Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. לגנדי ואסף, האם יש לו עוד טוסטוסים כאלה שם? מה הפרוצדורה להעלות כלים כאלה לכביש? אני זוכר שהשכונה שלי היתה מוצפת בכלים כאלה, לצערי רובם היו גנובים ו"הגדולים" היו קורעים להם את הצורה, גם בכביש וגם בשטח (ואז היו שורפים אותם בפרדס ). כלי תחבורה נחמד ומשעשע עומר.
  2. אני יודע שהגבהה בגיפים וטנדרים אוכלת צריות חופשי, הסובארו טנדר של סבא שלי היה רגיל, לאחר שהוא הוגבהה ב10 ס"מ מקדימה ו15ס"מ מאחורה הצריות היו הולכות כל 4 חודשים. להבדיל בסובארו DL 81 של חבר הנמכנו את הרכב לרמה שהצריות היו בקו אחיד בין הגיר לגלגלים. הצריות מחזיקות יפה מאוד כבר שנה וחצי 40K ק"מ מנוע 1600 וסל"ד לא יותר נמוך מ4K בכל נסיעה! עומר.
  3. הרכב של נער מחדרה. הראשים של שני הנוסעים נערפו, היה לי מאוד קשה לשמוע את זה. הנהג נהרג בדרך לבית חולים. עומר.
  4. לא משנה מי יכין את אותו המתכון, אף פעם לא יהיה טעם זהה ב100%. וגם לכל בסיס יש את השף שלו (כל שף מוסיף דברים לפי הראש יש סלטים שאבא שלי מוסיף נגיעות של עמבה וזה מעשיר את הטעם חבל על הזמן, אם יצא לך לאכול בסמי בכיכר אני ישמח לדעת איך הסלטים ). אם אתה רוצה מתכונים יותר טובים לעוף לא חסר ברוך ה' פשוט ביקשת את המתכון הצבאי. דרך אגב, שמח שעזרתי עומר.
  5. גם אני רציתי לעלות למידה הזאת אבל מבירור קצר אין מבחר צמיגים למידות של גאנט 14 ברוחב 185, על כל החתכים. עומר.
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=131539&d=1224320565 מישהו יכול לתת לי מידע על הג'אנט הזה? קוטר רוחב מרווח ברגים וכל מידה אפשרי, הוא זהה לג'נט מקורי של סובארו שאני מחפש. תודה עומר.
  7. EA82 הוא מוזרק, EA81 הוא קרבורטור לא? עומר.
  8. משלמים על כל חודש של הפקדה? אם כן מישהו יודע כמה? עומר.
  9. באופן כללי אני לא מרגיש שחסר לי כח. המנוע מספק את מה שצריך לפתוח מנוע ולבזבז את כל הסכום על שיפור שיתן עוד 5+/- כ"ס לא כ"כ יעזור. קרבורטור יותר קל להתקין ולא נדרש לפרק מנוע, השיפור יורגש מדי עם כל נגיעה במצערת. הנייטרו יתן לי את מה שאני מחפש בעליה קשה לחיצה קטנה, מנה קטנה של 20-30 כ"ס תגרום לבאגי לזנק את העליה. וזה מה שאני מחפש. השקעה לא בשמיים וכח לרגע רצוי. בשביל באגי זה מצויין, לרכב כביש זה משהו אחר. תודה רבה עומר.
  10. מצטער אבל תמורה של כ"ס לשקל בכל מה שאמרת לא יתקרב לנייטרו. בגלל התקציב נבחר נייטרו אבל אני יבדוק על הקרבורטור והסרעפת לסובארו שלי, יש לך קישור אולי? תודה בכל מקרה עומר.
  11. 12345
  12. מקצר את מהלך הכנסת ההילוך, לא את ההילוך עצמו, לקיצור הילוך נידרשת פתיחת הגיר והחלפת גלגל שיניים. נועד לקצר את זמן העברת ההילוכים למינימום. נגיעה קטנה וההילוך הרצוי ניכנס. אצלי בסובארו המוט יותר מדי חופשי וזה מציק. עומר.
  13. LM מציין דגם. ג'אנט יפייפה דרך אגב. בצע חיפוש בגוגל BBS LM עומר.
  14. כל הכבוד על ההעזה להתחיל פרוייקט כזה לבד! ישר כח! ואל תשכח המון תמונות והסברים! עומר.
  15. עשו את הזאפורוז'ץ כמו אוטובוס הקסמים. :lol: עומר.
  16. אני רואה לאן בדיוק הפרוייקט הולך! תכנון דומה מתוכנן אצלי. רק שלי אין את הידיים המופלאות שלך! גם אני רציתי בדיוק אחרי הפחחות לבצע איטום בגלל זה אני לא מתחיל פחחות, אין תקציב נידרש לדיינמייט. סחטיין על ההשקעה! בהצלחה עד סוף הדרך שאלה בקשר לפיבר. אחרי הייבוש אתה מוציא את כל הפאנל איך שהוא? או חותך במקומות מסויימים? אני מניח ששלב הריפוד לפאנאלים יבוא רק לאחר פודים לרמקולים/מסכים נכון?! המון הצלחה! עומר.
  17. אז איך אפשר להסביר מקרים ששלטים של רכב פותחים/סוגרים שערים להיפך? קרה מול העיניים שלי מקרה כזה! עומר.
  18. את הכוסות וכי"ב המסעדות מקבלים מהספקי בירה שלהם, ולפעמים חינם. תדבר עם בעל מסעדה אולי הוא יוכל למכור לך או לקשר אותך לספק. עומר.
  19. בדאליה הם מוכרים יקר בגלל האוכלוסייה שבאה לפזר שם כסף (תיירים ואשכנזים) הם מוכרים חבילת טבק 7 שקל!! גם אם אתה קונה בלוק. בחדרה 1=5 3=12. גחלים 6 שקל!! מי שחכם נוסע עוד כמה דקות ועולה לעוספיא וקונה במחירים נורמאליים, אבל החנות סגורה בשבת משום מה. דרך אגב, אין על LM לייט. סיגרה מצויינת! עומר.
  20. אני כל שבת יוצא עם החברה ולפעמים עם המישפחה שלה לכפרים לשווקים ולטיולים שכוללים ערבים ודרוזים, מחירים טובים, יחס מצויין, אירוח מצויין ואני מרגיש בטוח להיסתובב לידם ואיתם! מי שלא אוהב אותם זאת בעיה שלהם. גם אצלהם יש הבדלים ושונאים של עצמם, כמו שיש אצלנו מזרחיים אשכנזים, אצלהם יש קיצוניים ואנשים נורמאלים. כמעט בכל כפר שביקרתי יש שם כמות של ישראלים די ניכבדת, אז סימן שלפחד לא צריך. חוץ מזה ברוב הכפרים יש אבטחה של מגבניקים ושוטרים, והם נהנים לשמור בכפרים האלה, שקט רגוע אין מהומות. נכון שיש לפעמים אחד או שתיים שונים, כמו טרקטורונים במרכז דאלייה או שטויות למיניהן, השבוע למשל ישבתי לאכול במסעדה בדאלייה, ועבר ספק ג'יפ ספק באגי, בלי אגזוז, הרעש הוציא את כולם מדעת. הדרוזים שארחו אותנו יצאו וכעסו עליו. יש להם תרבות יותר מיהודים! אחלה אנשים שבעולם! בקשר לקולה: גם אני שותה משהו כמו שני ליטר ביום, ישר זהיתי טעם יותר מתוק ויותר גזים. לא רגיל לזה אבל היא ממש טעימה! יותר מהקולה הרגילה! ומי שמעדיף להישאר בבית ולא לצאת לכפרים של בני דודים מפסיד! באמת שמפסיד! הסוחרים מוכנים להרוויח גרושים עלינו, פחות מ100% כל זה תלוי אם אתה יודע להיתמקח. אני לא מוכן להפסיד! עומר.
  21. אבא שלי זה אליהו/אלי, דתי אם זה משנה. שירת בחטיבת 300 עוצבת בירנית. יחד עם אחד בשם יוסי. עומר.
  22. תהיה בטוח שלא מסוכן בכלל! יש המון כפרים שמוצפים בימי שבת וחג ביהודים ובתיירים יהודים ונוצרים. הנוצרים בדרך כלל נוסעים לכפרים דרוזיים. בין המוסלמים יש קצת קיצוניים שיקללו או ירקו לידך אבל לא יתחילו תגרה. במיוחד שאתה מסתובב בכפר עם בן למשפחה מכובדת, כולם מכבדים אותך ויש כאלה שבאים ללחוץ לך את היד, כי יש להם המון כבוד! עומר.
  23. תודה על עקשנותך והסבריך אבל אני מעדיף להישאר עם המנוע הזה. אם תרצה לדעת למה רק בהודעה פרטית. יש לי סבלנות אם מישהו יתפנה לעזור אני ישמח. נ.ב. בשלבים אלה הראשי מנוע עוברים פורטינג. עומר.
×
×
  • תוכן חדש...