Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. לא סגור על ה225, יכול להיות 215, אני יבדוק. אז לכמה אתה ממליץ להוריד? יש לי קומפרסור פשוט לא יודע אם אחרי זה הוא יצליח למלא את האויר חזרה. לסמוך על הקומפרסור בקשר למיד לחץ בגלגלים או לראות לפי העין אם הורדתי יותר מדי או פחות מדי? לגבי הטרקטורון התקציב +/- 10 אלף ניראה לי בסוף אני יפרוש ממנו אבל אם יש טרקטורון מומלץ אשמח לשמוע. תודה על העזרה עומר.
  2. הלוקר נישבר רק לקראת הסוף, שחזרנו מהחוף. היתה ירידה שלא שמנו לב לסלע גבוה והאוטו כמעט עף הצידה מהמכה. בעיר הלחץ הוא 25. הצמיג ברוחב 225 פעם הבאה להוריד לכמה? אלון תודה לך אני ינסה להיתמודד עם האתר השני עומר.
  3. יש לי רשיון. יש לי זיכויי של 7000 בביטוח כי מכרתי את הרכב שהיה לי. לגבי מתיחה של תקציב הטרקטורון אני יכול למתוח מקסימום ל10-11 אלף. תיקונים וטיפולים יש לי בזול מאוד ורק מחירי חלפים מה שיקר. אני לא הולך להרוג את הטרקטורון סה"כ להגיע איתו מהבית לים דרך הדיונות. או מאחורי הבית באדמות חמרה. לחנן- מקודם היתברר לי שנישבר אחד הלוקרים. יכול להיות שזאת הסיבה? הורדנו אויר ללחץ של 20PSI צריך להוריד יותר? תודה על העזרה עומר
  4. לא אני נהגתי. אבא של חברה שלי מוסכניק מתמחה ב4*4 ונוהג המו שנים על כלי שטח מתוצרת עצמית וג'יפים למינהם. אתה מדבר על פולריס מאיזה שנים? אני נהגתי על הפרדטור של 2006 והוא טס בחולות ובכל שטח וכביש שנסעתי עליו. הביעה איתו היא התקציב. לתמיר- אני מעדיף טרקטורון שלא יעשה הרבה בעיות ולא ישתה דלק. פשוט שיהיה זול ומהנה לא חייב חזק. תודה על היחס הרציני. עומר.
  5. אתחיל בזה שאין לי בכלל מושג בטרקטורונים. חוץ מלנהוג עליהם ולהנות עד היום לא חשבתי לרכוש לעצמי כלי כזה. שבוע שעבר רכשו לחברה שלי סוזוקי ויטארה שנת 90, שהלכתי איתו לים ראיתי שהוא בקושי סוחב בחולות. אין מנוס ונישאר רק לקנות רכב קל ומהיר כמו טרקטורון יש לי תקציב של כ: 5K ואפשר למתוח ולהכפיל אותו. אני מחפש כלי סביר לא יקר לא צריך יותר מדי חזק שסך הכל יהיה מהנה לנהיגה בחולות ים, בכורכר ואדמות חמרה. עריכה: לאחר חיפושים ראיתי שמי ששואל פה על טרקטורונים הם ילדים בחופש הגדול והם לא נענים ברצינות, אודה אם תקחו את ההודעה הזאת ברצינות, נכון אני בן 18, אבל אני רציני ולא מחפש לעשות פוזות עם הטרקטורון או לנסוע על כבישים. יש המון בגרויות ומבחנים וימי שבת כיף לצאת לדיונות עם טרקטורון ולהישתחרר מלחץ הלימודים. אודה לכל מי שיתיחס אלי ברצינות. אודה לעוזרים עומר.
  6. במחיר הזה עם נתון זהה יש לך את הפייל. מותקן ברכב של חבר עושה עבודה טובה. ויש כאלו שיגידו שגם הוא זבל סיני, אבל למרות שהוא מיוצר בסין הוא עובר בדיקות איכות והוא עושה את העבודה שלו. עומר.
  7. אוקי תודה רבה לשניכם. בסוף אבא שלה רכש את הויטרה,ויטרה קצרה סגורה. רכב מצויין לא משהו בכביש. אתמול היתי איתו בים על החוף ויחסית לג'יפים וטנדרים 4*4 חדשים שהיו שם הוא לא רואה אותם שט על החולות בלי להיתחפר הרבה. אה, כן שכחתי והוא היה רק על הנעה אחורית. רכב מאוד מהנה ונחמד למרות שהוא בן 18 שנה כבר. אכן הרכב יהיה כרכב שלישי במשפחה. נימרוד "רשמת כך וגם ללמוד קצת מכונאות ותחזוקה עצמית בדרך הנכונה - זה מתנה נהדרת מאב לבת" שכחתי להזכיר שאבא שלה בעל מוסך והוא בעצמו די מומחה בהגבהות ושיפורי מתלים ל4*4. עומר.
  8. יכול להיות שאבא של חברה שלי יקנה לה גיפון סוזוקי ויטרה שנת 90 אוטומט מנוע 1600. להנות איתו בקיץ גם בכביש וגם בשטח. מישהו אולי יוכל לשפוך לא קצת אור על הרכב הזה? איך הוא מבחינת היתנהגות כביש/שטח? צריכת הדלק שלו? כמה כוח סוס יש לרכב והמומנט שלו? וכל מה שתוכלו לשפוך עליו אור לשים לב לפני הקנייה תודה לעוזרים עומר.
  9. מי שעושה את זה דביל! כי שהגנב רוצה הוא מפרק את כל הדשבורד באכזריות! רדיו דיסק זה הדבק שגונבים הכי הרבה! יותר מרדיו דיסקים וסאבים. עם כמות הרדיו דיסקים הגנובים שהציעו לי היתי מכניס אנשים לכמה שנים בכלא, אבל מי יתעסק איתם? אבל אחרי הכל, שמציעים לך אלפיין 9855 ב300 שקל, אתה מתגרה להסכים.! עומר.
  10. יש לי גם רסיבר דומה של מרנץ. עם רדיו, בעסה שאין שלט. אבל הוא מאוד אכותי. *אם תוכל שלח לי בפרטי את המידות שהבאת לנגר, יש לי גם זוג טמפו שלא בשימוש כרגע עד להודעה חדשה. אני ישמח לעשות לו תיבות בתיות. *איתמר אתה אומר ש16 ליטר עדיף, אז אם איזה פורט עדיף לעשות אותו? תודה עומר.
  11. התקנה יפה. גם אני מתלבט בין אם להתקין את המגבר על המגש האחורי מלמטה או לבנות "קיר" במרחק של כ10-15ס"מ מהכיסאות, ולהתקין את המגבר על הקיר מצדו הפנימי. נראה מה יהיה. המגש עצמו לא ישר כ"כ אז גם הפלטה באלכסון או שיש שיבות(דיסקיות) שמרחיקות את הפלטה מהמגש? עומר.
  12. מה הוא מתכונןן להגביר איתו? (שאר הרכבים)
  13. * JBL 75.4 * Mac Audio Z4200 * או מגבר בעוצמה ואיכות קרובים שיהיה במצב של חדש רצוי עם קבלה שמצויין בא תאריך הקנייה עומר.
  14. USB- מעביר דיגיטאלי= יותר איכותי(לדעתי שווה באיכותו לדיסק) PL/AUX- מעביר אנלוגי= איכות חרא אבל יש כאלה שמסתדרים. עומר.
  15. אז לפי ההגדרה באמת עדיף שתיים של 4G מאחד של 0G מהו שטח חתך? הסבר מצויין! עומר.
  16. +1. יש אנשים שפשוט לא קוראים את חוקי הפורום וזה מעצבן . לפעמים בגלל זה לא בא לי לעזור לאנשים בכלל.! עומר.
  17. זה לא ניראה לי הגיוני, כי לפי זה עדיף 2 כבלים של 4G במקום אחד של 0G אפשר הסבר? עומר.
  18. שתיים של 8G זה כמו אחד של 4G לא של 2G. עומר.
  19. בקשר לקומבינה עם החוטים, לא מומולץ בכלל! זה מסוכן ולא בטיחותי!! קוראים לדבק הזה איזולירבנד. איזה מגברים יש לך? קישור לאתר של אוטוסואנד, יש שם טבלה בקשר לעובי כבל לעומת RMS/מטר עומר.
  20. עתיד שאתה אומר לא יקר זה יחסית למה? למחשב על ביתי? או למחשב על מיועד לרכב? עומר.
  21. נישמע טוב! נישמע גם מאוד יקר בהצלחה בפרוייקט. עומר.
  22. על איזה רכב זה מותקן אם אפשר לשאול? עומר.
×
×
  • תוכן חדש...