-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
מספר אביזרי התקנה למכירה (קיט G8, קיט G4, RCA, בתי פיוזים ופיוזים)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך מכירה - אודיו
גמישש -
מספר אביזרי התקנה למכירה (קיט G8, קיט G4, RCA, בתי פיוזים ופיוזים)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך מכירה - אודיו
אפפפפ -
יש לי סטוק של 24 פחי גריז לטיום, גריז מאוד איכותי להמון שימושים. עמיד בחום גבוה, בלחצים ודוחה מים. מיועד לשימוש במשאבת גריז, מריחה וכו'... מחיר לחבית עומד על 200 ש"ח האיסוף מחדרה לא נייד ולא עושה משלוחים למי שיקח מספר חביות נעשה קווץ' במחיר 053-3000846
-
נימצא בחדרה, לא נייד בכלל. גמיש עם מי שיקנה כמה דברים או עם מי שיקח הכל. יש גם כבלים 8 ו4 גייג איכותיים לפי מטר (17/8 שקל בהתאמה) 053-3000846 אלה המוצרים קיט 4 גייג איכותי 300 ש"ח קיט 8 גייג איכותי 150 ש"ח (יש כמה) RCA 5 מטר 35 שח (יש כמה) בית פיוז + פיוז זכוכית 80 אמפר 50 שח (יש כמה) מפצל RCA נקבה ל2 זכר (יש כמה) 40 לזוג
-
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
מחפש חלקים למיני, בעיצומו של פרוייקט שיפוץ יסודי. כל חלק יעזור. תודה. 052-6994945 -
תתחדש, רכב יפייפה!
-
ההתחלה הכי טובה,ההתחלה שאני התחלתי בה, היא להתחיל מתחום האופנועים. תלמד על מנועים קטנים, סינגלים ושני צלינדרים. איך עובד מנוע, אין הוא בנוי, איך יצרנים שונים בונים את המנועים, איך עובד קרבורטור. באופנועים היום יש מערכות הזרקה, גם בחלק מהקטנועים של 125 סמק. תלמד לעשות לכוון שסטומים, לשפץ ראש, לכוון טיימינג, תלמד מה זה מנוע בכלל. תלמד על מערכת ההזרקה, חיישנים, מערכות מים,מערכות בלימה,מערכות מתלים, מערכות פליטה והזרקה. משם מתחילים ללמוד את הבסיס של המכונאות, לא רק להחליף רפידות או לעשות טיפול שמנים פילטרים ופלגים. מה שבתחום הרכב יקח לך לפחות חצי שנה כדי להיתקדם לטיפולים יותר מסובכים. בתחום האופנועים בשונה מהרכב, הטכנאי עושה הכל, מטיפולים שוטפים למנועים ושיפוץ כל מיכלול שקיים באופנוע. קל ללמוד למי שיש חוש טכני וקליטה מהירה, ומהר מאוד אפשר להיתקדם לטרקטורונים רייזרים רנגרים וכו' אחרי שתעבוד שנה במכונאות אופנועים ותוך כדי תלמד אנגלית ברמה של דיבור חלק, תתחיל לקרוא ספרות על מערכות הזרקה מתקדמות ברכב, ותרשם לקורס הנסאי רכב, שמשם הקפיצה לקורס ניהול מוסך מאוד קטנה. לא קל להיתקדם בתחום מדיבורים, רק מעבודה בידיים, קריאת ספרות והעשרת הידע, שתתחיל לעבוד ותיתקע בבורג סורר אתה תבין למה חשוב להתחיל מהבסיס. יקח לך כמה שנים טובות, אבל אם תמיד ותעשה הכל באהבה, ותמיד תשאף להיות הטוב ביותר בתחומך, אולי תגשים את החלום שלך.
-
מדהים ללא ספק! לזה ששאל על הכיסאות יש כמה מקומות במורכרים כיסאות דומים בארץ, הם לא הכי נוחים!
-
גי'פ מרצדס חדש תמונות התקנה בפנים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של roygam בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
העבודה לא פחות ממדהימה! בזכות התקנות כמו שלך בא לי לחזור לפחית יוסי אפשר לגור אצלך? בסדנה כן? -
הצביעה של בפוד בדלת מאוד איכותית! ישראל זה בתנאי שטח או בתנור? לבעל הרכב, תתחדש ותהנה! ותעלה תמונה של הרמקול על הדלת!
-
ישראל עדיין לא סיימת עם הרכב? שעוד ארגנת לי את הסלסטרה 2 ערוצים אמרת שטיק טק הרכב מוכן! וכבר לפני שנה וחצי עזבתי את תחום הרכב והאודיו
-
כמה כיף לראות שהתרבות המוטורית פורחת לאחרונה
-
תתחדש! אין כמו הנאה מעבודה עצמית! מה שמדהים זה המצב של ה205, כמעט ולא נישארו פזואים במצב הזה!
-
+1 התהליך של העבודה והעבודה עצמה, הרבה יותר מעניינים מהתוצאה הסופית! בן כמה כבודו שרכש ידע רב כ"כ?
-
מצאתי בקלית עתיקה, צריך עזרה בזיהוי. שייך לפיזו כל שהוא
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
תודה ! מי שמעוניין שישלח הודעה פרטית -
-
לחשמלאים שבינינו, היכן ניתן להשיג חוטים לחיווט של צמת חשמל מברשית?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את הכבל פיקוד אני מכיר, כמו שאמרתי אני חשמלאי לגבי המעליות אני יבדוק עם חבר צמות ישנות לא יתנו כלום כי חוטי חשמל מתחמצנים ואני רוצה חדש, דרך אגב זה לאופנוע (גם סוג של רכב לא?) עוד הצעה שהביאו לי שאריות מהתקנות של אזעקות תודה למגיבים -
לחשמלאים שבינינו, היכן ניתן להשיג חוטים לחיווט של צמת חשמל מברשית?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה אביב אני יאתר את החנויות ויחפש את מה שאני צריך -
אני עובד על צמה חדשה לרכב ואני צריך חוטים רב גידיים בצבעים שונים, לא מצאתי באיזור שלי עסק שמחזיק חוטים כאלה, לא חשמלאי רכב ולא סיטונאות לחשמל (אני חשמלאי למרימי גבה על הכותרת ) הצבעים הינם שחור כחול חום ירוק אפור תכלת ירקרק כתום אדום לבן צהוב שחור פס כחול שחור פס לבן שחור פס צהוב כחול פס שחור ירוק פס צהוב כתום פס שחור לבן פס שחור לבן פס שחור לבן שתי פסים שחורים לבן פס אדום צהוב פס שחור צהוב פס ירוק צהוב פס לבן וקונקטורים לחיבור מהיר של 6 ו-4 חוטים תודה מראש
-
עבודה של ישראל נו... אין מה להוסיף כאן ישראל מתחם חדש לעבודה?
-
חייל בן 21 עושה 5 ימים יומיות קצרות (עד 2 ככה), ואז 9 ימי חופש מחפש עבודה בתחום הרכב באזור חדרה והסביבה יש נסיון במכונאות וחשמל רכב
-
תודה על התגובה! קיבלתי את מה שאמרת. יש עוד דעות?
