Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

מסיבות אישיות לא התכתבתי כמה שבועות, ובעניין הנדון כאן הרי כמה רשמים שלי.

 

1. הזמנתי מהחנות המדוברת מלפני חודשיים (זו מהאינטרנט שצויינה כאן בתחילת האשכול), מאחר והתייאשתי מהזמנים ש-GTLV כל הזמן פרסמו שיגיעו H7 Diamond Vision, וגם פחדתי ליפול על מישהו לא מוכר מ-eBay.

מדובר בחנות ששולחת למקומות בכל הגלובוס. נכון, לקח שבועיים עד שזה הגיע, אבל אצלי זה היה גם בגלל שביתת המוכסים, כך שזה יכול לעמוד על פחות מ-14 יום.

אני הזמנתי כמה סטים (שניים מתוכם של H7, למקרה שתישרף נורה מהסט הראשון), ולכן כלל המשלוח היה יקר מ-200$, ונאלצתי לשלם מכס של 100 ש"ח.

בסה"כ שילמתי כ-180 ש"ח לסט, כולל המכס.

 

2. התקנתי, ומייד השוותי עם מספר לא מועט של רכבים. זה אוכל את סדרת הבלו למיניה לארוחת הבוקר, הגוון הוא מקביל לזה של הקסנון 5000K, ממש אותו הצבע. המרחק מעט יותר גדול מזה של נורת הלוגן 'רגילה', אבל:

2.1. יתרון ענק: מאיר את השילוט והצבע בכביש שמחזיר-אור למרחק גדול הרבה יותר מנורות הלוגן רגילות. הכביש נראה כמו שדה תעופה.

2.2. מאיר את הכביש 'השחור' יותר חלש מנורות 'רגילות'. כנראה שהספקטרום הנ"ל על השחור של האספלט, עם העוצמה החלשה של הלוגן לא ממש מסייע להאיר טוב, אבל (וזה אבל גדול), אין צורך להאיר את השחור של הכביש. כל עצם עם צבע מעט יותר בהיר משחור, נראה הרבה יותר טוב עם הדיאמונד.

 

3. זה עדיין לא קסנון. בהשוואת אלומות מול ב.אם.וו. סדרה 7 עם קסנון מקורי 5000K, המרחק קצר בלפחות מחצית. ז.א. - הקסנון מאיר לפחות פי שניים וחצי ויותר מהדיאמונד, ולא יעזור בית-דין !

 

4. אסור (!!!!!) לשים אף נורה עם גוון שאינו צהבהב בתור נורות ערפל (הכוונה - אל תחליפו את נורות הערפל לאף נורה אחרת - לא קסנון, לא דיאמונד ולא בטיח). נערכו כמה מחקרים בבריטניה, צרפת, גרמניה, קנדה וארה"ב, ומסתבר שהגוון הצהבהב 'חודר' ערפל טוב יותר מכל ספקטרום אחר, ופחות מסנוור חזרה את הנהג עצמו.

 

שורה תחתונה:

אני מרוצה. כמובן שהשאיפה נשארת לעבור לקסנון, וייתכן שאמצא בעתיד את הדרך, אבל בינתיים - זה מעולה.

המלצה למזמינים: תזמינו שני סטים של נורות המעבר (אור רגיל), וסט אחד של נורות דרך (אור גבוה). כך אם תישרף נורה של אור מעבר, תוכלו להשלים מהסט הנוסף. הסבירות שזה ייקרה לאור הדרך, בייחוד בשל השימוש המועט בו (יחסית לאור המעבר) - הוא נמוך, כך שאין צורך בשני סטים לאור זה.

 

בהמשך אפרט לגבי מה שאני מנסה לבצע לגבי קסנון, ואבקש תגובות.

 

שאו ברכה וסעו בזהירות.

TIFF.

מונדיאו טיטניום שחור-פנתר, 2.3ל' בנזין, 6היל' טיפט', חלונות כהים, עור, סאן-רוף חש', ב. שיוט, ב. אקלים מפוצלת, צ'יינג'ר MP3 Sony ל-6 דיסקים, AUX מובנה, שליטה מלאה מההגה, גודייר 235/45 עם מגנזיום R17 וחיישני חניה היקפיים.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום חברים.

2. התקנתי, ומייד השוותי עם מספר לא מועט של רכבים. זה אוכל את סדרת הבלו למיניה לארוחת הבוקר, הגוון הוא מקביל לזה של הקסנון 5000K, ממש אותו הצבע. המרחק מעט יותר גדול מזה של נורת הלוגן 'רגילה', אבל:

2.1. יתרון ענק: מאיר את השילוט והצבע בכביש שמחזיר-אור למרחק גדול הרבה יותר מנורות הלוגן רגילות. הכביש נראה כמו שדה תעופה.

2.2. מאיר את הכביש 'השחור' יותר חלש מנורות 'רגילות'. כנראה שהספקטרום הנ"ל על השחור של האספלט, עם העוצמה החלשה של הלוגן לא ממש מסייע להאיר טוב, אבל (וזה אבל גדול), אין צורך להאיר את השחור של הכביש. כל עצם עם צבע מעט יותר בהיר משחור, נראה הרבה יותר טוב עם הדיאמונד.

TIFF.

 

ההסבר הנכון ביותר שראיתי עד עכשיו, זה בדיוק התופעות אצלי, חייב לציין שהשלטים וסימוני הדרך נראים פשוט מרהיב ולמרחק אדיר !

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
שלום חברים.

 

מסיבות אישיות לא התכתבתי כמה שבועות, ובעניין הנדון כאן הרי כמה רשמים שלי.

 

1. הזמנתי מהחנות המדוברת מלפני חודשיים (זו מהאינטרנט שצויינה כאן בתחילת האשכול), מאחר והתייאשתי מהזמנים ש-GTLV כל הזמן פרסמו שיגיעו H7 Diamond Vision, וגם פחדתי ליפול על מישהו לא מוכר מ-eBay.

מדובר בחנות ששולחת למקומות בכל הגלובוס. נכון, לקח שבועיים עד שזה הגיע, אבל אצלי זה היה גם בגלל שביתת המוכסים, כך שזה יכול לעמוד על פחות מ-14 יום.

אני הזמנתי כמה סטים (שניים מתוכם של H7, למקרה שתישרף נורה מהסט הראשון), ולכן כלל המשלוח היה יקר מ-200$, ונאלצתי לשלם מכס של 100 ש"ח.

בסה"כ שילמתי כ-180 ש"ח לסט, כולל המכס.

 

2. התקנתי, ומייד השוותי עם מספר לא מועט של רכבים. זה אוכל את סדרת הבלו למיניה לארוחת הבוקר, הגוון הוא מקביל לזה של הקסנון 5000K, ממש אותו הצבע. המרחק מעט יותר גדול מזה של נורת הלוגן 'רגילה', אבל:

2.1. יתרון ענק: מאיר את השילוט והצבע בכביש שמחזיר-אור למרחק גדול הרבה יותר מנורות הלוגן רגילות. הכביש נראה כמו שדה תעופה.

2.2. מאיר את הכביש 'השחור' יותר חלש מנורות 'רגילות'. כנראה שהספקטרום הנ"ל על השחור של האספלט, עם העוצמה החלשה של הלוגן לא ממש מסייע להאיר טוב, אבל (וזה אבל גדול), אין צורך להאיר את השחור של הכביש. כל עצם עם צבע מעט יותר בהיר משחור, נראה הרבה יותר טוב עם הדיאמונד.

 

3. זה עדיין לא קסנון. בהשוואת אלומות מול ב.אם.וו. סדרה 7 עם קסנון מקורי 5000K, המרחק קצר בלפחות מחצית. ז.א. - הקסנון מאיר לפחות פי שניים וחצי ויותר מהדיאמונד, ולא יעזור בית-דין !

 

4. אסור (!!!!!) לשים אף נורה עם גוון שאינו צהבהב בתור נורות ערפל (הכוונה - אל תחליפו את נורות הערפל לאף נורה אחרת - לא קסנון, לא דיאמונד ולא בטיח). נערכו כמה מחקרים בבריטניה, צרפת, גרמניה, קנדה וארה"ב, ומסתבר שהגוון הצהבהב 'חודר' ערפל טוב יותר מכל ספקטרום אחר, ופחות מסנוור חזרה את הנהג עצמו.

 

שורה תחתונה:

אני מרוצה. כמובן שהשאיפה נשארת לעבור לקסנון, וייתכן שאמצא בעתיד את הדרך, אבל בינתיים - זה מעולה.

המלצה למזמינים: תזמינו שני סטים של נורות המעבר (אור רגיל), וסט אחד של נורות דרך (אור גבוה). כך אם תישרף נורה של אור מעבר, תוכלו להשלים מהסט הנוסף. הסבירות שזה ייקרה לאור הדרך, בייחוד בשל השימוש המועט בו (יחסית לאור המעבר) - הוא נמוך, כך שאין צורך בשני סטים לאור זה.

 

בהמשך אפרט לגבי מה שאני מנסה לבצע לגבי קסנון, ואבקש תגובות.

 

שאו ברכה וסעו בזהירות.

TIFF.

 

באיזה תאריך הזמנת?

עבר כבר חודש מהיום בו הזמנתי אותן והן עדיין לא נחתו אצלי....

גם אם היו נתקעות במכס (קשה לי להאמין, כי הזמנתי רק סט אחד) , היה נשלח מכתב מהמכס , לא?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
Tiff אז בעצם ממה שכתבת תגיד לי אם הבנתי נכון, בנורות הלוגן הרגילות ראית טוב יותר לא?

 

לא מבין איך הבנת את זה... את הדברים שבאמת צריך לראות בלילה, עצמים, תמרורים, סימוני כביש רואים בצורה טובה פי כמה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

2. התקנתי, ומייד השוותי עם מספר לא מועט של רכבים. זה אוכל את סדרת הבלו למיניה לארוחת הבוקר, הגוון הוא מקביל לזה של הקסנון 5000K, ממש אותו הצבע. המרחק מעט יותר גדול מזה של נורת הלוגן 'רגילה', אבל:

2.1. יתרון ענק: מאיר את השילוט והצבע בכביש שמחזיר-אור למרחק גדול הרבה יותר מנורות הלוגן רגילות. הכביש נראה כמו שדה תעופה.

2.2. מאיר את הכביש 'השחור' יותר חלש מנורות 'רגילות'. כנראה שהספקטרום הנ"ל על השחור של האספלט, עם העוצמה החלשה של הלוגן לא ממש מסייע להאיר טוב, אבל (וזה אבל גדול), אין צורך להאיר את השחור של הכביש. כל עצם עם צבע מעט יותר בהיר משחור, נראה הרבה יותר טוב עם הדיאמונד.

 

TIFF.

 

KoM מסעיף 2.2 שהוא כתב ניתן להבין שהשטח המואר חשוך יותר מאשר עם נורת הלוגן רגילה כי עוצמת האור החלשה לעומת קסנון בשילוב עם גוון בהיר גורם לזה

פורסם
באיזה תאריך הזמנת?

עבר כבר חודש מהיום בו הזמנתי אותן והן עדיין לא נחתו אצלי....

גם אם היו נתקעות במכס (קשה לי להאמין, כי הזמנתי רק סט אחד) , היה נשלח מכתב מהמכס , לא?

 

המכס לא שם לב לכאלו פריטים קטנים, אני הזמנתי לפני 10 ימים וזה כבר אצלי, הרכבתי ואני מחכה ללילה לראות איך זה.

 

תבקש מהם מספר מעקב או משהו.

פורסם
המכס לא שם לב לכאלו פריטים קטנים, אני הזמנתי לפני 10 ימים וזה כבר אצלי, הרכבתי ואני מחכה ללילה לראות איך זה.

 

תבקש מהם מספר מעקב או משהו.

 

איך זה מגיע?

דואר רשום עד הבית?

 

אין להם מספר מעקב... אני מתחיל לאבד את הסבלנות איתם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין דרך טובה יותר לתאר את הנורות האלה ממה ש-TIFF תאר. המרחק יותר קצר מקסנון זה נכון, אבל הצורה שבה הפנסים מאירים על האספלט/תמרורים הרבה יותר נעימה לעין מאשר תאורה סטנדרטית. כבר הרבה אנשים באו אלי ושאלו אם זה קסנון.

פורסם

הזמנתי מאיביי, הגיע לסניף הדואר הקרוב לביתי.

 

בדיוק עכשיו חזרתי מנסיעה איתם, אכן כמו שתיארו נוטה לכחלחל מעט, מאיר מצויין עם אור נעים.

פורסם

חזרתי גם אני מנסיעה איתם ממש מנורות יפות גוון כחול לבן יפה מאוד מאיר מצוין אחלה של קניה אני היתלהבתי :)

פורסם
הזמנתי מאיביי, הגיע לסניף הדואר הקרוב לביתי.

 

בדיוק עכשיו חזרתי מנסיעה איתם, אכן כמו שתיארו נוטה לכחלחל מעט, מאיר מצויין עם אור נעים.

 

טוב הרגע גיליתי בתיבה דף המבשר על דואר המחכה בסניף,

האם גם אצלך היה רשום שמדובר בדבר "דפוס" ?

אם התשובה חיובית, אני הולך לקחת, אם לא - שיחכה... :)

 

אני לא הזמנתי מ EBAY, הזמנתי מהאתר המדובר בשרשור ישירות, דרך PAYPAL ככה שאין מצב לDISPUTE או משהו. אני יודע שזה הימור, אבל זה היה מחיר זול משמעותית מכל מה שנמצא בEBAY. (וזה משווק מורשה של פיליפס)

 

אגב, אם יש דרישה, אצלם מגוון תמונות עם הנורות המקוריות בחניון התת קרקעי החשוך אצלנו בעבודה,

ולאחר מכן עם הדיימונד ויז'ן (תמונות כשהרכב מאיר על הקיר).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...