ההתחלה הכי טובה,ההתחלה שאני התחלתי בה, היא להתחיל מתחום האופנועים.
תלמד על מנועים קטנים, סינגלים ושני צלינדרים.
איך עובד מנוע, אין הוא בנוי, איך יצרנים שונים בונים את המנועים, איך עובד קרבורטור.
באופנועים היום יש מערכות הזרקה, גם בחלק מהקטנועים של 125 סמק.
תלמד לעשות לכוון שסטומים, לשפץ ראש, לכוון טיימינג, תלמד מה זה מנוע בכלל.
תלמד על מערכת ההזרקה, חיישנים, מערכות מים,מערכות בלימה,מערכות מתלים, מערכות פליטה והזרקה.
משם מתחילים ללמוד את הבסיס של המכונאות, לא רק להחליף רפידות או לעשות טיפול שמנים פילטרים ופלגים.
מה שבתחום הרכב יקח לך לפחות חצי שנה כדי להיתקדם לטיפולים יותר מסובכים.
בתחום האופנועים בשונה מהרכב, הטכנאי עושה הכל, מטיפולים שוטפים למנועים ושיפוץ כל מיכלול שקיים באופנוע.
קל ללמוד למי שיש חוש טכני וקליטה מהירה, ומהר מאוד אפשר להיתקדם לטרקטורונים רייזרים רנגרים וכו'
אחרי שתעבוד שנה במכונאות אופנועים ותוך כדי תלמד אנגלית ברמה של דיבור חלק, תתחיל לקרוא ספרות על מערכות הזרקה מתקדמות ברכב, ותרשם לקורס הנסאי רכב, שמשם הקפיצה לקורס ניהול מוסך מאוד קטנה.
לא קל להיתקדם בתחום מדיבורים, רק מעבודה בידיים, קריאת ספרות והעשרת הידע, שתתחיל לעבוד ותיתקע בבורג סורר אתה תבין למה חשוב להתחיל מהבסיס.
יקח לך כמה שנים טובות, אבל אם תמיד ותעשה הכל באהבה, ותמיד תשאף להיות הטוב ביותר בתחומך, אולי תגשים את החלום שלך.