Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש, הלדים מאוד מעניינים, קיבלתי מהמוכר ממנו הזמנתי את ה DIAMOND VISION ,בגלל פאשלה שהוא עשה, נורות W5W של פיליפס בחינם (עם גוון קרוב ל DIAMOND אני לא זוכר אם זה בלו ויז'ן או סילבר ויז'ן) , אם זה לא יהיה טוב - אזמין לדים.

 

 

 

מהם הזמנתי, ב13.7 ועדיין לא הגיע..... הם טוענים שייקח 15-20 ימי עסקים במקרה הגרוע מתוך הנסיון שלהם עם ישראל.

דווקא היחס שלהם היה בסדר גמור, וקיבלתי תשובה מפורטת על כל שאלה.

החסרון - שזה לא דרך EBAY אז אם נפלת - נפלת.

היתרון - עם המחירים המטורפים בEBAY, שווה לקחת את הסיכון.

 

יצאתי באיזה 180 לסט נורות קדמיות H7 דיימונד ויז'ן + אורות חניה , כולל המשלוח כמובן.

 

אייל, אשמח אם תעדכן אותי לכאשר יגיעו הנורות.

 

הייתי רוצה להזמין, אולם בגלל שלא מדובר ב- Ebay אני דיי חושש....

 

בתודה מראש

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"מכוניות חדשות" ?

 

פיאט פנדה או ניסאן 350Z ? מן הסתם שבכל מכונית זה מאד שונה...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
זה הנורות האלה שהם דמוי קסנון נכון? אם זה מה שאני חושב שזה זה פשוט גועל נפש..תקנו אותי אם אני טועה..

 

כאמור אתה טועה, מדובר בנורות הלוגן "רגילות" פשוט מאיכות גבוהה יותר וצבע נעים יותר לעין (לעניות דעתי).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כן. כשאתה מסתכל ישירות אל הפנס אתה רואה קצת צבע כחלחל. התאורה על הכביש היא כמעט לבנה לחלוטין.

פורסם
כן. כשאתה מסתכל ישירות אל הפנס אתה רואה קצת צבע כחלחל. התאורה על הכביש היא כמעט לבנה לחלוטין.

 

אני חייב לציין כי יחד עם הלדים של החנייה (שלא מאפשרים לכל גוון צהוב להיות בבית הפנס) התאורה המתקבלת היא בעלת גוון כחלכל מאד מאד בולט, אנסה לצלם בהמשך השבוע, אבל הגוון הוא בהחלט לא סתם לבן, אלא מאד כחלכל ומיוחד.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

החנות מהארץ עושה מישלוחים? איזה מנורה הכי מומלצת שמתקרבת קסנון שמוכרים בארץ? האם זה ה-DiamondViosion?

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

Guest תמיר .א.
פורסם

המנורות האילו עוד חיקוי רק יקר לספקורום אור של קסנון - פלורוסנט,

 

לצורך ההשוואה נורה כזו מפיקה כ1340 לומן של אור, אורך ליים מקסימלי של 2000 שעות עבודה.

וצורכת 55-60w חשמל.

 

נורת פלורוסנט מסוג קסנון צורכת כ35w חשמל, מפיקה כ3000 לומן בגוון 4500K.

 

האור עם המנורות פיליפס הצבועות הללו יותר חלש ממנורה רגילה, ואם הוא יותר חזק זה בגלל הספק גבוה יותר שלהם, שזה לא בריא למערכת החשמל.

 

תמיר

פורסם
"מכוניות חדשות" ?

 

פיאט פנדה או ניסאן 350Z ? מן הסתם שבכל מכונית זה מאד שונה...

 

אני יוסיף חידוד קטן לשאלתי

 

מישהו יודע מה הגוון של הנורות שמגיעות היום במכוניות החדשות לעומת ה DiamondViosion שהם k5000?

 

במכוניות שיש היום על הכביש שיש להם נורות רגילות שאינן קסנון שמקרה שנישרפת לך נורה אתה הולך לקנות נורה חדשה וקונה נורות שלא כתוב עליהן הגוון כלל אלא רק המידה, שזה הסטנדרט בכל המכוניות שיש היום על הכביש.

בכל המכוניות יש נורות סטנדרטיות רגילות מסוגים שונים אך באותו הגוון, שאם תוציא נורה החוצה תראה שלא כתוב עליה את הגוון בכלל כי זה הסטנדרט.

Guest תמיר .א.
פורסם

הגוון זה לא ערך מדוייק, הגוון משתנה בין 3500K ל4500K בהתאם למתח המגיע למנורה ולגילה.

 

ב5V יכול להיות גוון 2500K וב15v יכול להגיע 4000-4500K,

 

עוד משתנה זה רמת השקיפות של העדשה ורמת האיכות של הרפלקטור.

 

אם האור ממוקד הוא יראה בהיר יותר - כמו עדשה של מזדה 6 לדוגמא.

 

אבל בד"כ זה אמור להיות כ3750K זה מה שכתוב עלייהם בתאוריה.

 

תמיר

פורסם
החנות מהארץ עושה מישלוחים? איזה מנורה הכי מומלצת שמתקרבת קסנון שמוכרים בארץ? האם זה ה-DiamondViosion?

 

עומר.

 

בקשר למשלוחים למה שלא תתקשר ותברר ?

 

ואם אתה מעוניין בגוון לדעתי זו הנורה הקרובה ביותר.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
הגוון זה לא ערך מדוייק, הגוון משתנה בין 3500K ל4500K בהתאם למתח המגיע למנורה ולגילה.

 

ב5V יכול להיות גוון 2500K וב15v יכול להגיע 4000-4500K,

 

עוד משתנה זה רמת השקיפות של העדשה ורמת האיכות של הרפלקטור.

 

אם האור ממוקד הוא יראה בהיר יותר - כמו עדשה של מזדה 6 לדוגמא.

 

אבל בד"כ זה אמור להיות כ3750K זה מה שכתוב עלייהם בתאוריה.

 

תמיר

אני מדבר עם רכב חדש שהכל בו חדש כולל הפנסים, המתח בטוח לא 15V ועם נורה רגילה זה לא יכול להגיע לגוון 4500K כי 4000 מתחיל להראות בצבע תכלת שזה ה osram cool blue ואין מכוניות שמגיעות עם הנורות הנ"ל כל הנורות שמגיעות במכוניות הם באור צהוב, השאלה היא מה הגוון הסטנדרטי שלהם?


×
×
  • תוכן חדש...