-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
הציעו לי שלושה רכיבים יש שנייה שאני חושב לקנות, אבל אני לא יודע כמה כדאי לי לשלם עליהם. 1. קומפוננט מורל אלייט משומש 6.5" היה מורכב כשלושה חודשים אצל אדם מבוגר שאני מכיר, לא התאמצו כמעט בכלל. 2. מגבר NAKAMICHI PA-4100 תקין לחלוטין אבל יש עליו כמה שפשופים 3. סאב של פוקל לדעתי הוא 10" בתיבה מקורית, הסאב חדש! עבד יומיים... (מצורפת תמונה אשמח אם מישהו יזהה את הסאב.) תודה מראש, עומר.
-
בנייה בפיגו 106 שעשיתי "עם" חבר + תמונות וסירטון בהמשך
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שוב אתה עובד בילעדיי? כבר אמרתי לך שאתה חייב בייביסיטר שאתה עובד..! -
עכשיו יש תקנה שלא מאפשרת ליבא רכבים עם מרימי שמשות עקב ילדים שנינעלו באוטו ומתו מחנק. אני לא חושב שיעשו בעיות על אזעקה ביבוא אישי
-
+1 4G פשוט עולה 15-20 שקל למטר. 8G בטוח שחצי מזה!
-
"פרוייקט" מתעדכן-בניית מערכת רמקולים ניידת.
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של -מוטי- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מתח של 6V ז"א 4 סוללות של 1.5 בטור. סוללות בומבילה אלה שיותר גדולות מAA עדיפות בשל היותם אגורות ביותר חשמל -
"פרוייקט" מתעדכן-בניית מערכת רמקולים ניידת.
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של -מוטי- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יותר חשוב כמה וואט הוא, ניראה לי שהוא 6 וואט, תבוק עם סוללות בומבילה. וכן היתכוונתי אליהם -
"פרוייקט" מתעדכן-בניית מערכת רמקולים ניידת.
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של -מוטי- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קח רמקולים של מחשב פשוטים תפרק להם את הספק. במקום הספק 4 סוללות הגדולות של הרדיו טייפים יעשו את העבודה. הם מספיקות ל6-8 שעות עבודה רצופות מנסיון. עשיתי את זה בגיל 14 בטיול השנתי. משקל קל וגם הרמקולים כבר עם תיבה בלי לשבור את הראש. בהצלחה -
קניית פיברגלס באיזור חדרה פרדס-חנה
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של talr בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איזה כמות אתה צריך? גודל יריעה + כמות חומר? יש בחדרה -
מצאתי את האתר הזה יש בתוכו את רוב אתרי השכרת ורכיבת טרקטורונים בתשלום. יש המלצות נוספות? מישו שחווה טיול כזה? אשמח לעוד תגובות בעיניין בתודה עומר.
-
אני וכמה חברים מתכננים לנו טיול טרקטורונים של יום יומיים. כולנו חיילים בעלי רשיון נהיגה. לחלקנו יש טרקטורונים (ספורט) אבל לא לכולם, לכן חשבנו על חברה שעושה טיולים מאורגנים. בחיפושים שמענו על טרקטורוני דישון, מישו היה בטיולים שלהם? יש למישו חוות דעת אחרי טיולים שלהם? אנחנו מחפשים ריגושים ולא נסיעה בשבילי כורכר, הנוף בטיול זה פלוס.. כל אחד מוכן להשקיע 700 שקל.. אנחנו חברה של 6 אנשים אולי יותר אם זה טיול של יום אז יום אם יומיים אז יומיים. תודה מראש לעונים!
-
מבקש יעוץ לקבי חיווט מגבר hifonics
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
*כבל סליחה העייפות על הבוקר -
מבקש יעוץ לקבי חיווט מגבר hifonics
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
את הפיוז לקבל + אתה שם לפי עובי ואורך הקבל + ולא לפי המגבר. הפיוז נועד לשמור על הקבל עצמו מהעברת יתר זרם ועקב כך חימומו ושריפתו, וחס וחלילה דליקה בהמשך. לדעתי לא משנה איזה קבל תיקח באיזה עובי שיתאים לך, רק תדאג שיש לו בידוד עבה וחזק, ואם יש לך אפשרות להשחיל אותו לשרשורי לאורך כל הרכב, מה טוב. תתחדש אגב על המגבר. -
בנייה בפיגו 106 שעשיתי "עם" חבר + תמונות וסירטון בהמשך
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקונקטור הוא עשוי מפלסטיק קשיח והצורה שלו היא כמעין שופר ב90 מעלות, הצד של הדלת רחב לחיבור של כל החיבורים (חלונות חשמל, נעילה מרכזית, רמקול..) והצד העליון דקיק, מה שלא מאפשר שום השחלה נוספת של קבלים, בנוסף הכל צפוף בקונקטור וכל קדיחה בלי להבין מה הולך שם בפנים תיפגע בקונקטור, לכן ניבחרה האפשרות לקדיחה בדלת והמשך העברת החיווט דרך הצינור של הקונקטור. -
בנייה בפיגו 106 שעשיתי "עם" חבר + תמונות וסירטון בהמשך
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קדיחה בדלת. הקונקטור לא מאפשר בשום דרך להעביר דרכו משהו בלי להרוס אותו. אלכסנדר אני יודע. עומרי היתעצל רצה שזה ישאר ככה במקום עוד שיכבה של בונדו עדין, אבל מי מתווכח עם הלקוח? ועוד לקוח לחוץ -
צירפתי תמונה מההתקנה אצלי במזדה. 323 2001 את הטבעות הכנתי לבד, אם אתה רוצה עוד תמונות כנס למשתמש שלי וחפש בושאים שלי התקנה במזדה עומר.
-
בנייה בפיגו 106 שעשיתי "עם" חבר + תמונות וסירטון בהמשך
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הוחלף ל-2.5 בתוך התחלה? זאת לא התקנה ראשונה שלי לשימחתי וגם לא האחרונה מחר כניראה נרכיב לעוד חבר מערכת אם ירצה ה' -
בנייה בפיגו 106 שעשיתי "עם" חבר + תמונות וסירטון בהמשך
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עכשיו עומרי קפץ אלי. שומעים מצויין הבמה פתוחה ונישמעת מלמעלה, הבאס יורד נמוך למרות שהוא קצת מתרחק אחורה בגלל הסאב. אחרי כל הקומפוננט עוד לא ניפתח, אין איטום וכל הבניות עדיין לא תפוסות כמו שצריך. שכל השאר יסודר אני מניח שהכל ישמע אחרת ואם עכשיו שומעים טוב אז מה יקרה הלאה.. תמונות מהבניה מורכבת להנאתכם! -
בנייה בפיגו 106 שעשיתי "עם" חבר + תמונות וסירטון בהמשך
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אתה רצית לחבר בעצמך, חיבור שלי היה יותר מקצועי אתה יודע את זה. אבל תלמד מהעבודה שלך ככה לומדים! מה ניסגר עם הריפוד? יש חדש בנושא? בסוף שני הקרוסים מתחת לכיסאות? או שאחד עדיין בתא כפפות? סידרת פלטה למגבר או שהוא עדיין מטייל בבגז'? -
יהיה לך יותר קל להפוק את ה+/- במגבר, זה יותר נגיש! ואם הפזות היו מנוגדות אני חושב שבאס לא היה נישמע באחד מהם יותר חזק, כי הם היו מבטלים אחד את השני, תבדוק גם את הRCA אם לא עובד החלפת ה+/-. תהפוך את הRCA הימני לשמאלי והשמאלי לימני תראה אם הבאס עובר יותר חזק לצד שמאל. עומר.
-
במגבר לתחום את הקומפוננט לתדרים הגבוהים אם ישנה אפשרות שכזאת. (כמעט בכל מגבר יש את האפשרות הזאת) אבל למה לנטרל את הבאס מקדימה? זה משבש את הבמה. הצליל ימשך לך אחורה!
-
[פרוייקט מצולם] הסבת מערכת בלימה מקורית לברמבו (אלפא 156)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של לנצ'יהוליסט בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לכל הארבע אבל לא באותו הכח. הבלם יד מחובר בצורה שונה לתופים במשאבה מכאנית אם אני לא טועה -
שבתוך הדיוידי יש יציאות אבל הם לא מוכנות, תצתרך להלחים את היציאות המוכנות שמיועדות במתח לRCA ולא במתח לרמקולים. אם אין, אז שימוש במנחת שיחובר ליציאות של הרמקולים כמו שאתה כבר מכיר עומר.
-
הרכב פיגו 106 4 דלתות, של חבר הפורום עומרי השם משתמש שלו הוא canonball בהתחלה הוא רצה רק טבעות לרמקולים לאחר מכן שיכנעתי אותו שנבצע לו בניית פיבר שרק עלות החומרים עליו. עומרי ירחיב בנושא המערכת והרכיבים.. בפיגו הרמקול יושב על הפח, חצי מהרמקול במיקום המקורי מתחבא מאחורי הפלסטיק והמידה המקורית היא 4" אם אני לא טועה. ניבנה לוח עץ בתחילה כדי לתת חיזוק לפלסטיק הדקיק של הפיגו, העץ חובר בתחילה עם דבק חם כדי למנוע תזוזות עד הפיבר. הוכנו טבעות לרמקולים, שבנויות למעשה שני טבעות עקב חוסר במכשירי חשמל (רוטור ) הטבעות נחתכו בגקסון ושוייפו ביד. הטבעת מקנה לגריל של הרמקול להראות חלק מהבניה ולא להיות בולט ולא קשור. הטבעת שמחזיקה את הרמקול היא בעובי 17מ"מ מספיק חזק לאלמנט 6.5", והטבעת מדרגה מעץ בעובי כ-7 מ"מ. להגיע לזוית הרצויה ולמטוח את הבד עד כדי כך שלא יכסה את התושבת למטגים של החלון היתה קשה אבל היתגברתי על זה. בגדול, עומרי עשה את העבודה הקשה! הוא היה אחראי על השיופים, משום שהוא אוהב לשפשף לדעתי הגימור לא הכי טוב אבל עומרי מסתפק בזה כי הוא רוצא ריפוד לפוד. עומרי דרך אגב.. תודה על העזרה תמונות להנאתכם, וסירטון באדיבות עומרי יותר מאוחר. אם יש שאלות בשמחה!
-
עומרי מה עכשיו? מתוכננת בניה גם בגיפ?
-
מבקש עזרה - תמונות של התקנת קומפוננט
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Golan Barashi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש התקנות זולות שמתחילות ב200 ומשם זה יכול רק לעלות, הרי רק החומרים להתקנה זה 150+/- ש"ח (כבלים, פלטה למגבר+ציפוי, טבעות אם צריך..) אם תגיד היכן אתה גר אולי נוכל להמליץ לך על מתקין
