Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טיזר קטן... :)

 

בצד הנוסע : DIAMOND VISION

בצד הנהג : OSRAM רגילה

 

 

הרכב עומד בזווית מול הקיר, בגלל זה האלומות נראות לא אחידות, אבל קל מאוד לראות את ההבדלים בצבעים שזאת המטרה כאן.

 

(צולם במקום שהוא לא חשוך אלא מואר בנאונים)

 

בנוגע לאור החניה הותקן BLUE VISION שנתן תוצאות כמעט כמו של אור רגיל (לא שלא ציפיתי לזה מראש),

ככה שאני מחכה להגעת הLEDים.

 

נ.ב. הגישה לפנסים בגולף מחורבנת.... פעם ראשונה שאני נתקל בהנדסת אנוש מעצבנת ברכב הזה.

IMG_1007.jpg

IMG_1010.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה על התמונות אייל.

 

בהחלט רואים את ההבדל לעומת נורה רגילה

 

לדעתי לאורות החנייה אין בכלל משמעות, ראיתי בהרבה מכוניות שיש קסנון שאורות החנייה רגילות המקוריות של הרכב ורק אם מסתכלים מקרוב רואים אותם.

 

אצלי יש OSRAM COOL BLUE עם אורות חנייה נורות רגילות ובכלל לא מרגישים אותם בזמן שהאור דרך דולק.

פורסם

יש מכוניות שרואים את האור חנייה ויש מכוניות שלא מן הסתם מכוניות שאין בהם רפלקטורים קשה להבחין באורות חנייה.

ברגע שהאור דרך כחול יש הבדל בין התאורה של החנייה לאור דרך הרגיל גם ממרחק רב.

אורות חנייה לא רואים על הכביש והדרך היחידה לראות אותם הם על הפנסים של הרכב עצמו.

מכוון שקסנון חזק יותר בעוצמה הוא משתלט על כל התאורה שיש בתוך הפנס ולכן קשה לראות את האורות חנייה.

ליד דיימונד ויז'ן יש הבדל רציני.

 

בכל מקרה האורות חנייה שאני מוכר הם אינם הלוגן הם LEDים ואורך חייהם נמדד באלפי שעות (אני לא זוכר בדיוק כמה).

כך שב30 ש"ח לזוג הם יכולים להחזיק הרבה זמן במידה והם תקינים לגמרי.

S2000

פורסם
הזמנתי שני זוגות ב10 ש"ח כולל משלוח... :)

 

(אבל אם היית מגיע אליי באותו רגע שהחלפתי את הנורות, הייתי קונה גם ב100 ש"ח כדי לגמור עם זה :D)

תלוי באיכות שהזמנת.

יש גם כאלו ב235 ש"ח של PIAA TERA

554383386_068556ca9d_o.jpg

S2000

פורסם

dealextreme.com

יש שם לדים ב4 שקל לזוג והמשלוחה חינם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תמונות נוספות לאחר סיום ההתקנה (עם אורות חניה W5W בלו ויז'ן שהם בזבוז כסף וזמן ומזל שקיבלתי את אלה בחינם)

 

דר, הזמנתי לדים בדיוק כמו אלה שאתה מוכר.

ואני מתכוון להזמין מעוד מקום כדי להבטיח שלפחות זוג אחד יגיע בזמן נורמלי.

Picture 010.jpg

Picture 030.jpg

Picture 040.jpg

Picture 016.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חיפוש קטן בגוגל מראה תמונות של אלומות האור בתוך חניון.

האיכות לא משהו...

 

 

לאייל -

נורות החניה שלך שבתמונה הן נורות הלוגן רגילות ?

26311472.beam.jpg

פורסם
יש מצב אולי לקבל תמונות של הארת הכביש בלילה בכדי לראות את ההבדל בעוצמת (לפני ואחרי) ?

ולא רק תמונות של האור על הקיר ?

 

כן, תכננתי את זה מראש ואני עובד על זה.

צילמתי לפני יומיים הארת לילה בכביש חשוך עם הנורות הרגילות,

ומתישהו מחר אני מעריך שאני אצלם עם הנורות החדשות ואז יהיה לנו לפני ואחרי. (אני רוצה לחזור לאותו כביש)

 

 

חיפוש קטן בגוגל מראה תמונות של אלומות האור בתוך חניון.

האיכות לא משהו...

 

 

לאייל -

נורות החניה שלך שבתמונה הן נורות הלוגן רגילות ?

 

נורות החניה בתמונה הן PHILIPS BLUE VISION , שכאמור נראות רק טיפה יותר טוב מנורות החניה הרגילות.

כשהאור כבוי רואים שהנורה עצמה כחולה, אבל בפועל זה לא נותן אור שונה מנורה רגילה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...