יש מצב שתדלקת זמן קצר לפני שהתקלה צצה? אולי בתחנת דלק שלא תדלקת בה בעבר?
  12. או לחילופין, גם פיאסטה 2010 נכנסת מצויין לתקציב, אם מכונית בקטגוריה הזו היא בכלל אופציה. מכונית מצויינת להתנהלות עירונית.
  13. פלסטלינה עושה את העבודה בצורה הטובה והפשוטה ביותר. אין בעיה למצוא פלסטלינה בחנויות שמוכרות מוצרי דיטיילינג לרכב או לחילופין להזמין מחו"ל.
  14. המבחנים בחו"ל מדברים על שיפור משמעותי ביחס לדור היוצא. אם זה אכן המצב, וגם העובדה שהדגם נמכר במספרים יפים בארץ, יש סיכוי גבוה שהיא תמשוך לא מעט לקוחות.
  15. זו לא הפעם הראשונה שכלמוביל מארגנים יום כזה. טוב, זה אולי לא כמו תמיד כי הפעם זה כלל נהיגת שטח, אבל הבנתם את הרעיון. אין מה להרחיב לגבי ההשקעה והיחס - שאפו. הרצון לתת למשתתפים חוויה כיפית וממצה, זה לא מובן מאליו, ועל זה באופן אישי ממני - תודה. את הבוקר התחלנו בהדרכה על הטרייטון החדש. מה השתנה לעומת הדור הקודם, מה שופר (המתלים למשל), מה הוחלף (כמו מנוע חדש לגמרי), ומה ההבדלים בין רמות הגימור והאבזור השונות. עושה רושם שהיפנים עשו שיעורי בית ובאמת שמו דגש על טיפול בנקודות היותר בעייתיות של הדגם היוצא. הטרייטון החדש נראה טוב. הפרונט החדש של מיצובישי שנמצא בין היתר ב-ASX, מוצא את ייעודו בצורה הטובה ביותר דווקא בטרייטון. הוא נראה מסוקס אך מעוצב - בהחלט מדובר בעיצוב היותר מיוחד שיש כרגע לעולם הטנדרים בקטגוריה שלו להציע. הטרייטון "שלי" הגיע בגרסת ה-Dakar SE המאובזר ביותר בהיצע, ואכן, אבזור יש בשפע - מושבי עור מחוממים (זה של הנהג גם חשמלי), תאורת LED קדמית, Keyless, ניטור שטח מת ותנועה חוצה מאחור - ויש עוד כמה פריטים אותם הספקתי לשכוח. השינויים בתא הנוסעים מתמקדים באיכות חומרים טובה יותר, וקוסמטיקה למרכז הקונסולה כמו גם ללוח שעונים. בכביש הטרייטון הפתיע אותי. קל להגיע לתנוחת ישיבה נוחה, וגם אחרי לא מעט קילומטרים בכביש, לא הרגשתי אי נוחות או רצון להמלט לחופשי. הראות מצויינת לכל הכיוונים, והודות לפרונט המרובע של הטרייטון, קל מאוד להעריך את המימדים שלו. אף שלא מדובר ברכב קטן, הוא לא מרגיש מגושם לנהיגה. המנוע והגיר עובדים מצויין יחד. הגיר חלק מאוד בהעברות ההילוכים שלו, והמנוע מצליח להאיץ את הטרייטון בקלות וללא צווחת דיזל מתאמצת. האצות הביניים בטווח של בין 100-140 קמ"ש בערך חלקות ומהירות, ובעיקר לא מצריכות הורדת הילוך הודות למומנט זמין. מצד שני, מהירות גבוהה ולחיצה עצבנית יותר על דוושת הגז, גררו צליל דיזלי מאוד לא נעים. את השיבושים באספלט, הטרייטון צולח בקלות, אבל הארגז מאחור וקפיצי העלה הזכירו כל הזמן שהם שם - רעידות כתוצאה מכביש משובש שהגיעו לקבינה ונעלמו מהר, נשארו איתנו מאחור לעוד מספר רגעים. צפוי בסך הכל, וכנראה שיהיה מורגש פחות עם תוספת של מטען בארגז. הנסיון שלי בנהיגת שטח הוא אי שם בין לא קיים, לבין "מה אתם רוצים ממני?". לשותף שלי לנהיגה דווקא כן יש נסיון בנהיגת שטח, ולמדתי הרבה ממנו על מצבי הנהיגה השונים במהלך היום. הטרייטון לא הראה אף לו סימן אחד לקושי במהלך המסלול - סלעים, בורות, הצלבות - יו ניים איט. רק זווית נטישה של טנדר טיפוסי יחד עם וו גרירה בולט, דאגו להזכיר מדי פעם על נוכחותם. בגרסאות ה-Dakar ו-Dakar SE יש פתרון לכל מצב כשתרצה לרדת מהאספלט - בורר למצבי שטח שונים, הילוך כח, נעילת דיפרנציאל, ומערכת לבקרת ירידה במדרון. את היום הארוך סיימנו במסעדה מצויינת, ועל בטן מלאה המשכנו למקום ממנו התחלנו. בסך הכל היה יום מצויין, שעבר מהר.
×
×
  • Create New...