Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. עומר - פיזו 205 שבורה מפגש ראשון שלי.. מאוד נהנתי למרות שלא יכולתי להישאר עד הסוף ובשלוש כבר היתחפפתי כי היתקשרו אלי שמתחילים פקקים אז לא רציתי להיתקע. חברה שלי בהלם עד עכשיו מהסאבים של אליקו שנתנו בראש.. באמת אטרקציה הסאבים האלה אני ישמח לבוא לעוד מפגשים. מקווה בפעם הבאה לבוא עם הרכב עם המערכת [מזדה 323 01] גם אני היתחדשתי בזוג טמפו מאיתמר..מה לעשות טמפו טמפו אבל תמיד צריך להתחיל מאיפה שהוא. עומר. נ.ב. תודה לבחור שהביא לי להטעין את ה GPS הצלת אותי
  2. אז אתה אומר עדיף לנסוע דרך כביש 2? חשבתי לנסוע דרך כביש 4.. בכל מקרה אם מישהו מהצפון נוסע אני ישמח לנסוע אחריו תודה עומר.
  3. לגבי הטיק המעצבן הזה זה בא מהד יוניט של פיוניר. לי יש את הדגם 5050UB של 2008. הUSB איכותי כמו כל דיסק הרדיו דיסק מזהה אוטומטים את הדיסק און קי שאני מחבר הכל מהיר כמו בדיסק. הטיק המעצבן מופיע עם לחיצה על כל לחצן אני בטוח שיש בהגדרות אפשרות לבטל אותו אבל למי יש כח לשבת לתרגם את החוברת.. תחפש באפשרויות אולי תמצא דרך לבטל את זה.. מקווה שעזרתי עומר.
  4. בסוף אבא שיחרר לי את האוטו.. אני חברה שלי והנרגילה נבוא! יש אולי מישהו מהצפון שנוסע לשם שעובר דרך כביש החוף או כביש 4? אליקו מה איתך באיזה שעה אתה מתכוון להגיע? אני יוכל לנסוע אחריך אם אני יעמוד בקצב [פיזו 205..] [אני מתכוון להיות שם ב2 אולי לפני כי ב3 אני צריך לצאת] תודה לעונים עומר
  5. יש סיכוי של 50% שאני יגיע עם הטרנטה שלי שמותקן בא רדיו טייפ שהטייפ לא עובד וכניראה אני יגיע עם חברה שלי ונרגילה.. יש בעיה אחת.. אני נהג חדש שבוע שעבר ניגמר המלווה.. אני מכיר טוב את רוב הכבישים בארץ אבל רמת גן?? לא יודע איך להגיע לשם... אני מחדרה.. מישהו אולי יכול להסביר איך אני מגיע? בדרך הכי קצרה כמובןן תודה מראש עומר נהג חדש .
  6. רוב בעלי המוסך יכולים לסדר לעצמם ולחברים להעביר טסט כל רכב כל עוד יש להם קשר כלשהו עם עובד כלשהו של מכון טסטים ואני יודע מקרוב על בעל מוסך שסידר לכמה מבני דודינו להעביר את המכוניות המשופרות שלהם שכוללות טורבו לא חוקי וקסנון ומה לא טסט. ועוד הרכב כן הופיע ועוד הבוחני רכב שאלו מה אם יעלו עלינו המוסכניק אומר להם להגיד שהרכב היה במצב תקין. אז לשלם 50 שקל?? למה לטרוח עומר.
  7. אני יתעלר על השירשור.. קויק שיפט הוא אונברסאלי לכל מכונית עם גיר ידני? ישנם סדנאות בארץ שניתן להשיג? ואם כן באיזה טווח מחירים..? עומר.
  8. בתור נהג שסיים את המלווה שבוע שעבר ביום חמישי, אני יכול להגיד שמלווה זה הדבר הכי חשוב! שיעורי נהיגה מלמדים רק איך לנהוג בכביש לפי חוקים. נהג שנהג רק על רכב של מורה נהיגה ואז עולה על רכב טרנטה כי לא לכולם יש רכב חדש, חייב שמישהו שמכיר את האוטו ישב לידו ויסביר לו, אני יתן לדוגמא אותי. יש לנו רכב די ישן, פיזו 205 1.4 93. רכב טרנטה לכל הדעות! פעם ראשונה שבאתי לנסוע על האוטו שיחררתי קצת קלאצ וברקס כמו בשיעורי נהיגה [סקודה אוקטביה 1.9 דיזל] והאוטו נכבה. אבא הסביר לתת גז ואז לאט לאט לשחרר קלאצ, בעליות יותר גז וגם יותר קלאצ'. נהג חדש לא יכול להיתמצא ישר ברכב, להרגיש את התגובות של האוטו להכיר את הברקס, הוא חייב תקופת ליווי וחוץ מזה.. מקבלים ביטחון חיובי עם המלווה! אני ביום סיום המלווה שלי נהגתי מחדרה עד לראש העין לבד ואפעם לא נהגתי לשם עם המלווה.. נסיעה של שעה בערך. אם לא היתי בתקופת מלווה לא היה לי האומץ לנסות את זה בכלל לקיצור..נהג שלא נהג לפחות 20 נסיעות אפילו של 15 שעה עם הורה או מלווה כלשהו עדיף שלא יעלה לכביש כ''כ מהר, שיעשה שיעורי ריענון לפני מחשבה לעלות לכביש! עומר. נהג חדש שסיים את המלווה ב9.4 השנה..
  9. מה זה החור הזה בין התא מטען לחלל הרכב? עומר.
  10. המגברים האלה פשוט מעוליםם את האמת.. בכלל לא! הם לא מתאימים אפילו למערכת בתקציב 1500 שקל בערך. הקרוס שלהם זוועה אבל יש להם עוצמה. והם הולכים טוב עם סאבים של פיוניר. תחזיר את שני המגברים וקח אחד נורמאלי במקום שניהם. בקשר לקומפוננט.. למה אתה שם את החזק מאחורה.? תחליף את שניהם לאחד חזק ואכותי כמו שהציעו לך פה.. באמת עדיף לך בכל אופן שיהיה בהצלחה.. עומר.
  11. עידכון: היום קניתי בסוף את הפיוניר 5050UB קצת מושך את העין אבל עונה על כל הדרישות נ.ב. מחר אני יתקין אותו עומר.
  12. כן גל המכשיר הזה.. מחיר של 1000 שקל.. השאלה אם הוא יותר טוב ואם יש לו גם את האפשרות של החיתוך תדרים
  13. היתי אצל תומר בחנות הוא הציע לי את הדגם הזה: Blaupunkt key west mp36 במקום זה: http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=244 איזה דגם מהם יותר חדש ועם הנתונים שחיפשתי? לא מצאתי בחיפוש ולא בגוגל תגובות על המכשיר Blaupunkt key west mp36 אודה מראש למי שיעזור זה מאוד דחוף כי ניראה לי עבדו עלי עומר
  14. דווקא הסאב דופק כמו שצריך אחרי השקעה על כיוונים דופק חזק ויחזית לא נימרח תודה לכם על העזרה
  15. פרטים על המגבר למשל כמה RMS הוא, עד איזה היתנגדות הוא יציב וכו'.. על הסאב - כמה RMS הוא יכול לקבל אם הוא סליל אחד או שניים, כמה אוהם כל סליל וכו' לעבוד הם עובדים יופי אבל מעצבן שלא מצאתי שום מידע עליהם.. עומר
  16. המגבר של מאגנט 2ערוצים רשום עליו 300W בעל גישור לסאב הסאב מאק אודיו בתיבה מקורית עם פורט רשום על התיבה 300W הנ''ל נימצאים אצל חברה שלי באוטו קיבלה אותם עם האוטו. לא מצאתי בשום מקום מידה עליהם.. מישהו יכול לשפוך מידע? אני יודע שיש להם לפחות 3 שנים וכניראה בגלל זה לא מצאתי מידע? אודה כל עזרה.. עומר. [ATTACH]112596[/ATTACH] [ATTACH]112597[/ATTACH] [ATTACH]112598[/ATTACH]
  17. אתה יכול לבדוק במקומות שמוכרים ציוד הגברה אם הם מוכרים טרמינל של רמקול חדש/משומש. ואז אתה מתאים לכבל של הסאב את הראש שמתחבר אליו ברבע סיבוב. עומר.
  18. הגבתי לך בשירשור הקודם שלך תקרא ותפנים.. כי ניראה לי שינעלו לך את את השירשור. נתחיל בזה שתחליף כותרת. שנית כל תפרט בתוכן ההודעה מה אתה רוצה מהסאב וגבול מחיר, ככה נוכל לעזור יותר מאשר שתביא קישור עם 3543215 סאבים.. עומר. נ.ב. ואני היתי ממליץ על זה למרות שזה כמה גרושים יותר
  19. לא הבנתי מאיפה פיתאום הם נוספו.. חשבתי שאני משוגע שלא שמתי לב. עשית לנו סלבטוחחהה. לדעתי אתה צריך לשמוע לפני שאתה קונה שלא תתחרט. הבאת קישורים למגוון סאבים עם אופי שונה בן סאב לסאב.. יש סאב שהוא יותר חזק ממדויק ויש מדוייק ולא כלכל חזק. תלוי לאיזה כיוון אתה הולך.. באסים חזקים ונימרחים? באסים מדויקים ופאנצים? שילוב של חזק ומדוייק? אתה צריך לשמוע לפני שאתה זורק סאבים שקלטת בעין בזאפ.. מצטער אם ההודעה נקראת לך תוקפנית. היא ממש לא מיועדת לתקוף, אלה להמליץ בלבד. עומר.
  20. :lol::lol::lol: הרגת אותי.. נפלתי פה מהכיסא.. עומר.
  21. לדעתי עדיף לך לשמוע לפני שתיבחר. הקיקר והגיביאל שונים לגמרי.. אני ממליץ לך לשמוע גם סאבים של לאנזר אני אוהב אותם יותר מכל הסאבים ברמה שלהם עומר.
  22. הקיקר עדיף בהרבה על פיוניר. הראשון הרבה יותר חזק.. 400WRMS לעומת השני 150WRMS. הקיקר הראשון די מומלץ פה בפורום.. CVR12 הידוע.. אם יש לך איך לנצל את ה CVR12 עדיף לך לקחת אותו.. אם לא.. קח את ה C12 ותנצל אותו כמו שצריך עומר.
  23. אין לי היתנסות איתו.. אבל יש לי עם המונו של פייל.. מותקן באוטו של מכר והוא מעיף סאבים כפולים של לאנזר על גיין סגור. והקומפוננט על חצי גיין כדי להשוות בין הבאס לשאר הצלילים.. הוא עשה טעות שלא היתקין את השלט גם.. עומר.
×
×
  • תוכן חדש...