Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. מישהו יודע היכן המיספר שילדה וקוד מנוע? עומר.
  2. אני מעוניין להעביר רכב מראשון לבנימינה בשביל שיפוץ. לרכב אין טסט וצריך לסדר לו את הבלמים. יש מישהו שיכול שיכול להמליץ לי על גרריס זול? כמה +/- אמורה לעלות גרירה של מרחק כזה? אחרי הכל הוא לא גדול. עומר.
  3. מהאספנות. זאתי מיד שתיים איך שהוא פירסם ראיתי אבל היא בלי טסט, וצריך לגרור אותה ולשפץ את מערכת הבלימה וכו'.. רוב הסיכויים שהרכב לא עובר טסט. עומר.
  4. יש לי כיוון לרכישה של סובארו האצבק שההנעה שלה היא של סובארו טנדר 4*4. הגיר שופץ לפני זמן מה באופן עצמי ע"י המוכר, ועכשיו הילוך שני לא ניכנס. 1. האם זה הורס את הרכב או שאפשר בינתיים להיסתדר בלי שני? 2. האם הגירים של סובארו טנדר 4*4 נדירים וכדאי לעשות שיפוץ? או לחפש אחד במצב טוב? 3. איפה אני מוצא את מספר השלדה והמנוע בסובארו האצבק? עומר.
  5. יש כמו כיסוי פלסטיק שחלקו שקוף ובצדדיו שני ברגי אלן. תפתח אותם ותכוון איך שמתאים לך. בתמונה שצירפתי רואים למה אני מתכוון בצדדים יש לך את האפשרות לבורר בן מצבים של סאב פלאט וגבוהים לרמקולים[שכחתי איך קוראים לזה עכשיו] ואת הבאס בוסט והדגשה גם של גבוהים בשביל הגבוהים. למעלה יש גיין ונקודות חיתוך לקרוס עומר.
  6. התקנה יפה. תתחדש. הפלטה הורידה הרבה מהנפח של הבגז'? עומר.
  7. לא לחבר לסויץ, אחר כך המגבר יהיה דלוק שהסוויצ' דלוק. תחבר מתג קטן על החוט של הרימוט במקום שרק אתה תדע איפה המתג. עומר.
  8. ניראה שהמגש חוסם את הפורט הרחב שיש בסאב לצד הכיסא. ניסית לסובב אותו לשמוע אולי שומעים יותר טוב? תתחדש ניראה יפה מאוד. עומר.
  9. לדעתי מכונית שקופצת למעלה ולמטה זה אדיוטי. למה לגרום לרכב שלך לקפוץ למעלה ולמטה? זה מוסיף במשהו? זה פוזה בלבד לדעתי. אני יודע שיש תחריות של זה. מלא לתחרות להשקיע קצת, אבל לרכב ביום יום לאן תקפוץ איתו? אבל בכל מקרה זה מגניב כמו שאמרתי. עומר
  10. המוסך של אליקו בבינימינה. אני נימצא המון במוסך והצורה שהוא משקיע בכל רכב פשוט גורמת לי לסמוך רק עליו. מטופלות אצלו כמה 306 קבועות. הוא הוגן גם במחיר. לגבי הנזילה אני לא יודע אם הוא מתעסק אבל אני בטוח שהוא יעזור. עומר.
  11. _קופיקו_

    מקור המונח ג'אנט

    אין מצב שהג'אנט יהיה מגנזיום טהור. שמגנזיום טהור נוגע במים נהיה פיצוץ. לא למדתי כימיה לעומק אבל בניסוי המורה הוציאי מגנזיום מכלי שהוא היה בו בתוך נפט ושהמורה זרק אותו למים היה פיצוץ ופלאשים של אור כמו בריתוך. עומר.
  12. אה. המכוניות שרואים בדרך כלל בקליפים שיש להם בולמי אויר וקומפרסור בתא מטען בצרוף של איזה 5 מצברי פריקה עמוקה? אם כן, זה מגניב אבל זה אדיוטי חבל על הזמן! עומר.
  13. יעני הספוג של השקי שינה אבל יותר עבה? כמו של ריפודים? אני יכול להביא מטרים שלמים של ספוגים כאלה ממרפדיה. עומר.
  14. וה-ID עלה לך 500 שקל ? עומר.
  15. ואני בתור ילד ראיתי אותה נוסעת בשכונה, בפוזה של BMW, עושה קצת חראקות, חונה על מדרכות, עושה מה בא לה. החלום שלי בגירסת 4*4. אבל במחיר של רכב חצי מגילה הרכב מאוד יפה ושמור מוגבה קצת, רעש של בוקסר עם חור באגזוז.. פשוט חלומי!! עומר.
  16. לא הבנתי מה הקטע של הלאוו ריידר הזה. מה הכוונה? עומר.
  17. מה זה החומר הזה? מישהו יכול לפרט קצת יותר אולי? עומר.
  18. שיהיה המון המון מזל טוב. מקווה שתהיה אבא טוב כמו שאתה רוצה שיהיה לך ילד טוב . שיהיה המון בהצלחה. עומר.
  19. במחיר 16 אלף.. ממש לא הגיוני. אם הוא היה מוכן להיות גמיש הרכב היה כבר על שמי. עומר.
  20. לא חבל על הכסאות? אחרי שלוש נסיעות בשטח של בוץ או חול ים הכל יחליד והספוג יסריח. מנסיון. כיסאות של הונדה סיביק מפירוק, גם זול וגם יפה, והכי חשוב נוח. עומר.
  21. אריה יש לך טעות במספר הוא עם 9 ספרות. עומר.
  22. המוסטנג הלבנה עם הפסים האדומים, מאיזה שנה היא? האם הצורה הנוכחית שלה מקורית? עומר.
  23. בחדרה. נידמה לי זאת דודג' http://img386.imageshack.us/img386/6374/dsc00342hr2.jpg מצטער שזה בקישור, הפורום לא מביא לי להעלות תמונות עומר
×
×
  • תוכן חדש...