Jump to content

ESTK

  • פרסום הודעות

    2,694
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות ESTK

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. באקדמיה לא לומדים שום דבר שמועיל לבוגר התואר למצוא עבודה בתחום, איך שלא תראה את זה , בתחום החשמל יש המון עבודה מעשית, החל מתכנון והרכבת ללוחות, הכרת רכיבים בלוח , סוגי חיבורים, בדיקות הארקה שונות , שימוש בצב"דים רלוונטים כמו מד התנגדות בידוד (או בשמו הנפוץ "מגר" שזה דרך אגב שם של חברה), בדיקות של LT, לולאת תקלה, בדיקות תרמוגרפיה, אישורים שונים ותקנים בתחום החשמל, שרטוט תקני בחשמל, עבודה בתוכנות שרטוט כמו אוטוקד, ללמוד איך לתכנן ולהוציא פרוייקט לביצוע , ואת כללללל זה אתה פשוט לא לומד לא מתנסה ולא מכיר בכלל בשום שלב בתואר, אם תעשה חשבון פשוט עם כמה נקודות זכות אתה יוצא (161 אם אני לא טוע
  2. ברשותי קשקאי 2010 , מנוע 2000 אחלה רכב, נוסע מצויין סוחב מצויין, לא מבין מה מתלוננים על הגיר הרציף, לדעתי הרבה יותר טוב מרובוטי, שרוב הסיכויים שבשלב מסויים המצמדים היו מתחילים לעשות בעיות, המנוע 1.2 מכל מה שקראתי עליו (חשבתי לשדרג) הוא עגלתי ביותר, ואפשר להבין את זה ,הרכב גדול וכבד,
  3. לא תלמד שום דבר פרקטי בהנדסת חשמל, שבו תוכל להתברג בתעשיה, אין ידע בשרטוט, אין ידע בחשמל אין ידע בכלום, מלבד אין סוף קורסים בפיזיקה ומתמטיקה, קורסים שהקשר בינהם לבין תעשיית החשמל זרם חזק, היא מקרית בהחלט, בכל אופן אם אתה רוצה לעבוד כמהנדס חשמל, רצוי שתתחיל במהלך הלימודים עבודה עם חשמלאי רגיל, כדי שתבין מה זה מעגלים חשמליים, ואיך מחווטים, כי מהנדס יוצא עם המון בולשיט בראש שמורכב ממתמטיקה, פיזיקה וזהו בערך. סליחה על הבוטות, אבל הקשר בין ה"אקדמיה " לבין הדרישות בשוק התעשייה הוא מקרי בהחלט.
  4. אם אתה מסתכל על הפרטים היבשים שכתבת אז אתה צודק, זה המחיר לשעה, והאיתור לקח שעה שעתיים, קח בחשבון , שבן אדם מהשורה וגם בעל מקצוע מסתכל על החשבונית והפירוט, איך שלא תראה את זה רואים את התמונה הבאה ממסר =320 +מע"מ וזה לא נראה טוב, (ובטח עוד מחשבה שעוברת בראש של הלקוח "מה? לקח שעתיים לעלות על זה ? לא מקצועיים" ) מוסך צריך להביא דברים כאלו בחשבון גם כן, וזה גם השקעה לעתיד שלקוח רואה מחיר הוגן על תקלה ומקבל רכב תקין , זו השקעה חכמה לעתיד (לקוח שיחזור שוב ) הרבה יותר מאשר להסתכל על הפרטים היבשים, אני לא אומר שמוסכים צריכים לעבוד בחינם, אבל כן שיקול דעת והיגיון
  5. מחזק פה מה שכתבו לגבי פטישון עם אפשרות חציבה, הסדרה של בוש היא אחלה, לגבי מברגה, אם השימוש הוא פעם ב.. ובאמת פעם ב... אז עדיף להשקיע במברגה מקיטה\בוש חשמלית ולא עם סוללות, הכי מבעס זה שאחרי שנתיים פתאום אתה צריך מברגה, והסוללות כבר לא שוות.
  6. ספריי פלפל או סתם K 300 היו עושים אחלה עבודה.
  7. שלום. אפשר בבקשה להמשיך לקבל גישה לאופטופיק גם לאחר תחילת יוני?
  8. לא משתלם, ולא משנה באיזה צורה מסתכלים על זה, טסט כל חצי שנה, אישור ברקסים מהמוסך, בלאי שצץ אחרי שנים אין סיבה לקנות רכב בן עשרים, במיוחד שהשוק מוצף ברכבים בני 4-5 ,
  9. יש מינימום שעורים ל A1 , לא בטוח שתסתדר עם האופנוע בשבוע, שליטה עם קלאץ' , ביצוע התרגילים בצורה מושלמת, היום הטסטרים מחמירים עם התרגילים, שינו לפני שנה את התרגילים של המסלול שעושים בטסט , גם להזמין טסט יכול לקחת זמן, לא בטוח שיהיה לך טסט בזמן שאתה רוצה, ובכללי אם אתה חושב שתוציא רישיון אחרי שנהגת קצת בכביש פה בישראל ותוכל לעלות על כל אופנוע ולנהוג מבלי להכיר את השטח, וגם כשאתה עדיין לא מנוסה ברכיבה על אופנוע אז אתה טועה,
  10. תשלוף את הפיוזים אחד אחד עם פלאייר אף ארוך
  11. אופנועים וקטנועים, ונתיב מיוחד בשבילם+הוזלה משמעותית של מחירי ביטוח של הכלים
  12. תשאל למה החליפו שמשה קדמית, ותבקש לעשות במוסך בדיקת קומפרסיה עם פירוק צילינדרים, מנוע שמאבד לחץ לשמן בק"מ נמוך זה לא נראה טוב
  13. בעיקר כסת"ח, רק מעניין אותי מה המשמעות של "רכב לאחר השבחה"
  14. סדין לבן של מיטה, יעשה עבודה מצויינת, 2X1.6 בערך אמור להספיק לכסות את הגג החלון הקדמי והחלונות הקדמיים וקצת את האחוריים, אני השתמשתי בסדין כזה שנתיים, עד שכבר התבלה לחלוטין ונקרע ההבדל בין להכנס לרכב שעמד בשמש יום שלם, בלי ועם כיסוי הוא הבדל עצום.
  15. רציתי לעדכן, במקום לפתוח שרשור חדש איזה מומלץ ל A ? (מזל טוב לי ) קראתי על הנינגה 650, הבנתי שזה כלי שממש לא כמו השם שלו, אלא יש לו את המנוע של ה ER הישן, וזה סתם אופנוע פוזה (שזה לא שממש אכפת לי) יותר אכפת לי, זול אמין ומרווח טיפולים גדול) הונדה CB 650F או שאלך על כיוון הימאהה MT 07, קראתי על הימאהה שהוא לא הכי מומלץ לרוכב מתחיל, אבל מרווח טיפולים גדול יותר, ובכללי הוא אופנוע יותר יקר משני הקודמים. בקיצור אני די מבולבל , מצד אחד אני באמת מחפש להינעל על דגם מסויים , ולא סתם ללכת ולראות את כל הדגמים, מצד שני אני לא רוצה להתפזר ובסוף לקנות כלי שאתבעס עליו. אני לא
×
×
  • Create New...