Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפה

גם אני התקנתי לפני שבועיים סט כזה עם אורות חנייה כחולים

פנס חנייה אחד החליט להפסיק לעבוד משום מה:-( הלך 10 שקל

האורות חניה שמגיעים עם הערכה לא נותנים בדיוק אור כחול

הם נותנים אור רגיל כמו כל מנורה

פורסם

שמת את זה עם הלדים לאורות חנייה שהבאתי לך?

 

אתה יכול לראות שכן (הם לדעתי טובים יותר ממה שיש בארץ) :) תודה...

 

אדבר איתך בהמשך אולי נזמין דרכך עוד משהו מעניין...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
אתה יכול לראות שכן (הם לדעתי טובים יותר ממה שיש בארץ) :) תודה...

 

אדבר איתך בהמשך אולי נזמין דרכך עוד משהו מעניין...

סבבה אני שמח לשמוע.

יש גם כאלו לאורות חנייה שיש עליהם יותר מLED אחד אבל הם לא נכנסים לכל רכב בגלל הגודל של הנורה אז לא רציתי להביא אותם.

הם אמורים להאיר יותר חזק

נראה ככה בערך

bb54_2.jpg

S2000

פורסם

Dar, היו לי נורות דומות כאשר כל נורה היתה מורכבת מ-4 לדים. עצמת התאורה הייתה טובה מאוד והצבע, כחול, היה מהמם. הבעיה הייתה שכעבור שבועיים-שלוש הן התחילו להבהב כמו פליקר. אחרי 3 סטים נמאס לי להחליף והפסקתי לשים אותם. לנורות דומות אני לא חוזר.

פורסם
Dar, היו לי נורות דומות כאשר כל נורה היתה מורכבת מ-4 לדים. עצמת התאורה הייתה טובה מאוד והצבע, כחול, היה מהמם. הבעיה הייתה שכעבור שבועיים-שלוש הן התחילו להבהב כמו פליקר. אחרי 3 סטים נמאס לי להחליף והפסקתי לשים אותם. לנורות דומות אני לא חוזר.

תלוי באיכות שקונים ולפעמים יש דפקט במוצר מסויים.

אגב מה שאני מביא לא בדיוק כחול אלא לבן קסנון יש לו גוון בין לבין

S2000

פורסם
האורות חניה שמגיעים עם הערכה לא נותנים בדיוק אור כחול

הם נותנים אור רגיל כמו כל מנורה

קניתי אורות חנייה בלי קשר לסט של פיליפס

פורסם

תתחדש, הלדים מאוד מעניינים, קיבלתי מהמוכר ממנו הזמנתי את ה DIAMOND VISION ,בגלל פאשלה שהוא עשה, נורות W5W של פיליפס בחינם (עם גוון קרוב ל DIAMOND אני לא זוכר אם זה בלו ויז'ן או סילבר ויז'ן) , אם זה לא יהיה טוב - אזמין לדים.

 

האם למישהוא יש ניסיון בהזמנה דרך החנות הנ"ל?

 

H7 קיים במלאי והמשלוח חינם.

 

עידן

 

מהם הזמנתי, ב13.7 ועדיין לא הגיע..... הם טוענים שייקח 15-20 ימי עסקים במקרה הגרוע מתוך הנסיון שלהם עם ישראל.

דווקא היחס שלהם היה בסדר גמור, וקיבלתי תשובה מפורטת על כל שאלה.

החסרון - שזה לא דרך EBAY אז אם נפלת - נפלת.

היתרון - עם המחירים המטורפים בEBAY, שווה לקחת את הסיכון.

 

יצאתי באיזה 180 לסט נורות קדמיות H7 דיימונד ויז'ן + אורות חניה , כולל המשלוח כמובן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש לי BLUEVISION על הרכב הם מפיקים אור לבן, הזמנתי את הDIAMONDVISION בתקווה שיפיקו אור קצת יותר כחלחל, אני אעלה לרשת סירטון קטן כשיגיעו.


×
×
  • תוכן חדש...