הקאנבאס שולט על הכל . התאורה של המקשים . הכיבוי של המכשיר בהוצאת מפתח ואם יש בקרת אקלים אז מקבל מידע גם על המערכת הזו. בין היתר בדגמים מסוימים יש דאטה על הפוזיציה של ההגה (נותן אפשרות לנתיב במצלמת רוורס ) וחיווי דלתות .
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
זה הקונקטור שהולך לרדיו . הקונקטור עצמו נראה אותו דבר ברוב הפולקסווגנים החיווטים שונים בפנים . אני לא מצליח לראות את התמונות של הקונקטור שהעלת . שלח לי תמונה של הקונקטור שלך מקדימה ואחורה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
זה הקונספט.
יהיו מורכבים 2 סאבים rockford p3 .
מגברים דיגיטלי של jvc
Arsenal KS AR 8004D
Arsenal KS AR 8001D
קומפוננטים רוב הסיכויים rockford
אמשיך לעדכן עוד אם יהיה עניין...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני קודם אספר על עצמי . מאז ומתמיד אהבתי סאונד ברכב . לפני כשנה פתחתי חנות לאביזרי והתקנות . במהלך השנה האחרונה עשיתי המון התקנות של מערכות מולטימדיה וסאונד . אבל בעיקר אני מוצא את עצמי מתקן פיקודים של חלונות חשמל . מתקין קודניות. אישורי ביטוח וכל הבירוקרטיה מסביב. לאחרונה תקף אותי רצון עז להגשים את החלום שלי ולעשות בניה מפיברגלאס רמקולים סאבים מסכים ובקיצור רכב תצוגה . רוצה לשתף אותכם , אמנם אני רק בהתחלה ותהיה בנייה בכל הבגאז' אבל בינתיים ...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא מכיר את הזד הספציפי הזה אבל לגבי ה target , מכשיר בסיסי מאוד , פונקציות כמו בכל מכשיר היום. בעיות נפוצות שאני נתקלתי , קליטת רדיו גרועה , שליטה מההגה לא עובדת בצורה מושלמת עם כל רכב.
לדעתי אם אתה מחפש משהו סיני זול , לך על pulse audio himax.
טוב, זה לקח לי מלא זמן , כי פשוט לא היו הרבה הזמנויות להתעסק בזה .. כמה בדיוק? עבדתי על זה בערך 5 ימים כל יום כמה שעות . בקשר למשקל , זה צינור צול ורבע מגלוון 1.5 ממ עובי .
המסגרת עצמה לא שוקלת הרבה , אבל עם הפח התחתון יש לזה את ה 35- 45 קילו בערך. האמת לא חושב שזה מאוד משמעותי ..
תודה על הפירגון .
סך הכל לקח לי בערך חודשיים מהרגע שהתחלתי עד הרגע שהדלקתי את האורות
ערב טוב , קיבלתי מכונית על שלט שחסרים לה כמה חלקים.
אני לא יודע בדיוק איזה דגם זה או איך מזהים.
מבקש מבעלי הניסיון , אם יש כאלה לעזור לי להזות את המכונית ולייעץ מאיפה אפשר להשיג חלקים.