-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
בינתיים יש לי רק כבל של 1.5 וטמפו "מסכנים" אבל זה מספיק להם. שיהיה שידרוג יהיה שידרוג כללי שיכלול שידרוג כלי עבודה שיאפשרו לי להרחיב את החור בלי לקרוע את הקונקטור. תודה לסבלנות שלך אל השאלות שלי. אני יודע שחפרתי קצת. ואני ישמח לתמונה אם יש לך של הקונקטור המשודרג. עומר.
-
זה בדיוק מה שעשיתי אבל יש מלא חוטים ואין איזה שתיים שלוש קוביות ריקות אחת ליד השנייה. אז קדחתי בריבוע חיצוני אל הקונקטור הפנימי יותר ועבר לי שם רק 1.5 מ"מ. עומר.
-
תודה רבה הכל מובן! אלי לא ענית לי איך הצלחת להעביר את ה2.5 מ"מ בתוך הקונקטור המקורי. יש אנשים פשוט מוכשרים ברמות שרואים רק בחול! ( יוסי אחמ אחמ ) עומר
-
יוסי אני מדדתי היום וזה בערך 99 רוחב 43 גובה בלחץ זה יכנס אבל מה מחזיק אותו קבוע? הוא מוברג למגש? לצדדים? ראיתי פרוייקט דומה אצל חבר פורום במפגש פסח ולא היה לי זמן להיתעמק. בעזרת ה' עד סוף שבוע אני יסיים את ההתקנה. ויעלה את הפרוייקט מצולם אם ירצה ה' עומר.
-
אז איך אתה מסביר את זה שבמקרה שלי הויטארה פשוט לא הצליחה לעלות את העלייה הזאת? פשוט אחרי איזה שני מטר כאילו מישהו לוחץ ברקס האוטו עוצר והמנוע מגרגר פשוט מרגיז שגיפון של דיהסו טריוס פשוט עולה והויטארה ניתקעת? 4*4 עובד כמו שצריך, כניראה שאין לה מספיק כח.! עומר.
-
על רכב שרשיונותיו הופקדו, מה הדין לגבי העברת בעלות והחזרתו לכביש? גם מעבדה? עומר.
-
זה קשור למגבר. למגברים הזולים בדרך כלל אין מנגנון של רעשי כיבוי והדלקה. יש את הרעשים בדרך כלל במגברים סינים נחותים. עומר.
-
אפשר אולי עוד תמונות מההתקנה של מגברי הקראנץ'? נראת התקנה מענינת עומר.
-
לאלי- יום חמישי לקח לי חצי שעה על כל דלת, להעביר כבל של 1.5 דרך הקונקטור המקורי איך הצלחת 2.5? הקונקטור במזדות האלה פשוט מרגיז! וכל הכבוד התקנה יפה!! היתי שוקל לעשות מעין גריל מתכת דק מעל המגברים. מגן עליהם יופי! שתכננתי להתקין להורים שלי את המגבר מתחת לכיסא הכנתי גריל שיגן עליו מרשת של מנגל מכופפת בשני זיות בקצוות. בנקיון פסח זרקתי אותם אחרת היתי מעלה לך תמונות שתיראה. ליוסי. אני מעוניין לעשות פלטה כזאת, איך חיברת אותה למרכב הרכב? ואם אפשר את המידות של הפלטה אפילו בפרטי. יוסי אין על העבודות שלך!! בגלל שאני אחד שמעדיף לעשות הכל בעצמו אני מתקין לבד, אם היתי רוצה מתקין היתי בא בדוק אליך! תודה עומר.
-
לחברה שלי יש גם ויטארה אבל אוטומטית שנת 90. יש חולות שפשוט קצת יותר מדי בשבילה. יש עליות שגיפונים חדשים ונמוכים עוליםבלי בעיה אבל הויטארה פשוט לא מצליחה עם כל התנופה שלוקחים היא פשוט נעצרת קצת לפני סיום הדיונה הקטנה משהו כמו שני מטר וחצי בלי זוית מי יודע מה. זויות שניתקלים בכבישים הרריים הצמיגים הם ברוחב 215 מורדים ל10PSI ה4*4 משולב לHIGH והגיפ המרגיז הזה לא עולה.! { בLOW בכלל לא עולה כלום} טנדר 4*4 של סובארו עלה והגיפ לא עלה! ועוד הוא נעצר באמצע לענות לפלפון והמשיך. גיפ מרגיז! אני ישמח למצוא דרך לגרום לו לעלות את החול הזה ה4*4 מצויין בדרכי בוץ וסלעים ומטפס כמו קוף גם על עצים בדרך פשוט מרגיז הקטע של חול ים. עומר.
-
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1714492&postcount=370 מישהו אולי מכיר את בעל הרכב? עומר.
-
מה כוללת בדיקת מעבדה? והיכן עושים אותה? אפשר להעביר בעלות רכב שהורד מהכביש/הפסיקו להעביר או לשלם טסטים ? עומר.
-
עזרה בזיהוי כבל שהיה לי ברכב.
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא שידוע לי אבל יכול להיות אני יבדוק!! עומר. -
אם שוטר תופס אותי עם כסא ספורט שחור מעור על מכונית קופה מה הוא אמור לעשות? הזמנת בוחן והורדה? או רק קנס.? ומה עושים במקרה של הורדה? עומר.
-
פרויקט שיפוץ NSU ספורט פרינץ שנת 1965, עדכון הפרויקט+ תמונות מתעדכנות חדשות לבקרים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
הכתובת שהבאת שגויה זאת הכתובת המתוקנת: http://home.planet.nl/~hulle241/kleuren_ro80/kleurenro80.htm עומר. -
היום היה לי זמן אז החלטתי להעביר חיווט הכנה לקומפוננט ומגבר. רדיו דיסק מותקן ממזמן (5050UB). נישאר לחבר מגבר ולהתקין את הקומפוננט. העברתי ארסיאי. כבל 1.5 מ"מ לתוך הדלתות ולתא מטען. חוט רימוט וכבל +. מדובר ברכב של ההורים מזדה 323 01. בצד שמאל של הנהג עבר כבל שחור שהיה מנותק בשני הצדדים. נידמה לי שהוא של צינג'ר. מישהו מזהה? הצז המפוצל בתמונה (חוטים אדום ירוק) היה בתא המטען המחברים האדומים היו מתחת להגה. ואחד מהם היה פיוז של 3 אמפר מקווה שתזהו עומר.
-
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=137804
-
מחפש סובארו קופה האצ'בק 79-84
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
מי שבזכותו אני יקנה סובארו הצ'באק 3 דלתות (לא קופה) במצב נסיעה וטסט (במחיר שפוי) יקבל פרס כספי המתחיל ב500 שקל ויכול להגיע עד2000 שקל תלוי במצב הרכב. מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לפקוח עיניים ולא להיות בישנים ולשאול אם בעל הרכב מוכר. או פשוט לבקש ממנו מספר שאני יוכל ליצור איתו קשר בברכה עומר. -
תבדוק אם בדיוידי הנ"ל יש יציאות לחיבור מסך נוסף ואם יש יציאות אודיו. עומר.
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
אני מעדיף עם טסט ובמצב נסיעה. אני בן 18 שיש לו עוד שנה ללמוד. את כל הכסף אני חוסך בעצמי. אם אני קונה אחת לשיפוץ ולהעלות אותה מחדש לכביש זה יהיה תהליך מהנה קשה ומרגיז ביחד. וגם לא יהיה לי אפשרות לנסוע על הרכב עד גמר השיפוץ והעלתו לכביש. ולא תהיה לי אפשרות לרכב במקביל שאני ימצא בעזרת ה' אחת במצב סבבה, אני מתכוון להשקיע לפחות 6K על פחחות וצבע (יבוצע ע"י פחח שיומלץ וניראה עבודות שלו) 5K+ על מנוע וישור קו (יבוצע ע"י מוסכניק מהמשפחה בחינם + עבודה עצמאית) 3K על איטום מרעשים (יבוצע עצמאית) 3K על שיחזור וקוסמטיקה פנימית (יבוצע עצמאית ובעזרת רפד מהמישפחה) וכמובן שהכל יבוצע בשלבים ובן הפרוייקטים הרכב יהיה כשיר לנסיע ומהנה רק אין לי את האפשרות לטייל בארצנו ה"קטנה" ולמצוא אחת לקנייה. יש לי כבר סכום מאוד יפה למצב שאם אני ימצא אחת במצב טוב וידרשו עליה קצת יותר מדי פשוט לקנות בלי לחשוב. מי שימצא לי אחת כזאת לקנייה במצב נורמאלי יקבל ממני מתנה (כספית) מאוד יפה. מבטיח! עומר. -
מתן מה קורה איתך בזמן האחרון?! לפותח השירשור. את ה1000 שקל תשקיע באיטום. יתן תוצאה יותר טובה מרמקול אחורי עומר.
-
לדעת הרבה אנשים אני ערס בגלל חזות מזרחית (תמני עם שרשר מהבר מצווה) צורת לבושי, שכונת מגורי והחברה שאיתם אני מסתובב. לרובם המכונית מקושתות במדבקות וגנטים נוצצים. הם יודעים שזה לא בשביל מהירות אבל זה יפה לדעתם. כל מי שרואה אותנו ישר אומר חבורה של ערסים, תשמרו על הפלאפונים. אבל אנחנו שמים ז*ן! אני בטוח שלפחות 20% מהפורום הזה עונה להגדרה של ערס בעינך לי בתור ערס (ואני ערס שגאה בזה), לא נעים לשמוע ערס ערסים ערס. אני בתור ערס, לא גנבתי לא יגנוב ולא יקנה גנוב(ויש לי מלא הצעות, הציעו לי סאב L7 חדש ב150 שקל.)!! אני מכבד אנשים כי אני מעוניין שיכבדו אותי. לא חסר אשכנזים ערסים שכן עושים את כל השטויות. אז די עם ההיתבטויות האלה "הערסים האלה.." וכו'. לא מוסיף לך לכבוד ולא מעלה לך את הרמה, להפך מכך. מקווה שמה שכתבתי יכנס לאנשים הטובים ועם "הרמה הגבוה" להוריד את האף. תוציאו את המילה ערס מהלקסיקון שלכם עומר.
-
לקנות משענות ראש עם מסך. לקנות דיוידי נייד או MP4 ולחבר למסכים יש גם מסכים שכוללים DVD מסכים זה עסק לא זול לדוגמא: http://www.radiodeal.co.il/site/detail/detail/productCat.asp?detail_id=335550 עומר.
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
יש עליה שלט למכירה? מישהו יודע אם הגיעו לארץ דגמי ה4*4? עומר. -
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
יש בארץ יותר מ40 לפחות במצב נסיעה. באיזור שלי אני יודע על 5 מהם. הבעלים מסרבים למכור בכל תוקף! למי שיש את הרכב הזה עד היום זה בגלל ערכים סנטימנטלים כלפי הרכב חוץ מאיזה גנן מאזור חיפה שפשוט נוח וזול לו לנסוע ברכב הזה. אם אני ימצא מישהו שמוכר במחיר ריאלי לפי מצב הרכב. אני יעלה לכאן את הפרוייקט המתוכנן. על התיכנון עבדתי כבר חצי שנה! עומר.
