Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. תתחדש העבודה ניראית מצויין! רכיבים מעולים ומתקין מצויין יותר!
  2. אם באיטום עסקינן, איך אוטמים דלת שיש בה קלקר על הדיפון שמגיע עד בחלון? הקלקר מייצב את החלום שהוא למטה ואי אפשר לאטום את החור שהוא עובר דרכו כי הדיפון לא יסגר
  3. מברוק!! מה זה הספוג ביצים הזה? עוזר במשהו?
  4. רק עכשיו הצלחתי להעלות את התמונות בעריכה
  5. בתמונה אתה רואה את הטבעת עץ היא צריכה להיות אליפטית כדי לכסות את החור של הרמקול 5*9 המקורי. בתוכה במרכזה אתה עושה חור לפי הקוטר של הרמקול, מסומן לך בתמונה השניה לפי איזה קוטר, לא לחתוך לפי הקוטר החיצוני!
  6. התקנה של קומפוננט במזדה 323 2001 (טמפו גם) בהצלחה
  7. לי במקרה יש 25% הנחה על חלפים אז אני מביא את החלפים איתי וגם שהיה טיפול של שעתיים לא זזתי מהאוטו אני חושב שלמרות שאני מכיר את בעל המוסך ואת העובדים תמיד טוב שיש עין מבינה שמסתכלת מהצד ורואה שלא נישכח משהו. אחרי שפתחתי מכסה מנוע ומצאתי על המצבר מפתח T אני לא סומך כבר גם על חברים. במוסכים חאפרים לא מוציאים בד"כ בחשבונית את קודי הפריטים של החלפים ואחרי שאתה יוצא מהמוסך אתה לא יכול להוכיח שסגרתם על חלק מחברה מסויימת, ואז אתה בבעיה, אז תמיד לדרוש בחשבונית להוסיף את כל פרטי הטיפול (טוב גם למעמד מכירה האוטו)
  8. 4G זו מידה יותר גדולה משמונה, זו מידה אמריקאית וככול שהמספר עולה החתך של הכבל יותר קטן
  9. כבל גמיש וסיליקוני הרבה גידים קצת בידוד מחברת metra האמריקאית כבל רמקול 2.5 אמיתי לגמרי.. קניתי גליל אפשר לקחת כמה שרוצים המחיר בהתאם לכמות הנילקחת בפרטי בלבד (לא יענו ברצינות הצעות מגוחכות)
  10. אם היית קורא בין השורות היית מבין שאלה תמונות לדוגמא. הוא חושב לעשות כמו בתמונה עם הסאב של הפיוניר
  11. התקנה מאוד יפה ומקצועית תתחדש! עבודה מושלמת לאוטו מושלם איזו מערכת שמע מותקנת אצלך?
  12. יש בהחלט! קישור למכירה בזאפ
  13. אני לא יודע מה הולך בדיוק בהונדה סיויק אבל אני במזדה עשיתי פלטה שחוצצת בן המושבים לבגז. לא נאבד הרבה מקום כי היא מנצלת רק את הזוית של המושבים. כנס לכאן ותראה אם יש לך שאלות בכיף
  14. תיקון: קומפוננט ברמה של דוטק אוביישן ומעלה. עד 1500 ש"ח
  15. מגבר 4 ערוצים ברמה של נקמניצ'י 4*100 עד 1500 ש"ח קומפוננט ברמה של דוטק אוביישן. עד 1500 ש"ח עדיפות לאזורי מרכז וצפון שקרובים לאזור השרון בהודעה פרטית עומר
  16. אני לא מפרסם מתקין אלה ערכה! וגם לא מפרסם אני ממליץ.. מנסיון הכבל עצמו עבה ועם המון גידים דקים, זה מה שהופך את הכבל לאיכותי, הכבל גם גמיש, שזה פלוס בפני עצמו! עומר.
  17. אהובי שי מוכרים ערכה טובה, והפלוס בה הוא הRCA האיכותי כמו הכבלים עצמם! עומר.
  18. אז הדבר היחידי ההגיוני שעולה לי בראש זה שהפלסטיק הקסום הוא למעשה סיליקוני או גומי. עומר.
  19. עומרי שהישתמשנו במפתח T וברולר הם עשו חריצים, וזה לא כל כך כדאי, קצת לחץ והיריעה ניקרעת! לפותח התרד, אמור להיות בחנויות עיצוב ואומנות גלגלות גומי במבחר גדלים וזויות החזקה גלגלות גומי, הם ממש לא זולות, אבל הם מצוינות! שווה כל שקל. רק מנסיוני קשה למצוא חניות מקצועיות שמחזיקות במלאי את הרולרים האלה, כי הם נועדו למתוח בדים על קני ציור, אבל מכל מקום אפשר לבקש להזמין אותם! לי בבית יש אחד אבל אימא שלי (העקשנית שתזכה לחיים ארוכים) לא מוכנה שאני יקח לה רולר ב150 שקל לעבוד איתו ברכב
  20. בין החורים של הRCA יש חתך ומכניסים בהחלקה את הRCA. מובן אם החומר הוא פלסטיק, גמיש במקצת. עומר.
  21. מעוניין לשנות את הכינוי ל עומר_והב או עומר_ו הכינוי הנוכחי סתם עם סימנים שנותנים תחושה כאילו אני ילד והכינוי לקוח מהאיסיקיו אם זה בילתי אפשרי אשמח לקבל בפרטי את הסיבה לכך. בתודה מראש עומר והב.
  22. ראובן המלאך אחלה זמר! ולשמוע אותו במערכת של 5K זאת חוויה, כיף לשמוע מוואלים וסילסולים באיכות טובה, לא רק פריטות גיטרות של שלומי ארצי! אלי -קצת ניסחפת בתגובה היה אפשר לכתוב ולנסח את המסר בתשובה יותר עדינה אלעד ועומרי - מחר נמשיך לעומרי את האיטום ונקווה שאלי יהיה מבסוט לפחות מזה. לאחרונה באמת הפורום גדוש בתרדים עם מערות טובות, אבל גם לאנשים חדשים יש זכות לפרסם את ההתחלה שלהםץ ככה הם יוכלו לקבל עצות לכיוונים, למיקומי הטויטרים, איך לחתוך את התדרים של הסאב נכון וכו'.. בשורה התחתונה, מגיע לכולם היזדמנות גם אם המערכת שלהם לא עברה את תחום ה10,000! בברכת סופ"ש רגוע עומר.
  23. איזה חוצפןןן! אם לא אני, לא היית עושה איטום גם אחרי השיחרור! אבל בשביל מה יש חברים תמיד אני שמח לעזור תביא כבר את היריעות הנותרות ונסיים עם זה!
×
×
  • תוכן חדש...