Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישהו יוכל להעלות תמונות אחרי הפעלת פונקציית איזון W/B

במצלמה זה יהיה מעולה.

 

זה משום שבהרבה מקרים האיזון לא מדוייק - ומנורה צהובה יוצאת לבנה ולהפך.

 

כך אפשר יהיה לדעת פחות או יותר מה הגוון המדוייק (ואם זה יהיה בחושך ממצלמה איכותית מה טוב).

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב הרגע גיליתי בתיבה דף המבשר על דואר המחכה בסניף,

האם גם אצלך היה רשום שמדובר בדבר "דפוס" ?

אם התשובה חיובית, אני הולך לקחת, אם לא - שיחכה... :)

 

אני לא הזמנתי מ EBAY, הזמנתי מהאתר המדובר בשרשור ישירות, דרך PAYPAL ככה שאין מצב לDISPUTE או משהו. אני יודע שזה הימור, אבל זה היה מחיר זול משמעותית מכל מה שנמצא בEBAY. (וזה משווק מורשה של פיליפס)

 

אגב, אם יש דרישה, אצלם מגוון תמונות עם הנורות המקוריות בחניון התת קרקעי החשוך אצלנו בעבודה,

ולאחר מכן עם הדיימונד ויז'ן (תמונות כשהרכב מאיר על הקיר).

 

זה הגיע כ"חבילה", תהנה, האור באמת מצויין, כמו שצריך.

פורסם

תודה,

דווקא דיברתי איתם היום והם היו בסדר גמור.

אמרו שהם שולחים לי שוב , הפעם עם אפשרות מעקב.

מקווה שלפחות סט אחד יגיע :D

 

 

דרך אגב, אשמח לקבל המלצה על מוכר לדים W5W בEBAY שיש לו סחורה נורמלית, לא כאלה שנשרפים כל יומיים (כבר שמעתי על כאלה).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
טוב הרגע גיליתי בתיבה דף המבשר על דואר המחכה בסניף,

האם גם אצלך היה רשום שמדובר בדבר "דפוס" ?

אם התשובה חיובית, אני הולך לקחת, אם לא - שיחכה... :)

 

אני לא הזמנתי מ EBAY, הזמנתי מהאתר המדובר בשרשור ישירות, דרך PAYPAL ככה שאין מצב לDISPUTE או משהו. אני יודע שזה הימור, אבל זה היה מחיר זול משמעותית מכל מה שנמצא בEBAY. (וזה משווק מורשה של פיליפס)

 

אגב, אם יש דרישה, אצלם מגוון תמונות עם הנורות המקוריות בחניון התת קרקעי החשוך אצלנו בעבודה,

ולאחר מכן עם הדיימונד ויז'ן (תמונות כשהרכב מאיר על הקיר).

זה יהיה מצויין אם תוכל להעלות תמונות להשוואה מול נורות רגילות באותו המקום

פורסם

אוקיי מצורפת תמונה שצילמתי אתמול בלילה, מתנצל מראש היא לא הכי איכותית, שימו לב לאלומת האור שנוטה לכחול וניתן לראות השתקפות של הפנסים עצמם הגוון מאוד יפה, הרכב לא באורות גבוהים!

DSC00011.jpg

פורסם
לפני הפיליפס DIAMONDVISION , היו לי פיליפס BLUEVISION בערכה איתן הגיעו זוג נורות קטנות כאלו של פיליפס לא כתוב עליהן דגם.

 

 

בטח קיבלת את אלו

http://cgi.ebay.co.uk/W5W-501-PHILIPS-BLUEVISION-SIDELIGHT-BULBS-ULTRA_W0QQitemZ360064729341QQcmdZViewItem?hash=item360064729341&_trkparms=72%3A636%7C39%3A1%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14


×
×
  • תוכן חדש...