Jump to content

Shab00

  • הודעות

    1,052
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

אודות Shab00

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • איזה רכב יש לך?
    פורד פיאסטה 2012 1.4
  • תחביבים
    הנדסה, מכוניות, תעופה, היסטוריה
  • מקצוע
    הנדסאי מכונות

צפיות אחרונות בפרופיל

901 צפו בפרופיל

הנקודות של Shab00

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

142

מוניטין

4

תכנים שנפתרו

  1. יש אנשים שמעדיפים את האבזור והנוחות מאשר עוד קצת טווח, במיוחד אם טווח הנסיעה היום יומי שלו נמוך.
  2. אה תיארתי לעצמי שבסיריון זה הידראולי (קצת זלזלתי בסיריון כנראה) אז כן כנראה שהמנוע הגה הלך (או החיבור החשמלי אליו לפחות)
  3. נסה לבדוק את מפלס השמן הגה ואם נמוך למלא קצת (למרות שעדיין כנראה יש נזילה)
  4. קודם כל טוב שאתה רוצה להתחיל ככה כל הכבוד מוסכים לא יותר מדי חברותים הקטע הזה ורובם יגידו לך בנימוס שזה לא בית ספר אלא מוסך וחכה באזור ההמתנה. טיפולים קטנים כמו שמנים פילטרים פלאגים וכולי זה מאוד ראלי מיוטיוב ודברים מאוד לא מסובכים. רוב הפרטים לגבי סוגי החלפים יופיעו לך בספר הרכב ומה שלא תמיד תוכל לחפש מקטים של חלקים באתרים כמו http://catcar.info/en/ האם יש לך את כל הכלים כבר?
  5. אני אומר נסה את התוסף ב30 שקל ואם זה לא עובד אז תחליף, מקסימום הרווחת ניקיון גם של הצנרת ואם בא לך גם את השטיפה בצינור. לא סתם רדיאטורים מתים.
  6. כן גם אני חרטתי ככה שהזמנתי מנגנון קיפול למפתח. זה לדוגמא מה שהזמנתי ויש שם להוסיף כמה דולרים לחריטה. נסה למצוא את המפתח שלך בחנות הזאת KEYYOU. https://a.aliexpress.com/_uGKIKp אגב למי שתהה זה לא עובד טוב אצלי בפיאסטה כי יש יותר פלסטיק מהאימובילייזר לקורא אז הוא לא הצליח לקרוא אלא אם כן הייתי מצמיד את המפתח ספייר
  7. אתה לא חייב דווקא בוקסה כזאת יש גם דרכים אחרות לחלץ כמו לקדוח אותו ולסובב עם בורג אחר או לרתח עליו דבר אחר. שקול גם דרכים אחרות שאולי יהיו לך זמינות יותר.
  8. כל החברות שציינת מצויינות, קנה מה שזמין וזול. תברר אם אולי כדאי לך לקנות לבד לפני שאתה מגיע לשם.
  9. אני לא חושב שזה בעיה באוטו שלך ספציפית. כל הסיריונים הם עם מערכת קירור ממש גרועה ברמה שהיו צריכים לחתוך קצת מהפגוש בארץ כדי ליצור עוד מעבר אוויר. לפעמים גם בפיאסטה שלי אם אני מכריח אותה להישאר בהילוך גבוה בעליה אבל פול גז (בשביל צריכת דלק טובה יותר ויעילות) אני אראה את הטמפרטורה מתחילה לעלות בגלל הסלד הנמוך והמשאבה פחות מסתובבת. אני יכול לסיים בזה את התגובה ושהמהנדסים אשמים אבל אני אנסה להציע לך את הדברים הבאים. אם אתה רוצה לעזור לרכב נסה לקנות נוזל פלאש רדיאטור (30 שקל) להריץ את האוטו 10 דקות (שיגיע לטמפרטורת עבודה וישאר בה קצת) שהוא מגיע תן טיפה לחיצות בניוטרל ולשים מזגן על פול חום. לרוקן את הנוזל, לשטוף קצת עם צינור גינה בלחץ בינוני את הרדיאטור (מבחוץ וגם בתוך הצנרת) ולשים נוזל קירור (60 שקל) ביחס של 70:30 לטובת המים. רק מזוקקים/מסוננים (עדיף) ברמה גבוה (תמי 4 מצוין) ושלא תעיז מהברז. הסיבה ליחס הוא כי מים מוליכים ואוגרים אנרגיה תרמית טוב יותר מנוזל קירור שתפקידו העיקרי לא לקפוא ובמילא לא מצב שקורה בארץ ועדיין ישארו מספיק נוגדי חלודה בתערובת. אם לא בא לך להתעסק יותר מדי/אין לך צינור זמין אתה יכול לדלג על השטיפה בצינור למרות שעדיף שתעשה. כל ההליך הזה אם אתה עושה בבית לא עובר את ה100 שקל ועוד ישאר לך נוזל קירור ספייר ואני בטוח שהאוטו יהנה מזה אחרי 13 שנה על הכביש.
  10. 1500 כולל עבודה או בלי? כי אם בלי ובגלל שזאת לא תקלה משביתה תוכל למצוא מחול במקומות כמו איבינ כזה בהרבה יותר זול. אגב, לפי מה קבעו שצריך להחליף?
  11. מסכים איתך אבל רק מחדד, זה לא השמן החדש שיגרום לנזק והחלקות, זה הנזק שנעשה עם השמן הקודם שלא הוחלף והפך כבר לגריז ופורר את הגיר ואתה עכשיו חייב את הקודם כדי שיאחז במשהו. בכל מקרה רכב 2017 בטוח לא יגרום נזק אלא אם כן זו מונית או רכב עבודה אנוס וגם אז אפשר לדעת לפי הצבע והמרקם (אם הוא שחור בלי אזכור לצבע אדום ויש בו חלקיקים נוצצים הנזק כבר נעשה). מומלץ לרוב להחליף שמן גיר כל 60-80 אלף קילומטר גם אם זה לא בספר הרכב ואחרי 140-160 אם לא הוחלף אי פעם צריך לבדוק את מה שאמרתי מקודם כדי למנוע החלקות.
  12. כמו שנאמר לרוב העדכון הוא בגלל LSPI (הצתה מוקדמת) לGF-6 או תקן פנימי של החברה כמו שGM עשו דור שני לDexos 1. לרכבים ללא טורבו אין מה לדאוג כל כך ואם עד עכשיו השתמשת בשמן שכתוב בספר רכב גם אם יחליפו את הסוג תהיה בטוח שנזק לא יקרה כי הם לא זרקו ניחוש כשבנו את המנוע וגם אם כן היה נעשה נזק עד עכשיו. בקיצור תתקשר לאיזשהו מוסך יבואן ותשאל, לא מאמין שיסרבו להגיד לך.
  13. STP די מוכרים וותיקים. כל עוד השמן בצמיגות ובתקן זה בסדר, כל חברה והגימיקים והטענות שלה אבל אין הבדל של ממש. נגיד קאסטרול טוענת שהשמן שלה "מתמגנט" למתכת ואז במקום להתנקז שהמנוע מכובה הוא נשאר אז בהתנעה הבאה יש פחות בלאי (קוראים לסדרה הזאת magnatec) ובערך כל החברות טוענות שהשמן שלהם הוא 3000% יותר טוב מהממוצע בבלה בלה ובלה אבל הכל בערך אותו הדבר.
  14. גונבים, מייצרים דרישה, ואז מוכרים לך את מה ששלך. רווח נקי.
  15. תמצא חיישן חמצן תואם של NGK או חברה טובה אחרת בכנראה פחות מחצי מהמחיר שאמרת. ההתקנה גם מאוד פשוטה וזה בדיוק כמו להבריג בורג רק שצריך לסגור את החיישן מאוד מאוד חזק (לרוב 50-60NM העליון לפחות), אז אם יש לך ראצט או עדיף ידית מומנט אתה יכול לבד (בוקסה מתאימה עולה 50 שקל) אם תקנה את החלק אני בטוח שמישהו יוכל לעזור לך פה בחינם כי זה ממש דקה (מציע את עצמי גם)
×
×
  • תוכן חדש...