שלום ,
אתמול יצאתי עם הרכב ממוסד אקדמי ,השומר בשער 'הוריד' את המחסום כאשר יצאתי ,שמעתי מכה/שפשוף ועצרתי לאחר כמה מטרים ,לא הבחנתי בדבר.
היום כאשר התכוונתי לפתוח את תא המטען ,ראיתי שהבקלית האחורית הימנית ,נפגעה בחלקה, כעת תהייה הדיינות ומשא ומתן ,השאלה : נוצרומרווחים קטנים בין הבקלית לגוף (פח הרכב) איזה חומר אטימה זמני ,כדאי ליישם לפני בוא הגשם ?
מצרף תמונה.
תודה לעונים.