Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. סלבה דבר ראשון תתחדש על האוטו דבר שני תתחדש על הבנייה אני מעריץ את הבניות שלך וראיתי כבר את כל הפרוייקטים שלך הלוואי והיית אחי הגדול שאלה לי אילך הרמקולים מנגנים אל תוך הדלתות או שהבניייה אטומה? כי פשוט לא רואים בתמונות אם יש להם פתח לדלתות
  2. את המפצלים אתה צריך לפצל מכל מפצל אחד ל1+2 והשני ל3+4 ואותו דבר במפצל השני על מנת שיהיה סטריאו
  3. מופיע לך באתר של פומפה שיש להם תצוגה שם תצלצל לשם תישאל אם אפשר לבוא לשמוע ושאכן התצוגה מחוברת ולא רק ליופי
  4. תתחדש ניראה טוב גבר את העץ אתה חתכת לבד או אצל נגר?
  5. מזדה 121 מקדימה 5.25 מאחורה לא יודע יש ביצה 5*7 לא ניראה לי שזה בא ככה מקורי
  6. אני עשיתי את זה עם ספק של מחשב חיברתי כמה פלוסים של 12V ואת השלילים שלהם.. בדקתי עם מכשיר והספק מוציא 12V ב45A אבל שהוא מחובר בפועל למגבר שיש פיתאום קטע של באסים שיורדים נמוך הוא מפספס חלק מהבאסים כי אין לו פריקה מהירה... כמו שקורה ברכב אבל בוולאיום סביר לסלון הוא מתפקד מעולה! עומר.
  7. יש אפשרות להתקין מערכת כזאתי בג'יפ סופה נגיד? או כל ג'יפ או אוטו אחר? עומר.
  8. רומן יש הבדל ברמות הבניה בצורה משמעותית סחטיין אחי.. אני וחבר גם רוצים לעסוק בניה אבל אנחנו צריכים קצת יותר אומץ לניסוי וטעיה וגם עודף כסף
  9. אתה צריך לשאול הפוך.. האם האקוסטיקה לא תהרס בגלל האחוריים.. תקרא כאן קצת בפורום ותיוכח לדעת שאת האיכות אתה תקבל מהקידמיים כמו בהופעה, במערכת קולנוע ביתית וכו'..
  10. שלום חברים. שמי עומר בן 17.5 מחדרה נוהג על פיזו 205 [אף אחד לא מושלם] כניראה נביא מזדה 323 שנת2000 יקח קצת זמן כרגע בלימודים ואני עובד בהגברה לאירועים [לא רק סוחב רמקולים] מכוון סאונד וכו'.. חובב מכוניות.. את המהירות והביצועים אבל בעיקר שאפשר לדחוף מערכות אודיו מכל הסוגים לאוטו מתקין גם מערכות בעצמי [לא מורכבות ] פאנל מגבר רמקולים וכל מה שמסביב והינה על רגל אחת קצת עלי
×
×
  • תוכן חדש...