Jump to content

Shab00

  • פרסום הודעות

    440
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

29 נייטרלי

אודות Shab00

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • איזה רכב יש לך?
    פורד פיאסטה 2012 1.4
  • תחביבים
    הנדסה, מכוניות, תעופה, היסטוריה
  • מקצוע
    הנדסאי מכונות

צפיות אחרונות בפרופיל

295 צפו בפרופיל
  1. דווקא הצמיגים עושים יותר מהבולמים אבל יותר לדברים הקטנים. לבומים הגדולים של במפרים וכאלו זה הבולמים. אם ממש מפריע לך אתה יכול לחפש בולמים של מאזדות אחרות או כמה רכבים ספציפים של פורד שאמורים להתאים.
  2. נראה לי תקין, המיכלים האלו מתוכננים מפלסטיקים שלא משפיעים על השמנים והפוך.
  3. כן בפיאסטה השקע מצת תמיד מקבל חשמל וזה לא תקלה זה ככה מהמפעל. אתה יכול לחווט את השקע מצת למשהו שפועל רק שהסוויץ מסובב כמו המגבים (כל קו שיכול להעביר עליו לפחות 10A ספייר) או לחבר ישירות לסוויץ שזה הפתרון העדיף אבל לוקח יותר זמן. אישית אני מחובר למגבים והשתמשתי בהם ביחד עם השקע ולא קרוב ללקרות כלום וקניתי מפצל פיוזים כזה שלשקע יש פיוז משל עצמו. אתה יכול גם ללכת לחשמלאי שיחווט לך לסוויץ.
  4. בקיצור גילית את זה עכשיו ואתה מנסה להתחכם ולשחק אותה שלזה התכוונת... רק תגיד לי איפה בארצנו הטרופית פלאג חימום נחוץ? ולמה כתבת שיש לו חיים של מעל 10 אלף קילומטר אלה גם 50 ו150 אלף ושנסיעות קצרות משפיעות עליו? תעצור פה הכל בסדר כולנו טועים ולא יודעים דברים לפעמים.
  5. אתה מבין שכתבתי את זה בצחוק מהסיבה הברורה שאין פלאגים בדיזל כן?
  6. לא אמרתי שזה קשור לנזילה שאלתי בכללי אם זה באמת הנוזל שמיועד לאוטו. בלי קשר בשנים הראשונות שעברו לdexcol היו בעיות נזילה מהמשאבות מים בגלל שהנוזל לאט לאט היה אוכל את האטמים אז נזילות כן יכולות לקרות מנוזל לא נכון.
  7. די אמרו את הכל אבל אני יכול להגיד לך שאתה חוסך טיפולים של החלפות פלאגים בדיזל🥳 מצטרף לעמדה שבנסועה כזאת קטנה עדיף לך לקנות בנזין.
  8. צמיג זו הנקודת אחיזה היחידה שלך עם הכביש והוא משפיע על ויברציות, רעש, צריכת דלק, אחיזה על הכביש, מרחקי בלימה, שליטה בכביש רטוב ועוד ועוד עוד. לא חוסכים על דברים כאלו זה לא שווה את זה. אתה לא חייב לקנות מישלין ביקר אבל יש אחלה חברות שמציעות צמיגים מעולים בלא הרבה כסף כמו פאלקן לדוגמא.
  9. לא סגור על זה אבל אתה בטוח שהמאזדה שלך אמורה להיות עם נוזל קירור ירוק של רכבים ישנים? הפיאסטה שלי היא התאומה שלה בשלדה בגיר ובעוד כמה חלקים ואצלי הנוזל קירור אדום אז אני חושב שגם מאזדה התקדמו לנוזל מתקדם יותר. בכל מקרה אם אין לך ביטוח שכולל גרר או שיקולים אחרים סע נסיעה עם האוטו עד למוסך רק שים לב לעצור ולמלא מים בדרך, לעולם לא לתת למנוע להתחמם. אם המוסך דורש ממך לעלות כבר לכביש מהיר או כמה עשרות קילומטרים ממך הייתי כבר מזמין גרר או מחליף מוסך.
  10. מה פתאום אציטון ומדללים לטנק דלק מה אתם נורמלים? אם אתה רוצה לעשות ניקוי טוב אז לפרק את הממיר ולטבול במדללים ואציטון. אבל ממש לא להכניס חומרים כאלו למנוע, זה יכול להרוס את כל האטמים בפנים.
  11. יש משהו מחובר לשקע מצת? שתדע שבפיאסטה הוא לא מתכבה אף פעם.
  12. במחיר הזה אתה יכול להגיד להם שיחפשו עץ לחבק. אין לך איזה רכב אקזוטי שמצדיק את המחיר הזה ואתה יכול למצוא דם בפחות מ800 חדש ואפילו בפחות משומש.
  13. אם יש בריחת לחץ מהמיכל עיבוי הייתי מתחיל בלהחליף אותו כי זה יכול להשפיע לך על נקודת הרתיחה של הנוזל. בגלל שזאת בעיה לא דחופה (אמרת שזה קרה פעם אחת ונרגע) תתחיל בזה ותעקוב עם הזמן אם יורד מפלס הנוזל, לא עוזר? לך למוסך. תנסה לחפש בגוגל איך לרוקן אוויר מהמערכת זה די פשוט
  14. נכון רוב השנה הטמפרטורה פה גבוה וכן זה יכול להשפיע על הטמפרטורת שמן אבל לא מספיק כדי להצדיק שינוי בדרגת צמיגות. הרי במילא השמן מקורר על ידי מחליף חום עם הנוזל קירור אז הוא לא תלוי רק בחום שבחוץ ואם מערכת הקירור שלך מחזיקה סבבה אז גם השמן יחזיק טוב ואם יהיה שינוי מהטמפטורה אני בטוח שהוא פחות מ15 מעלות וגם זה בקור וחום קיצוני. מעבר לזה יש יצרנים שלא כתוב שמותר להשתמש בxW-40 כי שהשמן יותר מדי צמיגי והמעברים של המנוע קטנים ולא מתוכננים לזה אתה יכול לגרום לזרימה איטית מדי שתעשה רק נזק. בספארק שהייתה לי היה המלצה ל5w-20 ושנה אחרי שינו אותה אתה יודע לאיזו צמיגות? 0w-20...
×
×
  • תוכן חדש...