Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. חבל שלא יכולתי להגיע למפגש אני רואה שפיספסתי המון! גם אספנות וגם כאלה שעדיין לא אבל יהיו העלתי בעבר תמונות של הקדיאק הזו, את הבעלים לא פגשתי אבל היתי שמח לפגוש עומר.
  2. אז לא הבנתי, איזה שמן מומלץ למנועי בוקסר של סובארו? 20W40 או 20W50? אני משתמש ב 15W40. לא מצאתי 20W40 כפי שהבחור שקניתי ממנו את הרכב המליץ, להחליף בדחיפות? אני לא מניע את הרכב עד לתשובה. אם אני מחליף שמן להחליף גם מסנן? על הדרך יש לי גישה חופשית לליפט, כדאי לפתוח את כל הקארטר שמן כדי לנקות/להחליף את המסנן ואת הקרטר מלכלוך? אני מעוניין להחליף את כל השמן במנוע כי לפני הטיפול האחרון השמן היה שרוף ולא הוחלף 14K קילומטר. יש לציין *שהמנוע עובד קצת קשה והוא עובד בטמפרטורה טיפה גבוהה מהנורמה. *שמן ניבדק כל יום הצבע שלו מצויין, ממלא פעם בשבועיים קצת. * טפול אחרון לפני כ4K בערך. תודה מראש, עומר.
  3. יש בפורום אספנות מאמר על ניקוי כרום וניקל. בצע חיפוש. עומר.
  4. מי שאומר שרק קמצוץ מהשוטרים מרביץ צודק.! כי לא שוטרים מרביצים, בילושניקים(סמויים) יסמניקים(מתגברים במקומות מועדים לפורעניות) ומגבניקים(כנ"ל) מפרקים קבוע אנשים במכות. לא יודע היכן אתם גרים, אבל אין עיר שהבילוש לא משתעמם ומתחיל למצוא נערים שמעשנים נרגילה בגנים, ילדים שיושבים בגנים, סתם ילדים שיש להם חזות של ערס(לדוגמא חולצת פולו פסים גינס ושוקס) או סטייליסט, (למראה של קיבוצניק עם קרוקס וזרוק הם לא מתקרבים בד"כ). באזורי מסיבות ובילוי יש את היסמניקים והמגבניקים שחופשי מכים אנשים באלות, שואלים אותם למה הם יוצאים מהמועדון כשהם שתויים(מה לעז***ל?) סתם ניטפלים! ואני לא אומר שהם לא עושים את העבודה, להפך הם מוצאים סמים, מורידים מכוניות לא חוקיות מהכביש, תופסים גנבים ומונעים היתפרעויות! וכל הכבוד להם על זה! אבל ראבק, למה להיטפל לבני אדם ולעשות חיפוש עם אלה שמחזיקה אותך בזמן החיפוש מהצוואר? למה לשבור לילדים בני 15 נרגילה בגלל שהם מעשנים בגן ציבורי? למה להפשיט ערסים ברחוב בשביל חיפוש? ושמצלמים אותם הם שוברים את הטלפון והמצלמה. זה היה קורה לי הרבה עם חברים שהינו רואים נוער שאין להם רכבים והדבר היחיד שיש להם לעשות זה לשבת עם החברה. ויש לי עוד מה להגיד! אבל אין לי כח להיכנס לויכוחים עם אנשים שיתנגדו. ומי שחושב שכל שוטר במדים הוא צדיק שימשיך לצפות בשוטר אזולאי! עומר.
  5. שמח שעזר לך! נו אז מה מתקלקל בקרבורטור? עומר.
  6. http://www.fullgaz.co.il/archive/oct-05/news/fg16506-fg-carburators-part1.php אני למדתי רבות על הקרבורטור ממאמר זה. מומלץ! עומר.
  7. הגג זה כולה חתיכת פח, שיש לה תפרים בקורות הקדמיות והאחוריות. אם תשפשף קורה אתה תראה את התפר. פותחים את התפר, קצת מתחתיו ברכב מהפירוק, ומתאימים ומרתכים מחדש. קצת עבודה קשה אבל אפשרית לחלוטין. עומר.
  8. רק היום ראיתי את הפרוייקט, מצטער שלא ראיתי אותו קודם! כל הכבוד על המאמץ וההתמדה! גם אני מתכנן פרוייקט כזה לרכב שלי אבל מצער שהוא הנעה קידמית ואי אפשר לאשר איכשהו העברה ל 4*4 או מנוע 1800 רגיל או טורבו. את רוב שיפור המנוע עושים הקרבורטורים המוגדלים והכפולים? או חלק אחר? מת לראות את סיום הפרוייקט, עומר.
  9. אני רוצה שאתה! ורק אתה! תעבוד על הסובארו שלי! רק חבל שאתה לא בארץ.. יש בארץ פחחים שיכולים לשחזר רכב ברמה הזו? אני פשוט עם פה פעור.. עומר.
  10. +1 גם הקדמי הולך בגלים וזה מפריע מאוד לעין. אבל רכב יפה בכללי צבע נדיר, שמור עליו! עומר.
  11. מסיר שומנים זה כמו סבון כלים בדיוק. שכן שלי הרס את כל הלכה של הלאונה בגלל סבון כלים. הדרך היחידה לדעתי זה לנסות עם שמפו לשטיפת רכב. עומר.
  12. מה עם ספרי קרבורטור? הוא מוריד שמנוניות ולא ניראה לי שהוא פוגע בצבע. עומר.
  13. תיקון קל אין לאונה האצבק יש קופה.( לאונה 85-94) יש DL האצבק וגם קופה (DL 80-84) עומר.
  14. אז למה שאתה וים לא תפתחו מדריך לפחחות? זה יעזור להרבה. אני למשל לא כ"כ מבין מה צריך לעשות או אסור לעשות, בגלל זה אני מחפש פחח שיציל ולא יהרוס. כי אני יסמוך על הפחח שהוא יודע את העבודה.. עומר
  15. אם יעזור לך יש לי גיר 4 הילוכים ממודל 82, הלך לו מיסב לחץ יש איתו קלאץ גל תנופה האוזינג ועוד חלק. אבל הוא קצר יותר מהגיר של הלאונות למינהם ואת הגיר של ה5 הילוכים אני התאמתי כי הוא היה ארוך. עומר.
  16. אני הורדתי את התמונה למחשב הרכב כל כך יפה! הצמיגי בלון בכלל אכזריים והצבע מושלם! מתי אני מקבל סיבוב? עומר.
  17. +1 וגם מה זה הסמרטוט הזה שתקוע בתא מנוע ועטוף באיזולירבנד או משהו.? עומר.
  18. אה החלפת לה מנוע? תתחדש אני יודע שהיא באה לארץ עם מנוע של 92 כ"ס, ויש אישור למנוע של 130~ כ"ס באותו נפח עומר
  19. מזדה 323C מנוע 1500 90 כח סוס עומר.
  20. לא מספיק זקוק לעוד המלצות, בינתים רק 3. אני רוצה שבוע הבא לקפוץ להצעות מחיר מהפחחים..! עומר.
  21. סייארה אז למה שלא תתן לי המלצה על הפחח שלך כדי שנקבל עוד הצעה? אחרי הכל בקה זה קרוב ואם זה פחח שלא יהרוס לי את הרכב זה עדיף! עומר.
  22. למישהו יש את הכתובת והמספר של אנואר? עומר.
  23. תלך לשמאי שיצלם את הרכב בלי לפתוח תיק למיקרה שהשכן לא ירצה לשלם! מנסיון מר. וגם תקליט אותו מודה. עומר.
  24. לפי מה שידוע לי, שיש סימני שאלה(?) זה מביע על שאלה לא? עומר.
  25. גנדי שתהיה פה שלח לי בפרטי את כל המידע, צבע מספר מצב וגם תמונות אם אפשר. מחפש אחת נוספת לשיפוץ מיוחד הרבה האצבקים באו ב83 עם 1800 ואני מחפש אחת כזאת במצב נסיעה או לשיפוץ עומר
×
×
  • תוכן חדש...