Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. אם אני לא טועה זה כי יש במגבר שני סלילים [לא יודע את שמם] שהם כעיקרון מגבירים את האות הניכנס ויש אחד לערוצים 1 ו 2 והשני לערוצים 3 ו 4. זה ניראה לי הכי הגיוני אחרי שראיתי כמה מגברים פתוחים ראיתי את המסלול מהכניסה של הRCA במגבר ארבע ערוצים מ1 ו2 לסליל אחד ו3 ו4 לסליל אחר יכול להיות שאני טועה אבל אני כמעט סגור על זה. עומר
  2. אז נקווה שבעל המקום שמוכר את זה לא ישמע על המטרות. ובקניה הקבוצתית שאליקו יעשה הוא ימציא משהו (סליחה שאני מפיל את זה עליך אליקו אבל לעניות דעתי אין לי מוששג למה זה משמש חוץ מאיטום לרכב כי זה לא דומה אפילו לזפט של גגות..)
  3. תא לשמפניה
  4. ''כשהיא מציעה לנהג ולנוסע מיכלי חמצן מובנים.'' כניראה זה באמת עם גג פתוח אם לא אז בשביל מה שני מכלים? היה צריך אחד גדול לכל התא וזהו.. גם אני שמתי לב לזה אז חיפשתי תשובה..
  5. אני גם מחפש סובארו פשע אבל שנת 80-82 היתה להורים שלי כזאת שהיתי ילד היא היתה קופה היו לה אגזוז מפוצל וג'נטים שחורים מכרנו אותה ב1500 שקל(!!!) לפני כמה שנים טובות ואני מחפש אחת כזאת. הבעיה שיש כאלה במצב נורמאלי- גרוע שעוד נוסעות רק בכפרים.. ולשמה אני לא ממש רוצה להיכנס לחפש אז אם בחיפוש אחרי האוטו הזה ספיציפית מצאת משהו בסיגנון תודיע לי בבקשה בפרטי אני מוכן לקנות במחיר שכמובן יהיה ראוי למצב שלה תודה עומר
  6. גליל אחד בינתיים
  7. יש לי מגבר כזה שוכב בבית שלא נעשה בו שום שימוש לחבר שלי מותקן כזה בסובארו DL והוא מחזיק סאב ו6*9 האיכות היתה סבבה ועוצמה די גבוהה אם אתה רוצה כזה אני יכול להביא לך אחד כזה שלא נעשה בו שום שימוש סתם יושב לי בבית ב400 שקל צור איתי קשר בפרטי
  8. אהה אוקי סבבה תמיד לומדים דברים חדשים תודה רבה לך ביניהם גם הבנת הניקרא שוב תודה עומר
  9. הקפצה גם אני מעונין
  10. +1 אבא של חבר שלי עבד בחברת ליסינג בתור מחלץ או משהו כזה, עם כלי פריצה תוך 2 דקות ו56 שניות ניכנס לאוטו ניתק הזעקה ניתק קודנית ונסע וזה עוד ניקרא בשבילו אכזבה כי לקח הרבה זמן ''יחסית'' ואני הפסדתי 200 שקל בהיתערבות
  11. באמת אחלה מכוניות. אבל הבחורה הזאת יפיפיה+ מישהו שמע עליה לפני הקליפ הזה? ובאמת בתור חובב מוזיקה ''שחורה'' שיר באמת לא מוצלח.. לא צריך לשלול את כל הזאנר הזה.. ''חרא מוזיקה'' כי היא ממש לא
  12. קראתי הרבה ונעזרתי בחיפוש אבל אף פעם לא יצא לי לכוון או לגעת בקרוס של פולס רק לשמוע רציתי לשאול על זה כי אין לי אפשרות כספית להביא סט של שלוש חלקים ולפי מה שהבנתי מהתגובה אי אפשר לכוון את הקרוס של הפולס [כי הם באים מכוונים כבר?] תודה על התגובות עזרתם לי
  13. באופן עקרוני האם אפשר למשל לקחת שתי סטים של מורל פולס, ולהפוך אותם ל3way בכך שסט אחד יהיה בלי טויטר והגבלת המיד באס לתדרים של באס ב3way וסט שני יהיה מורכב ממיד שמכון בתדרים לתדרים של מיד ב3way וטויטר מכוון כמו טויטר? 1. האם אפשרי באופר עקרוני? 2. האם הקרוס מאפשר את זה? בבקשה לא לצאת עלי זאת שאלה די הגיונית למי שאין לו כסף לסט של 3way עומר
  14. במקום לפתוח שירשור חדש אז אני ישאל כבר פה.. אם אני שם במכונית שהג'נט המקורי הוא 14' ג'נט 16' וטיפה יותר רחב.. ? כעיקרון האוטו מוגבה טיפה עם גומיות כאלה איפה שהקפיצים. ויש לי מגנזיום מתאימים 16' שאני מאוד אוהב את הצורה שלהם אז זה בסדר להכניס ג'נט יותר גדול?
  15. טובות שתי תאומות צרפתיות בנות16 מצרפתיה אמיתית בת 20+! ותחשבו על זה..
  16. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178218&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%A8 בבקשה
  17. באמת זה לא קשור. אבל מצחיק לראות דברים כאלה, אם אני לא טועה היו בפורום הזה כמה קישורים לדברים משונים והיו אופניים בציפוי כרום עם מערכת של אוטו..
  18. תתאמץ כנס לפורום מכירה קנייה תחפש תיראה מה מתאים לך
  19. אני מבית אליעזר ולגבי המחירים כן לפעמים הם מחליטים לתת מחיר גבוה אבל הם עושים עבודה מקצועית עם אחריות, בכל מיקרה אני מתקין בעצמי את המערכת שלי אז אין לי בעיה עם התקנות במקומות כאלה בכל מיקרה אם אתה רוצה מחיר טוב יש את הניצוץ בנתניה יקחו ממך בין 300-400 עומר.
  20. אם טוב לכם נגרים באזור חדרה אז יש..
  21. יש בחדרה שלוש מתקינים מומלצים... אני מהחדרה וחברים היתקינו אצלהם משינה ליד מכבי אש רדיו סנטר בכיכר הדולפין איפה שויצמן דרייב אין מול מחסני תאורה לא רחוק מכיכר המישטרה הם מתקינים את כל ההתקנות הבסיסיות עם עבודה טובה מבחינת מראה מקצועיות והכל אני ממליץ אישית על משינה.. עומר.
  22. http://zap.co.il/compModels.asp?sog=T-Speakers&model_id=411508 רמקולים מצויינים.. ממליץ בחום עומר.
  23. http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=518
  24. תודה אחי קצת יקר לי אבל שווה לחסוך
  25. איזה יופי לראות דברים חדשים.. ניסיתי ליצור סמל בצורת עכביש... אבל עם דיסק ומולטילוק זה כמע בילתי אפשרי קבל ח''ח =]
×
×
  • תוכן חדש...