-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
דשבורד, דיפוני נוסעים, פלסטיקים של הבגאז, ידית וינקר כבר לא חוזרת לבד, כל מיני. והכי חשוב גומיות חדשות לכל הרכב! לקיר האש, לחלונות לדלת האחורי. כל הגומיות.. בעזרת חומרים מחזקים ומחדשים אני מאמין שניתן לשחזר פלסטיקה חוץ מהדשבורד. בצד האחורי של הפלסטיק מחזקים בפיבר, בצד החיצוני משייפים ומחליקים עם קריקט, ואז ציפוי בד/עור או צבע. עדיין לא החלטתי איזה גוון אני רוצה בסלון הרכב. זה מה שמונע ממני להתחיל לשחזר. עומר. -
רכב מיוחד ניתקע היום בפרדס חנה ואני צילמתי לטובת חברי פורום האספנות!
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
לצערי לא יצא לי לדבר איתם, אני מעוניין לקחת את כל החלונות והפנסים האחוריים. איך אני יפרק שם חלונות? כמה +/- הם יקחו עליהם? עריכה: למי שיש קצת מושג על מנועי סובארו שיעזור לי פה בבקשה. עומר. -
הוראות מדויקות לפוליש פנסים+מצורף תמונות
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של ToSToS בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש למישהו כוח אולי לפרש את המסמך לחלשים באנגלית? אפילו בראשי פרקים כאלה. עומר. -
גם אני שמעתי על זה. שחושבים על זה, אם אתה עושה היום העברות בעלות על כל מיני רכבים בני מעל 15 שנה והתוכנית תצא לאור אתה תעשה אחלה כסף, על כל מכונית 3K? פשיי מסדר אותי. והשקעה רק של 200 ומשהו שקל העברת בעלות.. עומר.
-
יש לאחד מאליכין אחת כזאת, כמה רעש היא עושה.. הוא לא מוכן למכור בעסה.. אבל בתור רכב דו גלגלי היא מגליקה לגמרי! תתחדש!! עומר.
-
רכב מיוחד ניתקע היום בפרדס חנה ואני צילמתי לטובת חברי פורום האספנות!
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
נקווה, קרזלייר בלוק 5K+ לפי מה שהבנתי מהבחור. מאחורה היא לימוזינה קטנה.. בעצם מאוד גדולה!! עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
יש ריפודים מחכים להרכבה, פשוט אין טעם להלביש אותם כי הכיסא בכלל לא נוח, כולו מתפורר, והזוית ישיבה לא בטיחותית! אני נעזר בשתי כריות כדי להיות טיפה זקוף.. השטיח כבר מת. הדשבורד מפוצץ והפלסטיקים מתפוררים בגלל הזנחה פושעת. אני שבוע הבא יקנה ספרינט וחומר לריפודים . נקלף את השטיח, את הגג, את הכיסאות וחלק מהדשבורד ונתחיל להבריק! הבעיה היחידה שאין לי מקום סגור בינתיים להעמיד את האוטו, ובמוסך ברוך ה' יש לחץ ומלא עבודה.. אז אין מה לעשות. יש פלסטיקים שאני יצליח להציל ואני יציל אותם! מה שלא נצליח, ננסה לשחזר מפיבר גלאס. ודשבורד נביא במצב טוב/חדש, ניראה לפי התקציב.. -
היום אחרי הצהריים, חזרתי מכיוון בנימינה לחדרה. לפני הכיכר של ביה"ס החקלאי למי שמכיר ראיתי בצד השני של הכביש רכב מיוחד תקוע בצד, מיהרתי לכיכר עשיתי פרסה והצעתי לבעלים עזרה. הוא אמר שלא צריך, המשכתי הלאה ועשיתי פרסה. שעברתי שוב על פני הכביש עצרתי בצד כדי לצלם את הרכב המיוחד הזה, והאז הבעלים אמר לי, אתה יודע מה, אני חושב שאני צריך טרמפ לתחנת דלק. לקחתי אותו לתחנה, רוקנתי טיפונת שמן שנישאר לי בגלון, שטפנו את הגלון עם קצת דלק, מילאנו דלק וחזרנו לרכב. היתברר שהמערכת דלק היתה סתומה, השגנו צינורית וחיברנו את הצינורית בצד אחד למסנן שמן, צד שני לתוך המיכל. את המיכל הוא הניח בפינה של המיכסה מנוע, הוצאתי מהרכב שלי אזיקונים. הוא הניע... ונסע... הבן אדם מכונאי הביא לי את המיספר שלו הביע תודה ואמר אם אתה צריך משהו לגבי הרכב שלך תצלצל אלי, גם פחחות אני יכול לסדר לך. אמרתי תודה רבה וביקשתי לצלם את הרכב. הוא אמר חופשי.. ואז לא הפסקתי לצלם. נעלה כמה תמונות מגרות אם יהיה ביקוש נעלה עוד צלם אני לא, אבל הרכב מאוד פוטוגני. עומר.
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
מחפש למסירה/מכירה במחיר סימלי, שטיח שלם לרכב וכסאות במצב סביר. בה"פ עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
את המגבים חברה שלי (כפרה עלייה) שייפה במברשת המסתובבת. גם את הפלסטיק שמגן על הבורג שוייף. (אחד נעלם לבעלים הקודמים והמקורי שהורדתי מהאותו נישבר בשיוף אז לקחתי מרכב עומד של המוסך(באישור) לרכב העומד יש מגב גדול אחד. אז ננסה להשיג כזה. אין לי תמונה ברורה של השינוי אבל השינוי עצום! כל מה שניצבע ניצבע במינימום שלוש שכבות (הג'נטים ב5 שכבות) מחכה לתגובות. עומר -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
את הגאנטים שטפתי במכשיר לחץ והרבה סבון וקצת חומר של שטיפת מנועים. אחר כך מסיר צבע, שטיפה, שיוף ידני עם נייר זכוכית עדין למתכת, ניגוב בנייר רטוב וייבוש עם אויר בלחץ (האקדח אויר של הקומפרסור). את האומים ליטשתי במברשת מסתובבת (יותר נכון חברה שלי..) ואז ספרי קרבורטור ואויר בלחץ. תמונות: -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
בפלסטיק של ההמברקס אני יחדש את החלק שמסומן עדיף מסקאי שחור או בד? והיו לו טבעות קטנות שתפסו אותו לפלסטיק חתכתי אותם כדי להוציא את הגומי, מאיפה אני מביא חדשים? עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
מצטער שלא היה לי זמן לשבת להעלות את מה שעשיתי בימים האחרונים. אני עמוס במשמרות, ואתמול היתי לחוץ כי חברה שלי היום היתגייסה בשעה טובה, כפרה עליה בקשר ליומן שיפוץ: אתמול: הספקתי לצבוע את הג'אנטים בשחור מבריק ואת האומים שלהם בצבע כסף, גם את המגבים הוצאתי וצבעתי אחרי ליטוש במברשת מסתובבת ( לא סגור על איך קוראים למכשיר, ניראה לי מלטשת. העייפות הורגת ), וגנבתי גם שטיחים קדמיים מפלסטיק מסיטרואן עומדת. היום: עשיתי לרכב טיפול 10,000, הורדתי את הכסוי פלסטיק של ההמברקס וציחצחתי אותו. אולי מחר ניצבע לשחור.. הבוכנות אויר של הדלת האחורית מזמן שבקו חיים (יש תמונות שהעלתי שרואים בהם את העץ שתומך בבגז שהוא פתוח), אז פירקתי מאיזו סיטרואן את הבוכנות שלה ועשיתי התאמה שיכנסו ויחזיקו. מחזיקות יפה מאוד אפשר להגיד.. את הכל אני עושה לבד במוסך שלא יודע אם מותר להגיד את שמו (פירסום?!?). יש לי את הידע הזמן והיכולת, אבל אין לי את הכלים והמקום. רוצים תמונות? קודם כל נעלה תמונות כלליות של מצב הרכב אחר כך נעלה את צביעת הגאנטים והמגבים. עומר. -
מבקש הסבר על הבדלי דגמי מנוע EA71 והמלצה לגיר 5 הילוכים מתאים [סובארו]
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עידכונים: בדקתי במכון רישוי ומנוע 1800 לא מאשרים סופי. רק דרך סובארו שהם מוכנים לאשר רק אם הם עושים את כל העבודה+חלקים מהם =20K+ שקל (+ גדול אבל) וגם הם בסימן שאלה ענק עם עצמם אם הם מכונים להיכנס לזה. מנוע 1600 מאשרים בלי למצמץ. לגבי המנוע: מנוע אני יביא רק מיבוא ושיגיע ניפתח אותו לראות אם הכל בסדר ויש מה לסדר. [ אולי על הדרך נשיג לו בוכנות קלות טבעות מחוזקות וכל שיפורי המנוע כהכנה לטורבו. (כל השורה הזאת בסימן שאלה גדול.) ] עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי ההבדלים במנועים בעלי קוד EA71 אז אני לא יודע מאיזה שנה כדאי להביא. (תסכימו איתי שהמנוע מ 81 עבר שינוי מכאני למנוע משנת יצור 94 לדוגמא, מה השינויים?) תודה רבה על השקעת זמנכם בשירשור זה. עומר. -
מבקש הסבר על הבדלי דגמי מנוע EA71 והמלצה לגיר 5 הילוכים מתאים [סובארו]
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברור שאת עניין הטורבו אני משאיר לסוף. השאלה שלי כעיקרון מה ההבדלים בן סוגי המנוע עם הקוד EA71, ומה הכי מומלץ בניהם. לפי דעתי 1800 אי אפשר לאשר אבל EA71 אפשר, מחר יבדקו לי את זה. אם אין הבדלים בין הטורבו וההזרקה רגילה בEA81 אז למה יש גם טורבו? סתם שותה יותר דלק שיש באותו ההספק באטמוספרי. אבל העניין עם הטורבו שאפשר להגדיל לו את הגדישה. לא ככה?! 1. מישהו יכול להסביר על הבדלי הדגמים בין השנים השונים? מחכה למישהו שמבין 2. האם תושבות המנוע יתאימו לנפח 1300 ו 1600 אחד באחד? זה באמת חשוב ולא קיבלתי תשובה 3. איזה גיר אני צריך להתאים? גם חשובה לי התשובה 4. האם יש אפשרות למצוא גיר וצריות שיתאימו ויצליחו להחזיק משהו כמו 150 כ"ס? גיר וצריות של טנדר אולי.? [ג-ד-י-ש-ה בעתיד הרחוק קרוב, ששש...] הצריות של הטנדר והDL אותו הדבר או של הטנדר שונות? אמורות להיות יותר חזקות של הטנדר לא? 5. לגבי הגה כח, אפשר להתאים משאבת הגה או שזה בא עם המנוע בדרך כלל? הבנתי שמנועים מיבוא יבואו עם משאבת הגה עליהם. עניין הטורבו הוא עניין שולי, העניין של החלפת מנוע וגיר יותר חשבו כי זה הולך להיתבצע בעוד חודש וחצי חודשיים ואני רוצה לדעת מה להתחיל לחפש. כמו כן אני מעביר את המצבר לצד שמאל של הרכב כי המצבר בדיוק איפה שהכניסה לפילטר. תודה לעונים. עומר. -
ענתיקות בדרכים ובחצרות יולי - ספטמבר 2008
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
מיקום בפרטי מיד עומר. -
מבקש הסבר על הבדלי דגמי מנוע EA71 והמלצה לגיר 5 הילוכים מתאים [סובארו]
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ולכל המנועים עם קוד EA71 אין שינוי כלשהו? לכל השנים אותו מנוע בדיוק מ85-93? התכוונתי למצוא מנוע במצב טוב ואולי לשדך לו שבלולון. עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
כן אני מודע לעניין יש לי מלא תמונות של האצבקים מכל הסוגים, הדגם האהוב עלי הוא GLF 4*4 עם סאן רוף מקורי. אצלי המושב האחורי הוא שלם לא מתחלק לשתיים. אין לי מושג למה היתכוונת אבל אני יקנה כל מה שקשור לפיבר והרבה בונדו. מצטער אבל ראיתי את ההודעה ביד שתיים. אני כל יום שם בקטגור של סובארו. תודה רבה לכולכם חברה אני לפני משמרת, רק היתעוררתי. ובעזרת ה' שאני יחזור אני יעלה תמונות מאתמול. עומר. -
וואו ניראה רכב יפה וגם ניראה שמור. עומר.
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
רכב מנהלים לשעבר. אם אני לא טועה הרכב מקבוצת רישוי 2. אודה למי שיוכל לעזור לי לגבי מנוע בשירשור הזה. מחר בעזרת ה' נעלה תמונות, אם לא יהיה זמן [עבודה במשמרות] חברה שלי תעלה תמונות עם שם המישתמש של אבא שלה. תודה לכולכם על העידוד, זה מה שחסר לי באמת, העידוד שלכם מחזיר לי את החשק להתמיד! עומר. -
אני עומד לפני שיפץ רכב. ואני מעוניין להביא מנוע 1600 קוד EA71. כרגע הרכב עם מנוע 1300 4 הילוכים מ 82. הבנתי שבין השנים המנוע שונה, קרבורטור כפול מיני ירקות. 1. מישהו יכול להסביר על הבדלי הדגמים בין השנים השונים? 2. האם תושבות המנוע יתאימו לנפח 1300 ו 1600 אחד באחד? 3. איזה גיר אני צריך להתאים? 4. האם יש אפשרות למצוא גיר וצריות שיתאימו ויצליחו להחזיק משהו כמו 150 כ"ס? גיר וצריות של טנדר אולי.? [ג-ד-י-ש-ה בעתיד הרחוק קרוב, ששש...] 5. לגבי הגה כח, אפשר להתאים משאבת הגה או שזה בא עם המנוע בדרך כלל? וכמובן איזה מנוע הכי מומלץ מבין המנועים.? אודה למי שיתיחס ברצינות ויתן תשובות רצניות וקולעות. אין לי צורך בהטפות לגבי מי משקיע בסובארו. תודה מראש לעונים. עומר.
-
צריך (צריך = מבקש) המלצה לגרריסט זול מראשון לבנימינה
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
איפה מה?!?!?! עומר.
