מי שאומר שרק קמצוץ מהשוטרים מרביץ צודק.!
כי לא שוטרים מרביצים, בילושניקים(סמויים) יסמניקים(מתגברים במקומות מועדים לפורעניות) ומגבניקים(כנ"ל) מפרקים קבוע אנשים במכות.
לא יודע היכן אתם גרים, אבל אין עיר שהבילוש לא משתעמם ומתחיל למצוא נערים שמעשנים נרגילה בגנים, ילדים שיושבים בגנים, סתם ילדים שיש להם חזות של ערס(לדוגמא חולצת פולו פסים גינס ושוקס) או סטייליסט, (למראה של קיבוצניק עם קרוקס וזרוק הם לא מתקרבים בד"כ).
באזורי מסיבות ובילוי יש את היסמניקים והמגבניקים שחופשי מכים אנשים באלות, שואלים אותם למה הם יוצאים מהמועדון כשהם שתויים(מה לעז***ל?) סתם ניטפלים!
ואני לא אומר שהם לא עושים את העבודה, להפך הם מוצאים סמים, מורידים מכוניות לא חוקיות מהכביש, תופסים גנבים ומונעים היתפרעויות! וכל הכבוד להם על זה!
אבל ראבק, למה להיטפל לבני אדם ולעשות חיפוש עם אלה שמחזיקה אותך בזמן החיפוש מהצוואר? למה לשבור לילדים בני 15 נרגילה בגלל שהם מעשנים בגן ציבורי? למה להפשיט ערסים ברחוב בשביל חיפוש? ושמצלמים אותם הם שוברים את הטלפון והמצלמה.
זה היה קורה לי הרבה עם חברים שהינו רואים נוער שאין להם רכבים והדבר היחיד שיש להם לעשות זה לשבת עם החברה.
ויש לי עוד מה להגיד! אבל אין לי כח להיכנס לויכוחים עם אנשים שיתנגדו.
ומי שחושב שכל שוטר במדים הוא צדיק שימשיך לצפות בשוטר אזולאי!
עומר.