Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. מתן מזתומרת 6 שטוח עומר.
  2. תומר מנסה בדרך כלל לדחוף לאנשים מגבר בשם סיירה שהוא חרא מגבר. כניראה יש לו רווחים ממש טובים עליו. אבל יכול להיות שהוא באמת חושב שהם טובים?...עם כל הכבוד לתומר..לא ניראה לי.. עומר.
  3. ישראל הוא רוצה כל סליל לערוץ! זה ישרוף לו את המגבר
  4. +1 ולא מצאתי על איזה רדיו דיסק אתה מדבר אתה אולי יכול לתת קישור? תתן תקציב ננסה למצוא לך אלטרנטיבה טובה יותר [עדיף כל פיוניר לדעתי על פני JVC שלא ברמות הממש גבוהות, הסאונד שיטחי כזה] עומר.
  5. למה שלא תשאיר את ה6*9 ותחבר אותם לרדיו דיסק.. כי לפי מה שהבנתי אין לך סאב.. הם יתפקדו מצויין בתור מענה לחוסר סאב. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11 עומר.
  6. היתי ממליץ לך לוותר על האחוריים לתקציב יותר גדול של קומפוננט ומוסיף קצת ומביא את הדוטק או שומע קומפוננטים נוספים בטווח המחירים הזה עומר.
  7. אתה יכול לחבר אותו רק כמו באיור שישראל הביא (גוניור66) אחרת אתה תוריד את המגבר לעבוד ב1אוהם ואתה תשרוף את המגבר עומר.
  8. מאותה הסיבה שאתה מוכן לזרוק 6.5 על חברה אחרת. אתה אוהב סאונד שונה ואתה מוכן להשקיע עליו. אחרים אוהבים סאונד שונה ומוכנים להשקיע עליו.. זאת דעתי.. ומדבר אחד שכן אוהב את הסאונד של מורל. עומר.
  9. האפשריות שלך כמו שאמרתי אתמול. לפצל ולפצל RCA. מהרדיו דיסק פיצול ואז 2זוגות ארסיאי לאחורה למגברים. אחד לסאב אחד למגבר של הקומפוננט עם עוד פיצול.. או לקנות קרוס עם אפשרות חיתוכים שזה יהיה מעולה בשבילך עומר.
  10. יש מצב אתם מסבירים לנו בעברית מזה? אני בטוח שיש אנשים כמוני שלא מצליחים לנסות לקרוא יותר משני שורות עם מילון צמוד ביד ואז מתאישים.. אודה אם תסבירו בעברית ואפילו בקצרה מהו נתון ה VAS .. עומר.
  11. איציק לא מדוייק.. הקומפוננט עובדים בסטריאו אבל ערוצים 1+2 הם צד שמאל 3+4 צד ימין היציאות של המגבר למגבר נוסף לא מזהות את סוג החיבור שהוא חיבר. הוא חיבר כל שני ערוצים בגישור. ככה שכל זוג ערוצים צריך לקבל או ימין או שמאל, כדי שכל רמקול לא יהיה מונו. היציאות מהמגבר הם או ערוצים 1+2 או ערוצים 3+4 בגלל זה הסאב מקבל את האות השמאלית בלבד. עומר
  12. "מהמחקר שהוזמן על-ידי עמותת "אור ירוק" ובוצע על-ידי ד"ר קובי פלג ממכון גרטנר, עולה כי בין 2000 ל-2005 חלה ירידה של 26% בתמותת פצועי תאונות דרכים המגיעים לבתי חולים. זאת, למרות שאחוז הפצועים קשה או אנוש מכלל הנפגעים נותר כמעט ללא שינוי. בנוסף מגלים הנתונים כי חל שיפור משמעותי בבטיחות כלי הרכב, התורם גם הוא לירידה במספר ההרוגים: אחוז התמותה של הנוסעים מלפנים ירד ביותר מ-50% משנת 2000 עד 2005" מה המסקנה? לקנות רכב משנתון 2000 והלאה? עומר
  13. 12G.. או 2.5 מ"מ עומר.
  14. :lol: רווח יפה מאוד.. המחיר של הרכב 500-2500 שקל.. הפרס הוא תלת סיפרתי עומר.
  15. אז אם אתה יכול להביא ממש ממש בזול.. תביא ותמכור פה בתור חדש תעשה רווח.. עומר
  16. לא בא בחשבון.. גם ככה הרכב מועמד למכירה. עומר.
  17. תתחדש אסף. מי יתן ותמשיך לקנות מכוניות נדירות ושתשפץ ותשמור עליהם. כן ירבו אנשים כמוך! עומר.
  18. אפשר לשאול כמה עלתה? עומר.
  19. איפה קנית? עומר.
  20. פיזו 205 93 עשתה כבר 300K ו200K הלך מנוע ויבאנו חדש. בשנה האחרונה עשינו רק 35K עומר.
  21. אם אתה חושב שיהיה שיפור משמעותי לך על זה. השאלה אבל אם לא בוער לך למכור את הציוד שאתה תפרק ויש לך כסף לציוד החדש.. אם יש לך כסף ולא בוער לך למכור אתה תוכל למכור במחיר שתרצה גם אם זה יקח זמן ובינתיים אתה תהנה יותר מהשיפור.. זאת דעתי עומר.
  22. שאלתי איזה מגבר כדי שאני יוכל לעזור לך עומר.
  23. מוכן לחכות! אני מחכה לתמונות. תודה מראש. שיהיה לילה טוב יש לי לימודים מחר היתי שמח להישאר עומר.
  24. וואלה לא יודע מה להגיד..כי האיכות לא תהיה משהו. עדיף כבר קרוס לפני המגברים יד שנייה פשוט הוא יעשה את העבודה הרבה יותר טוב מכל הקומבינות וגם יהיו לך אפשרויות חיתוך.. ואיכות הרבה יותר טובה. עומר
  25. מזתומרת High Level ? הכוונה ליציאה של השני ערוצים? אם יש לך במגבר של השני ערוצים יציאה אתה יכול לחבר מהרדיו דיסק ישירות לשני ערוצים ומהשני ערוצים ארסיאי קצרצר ל4 ערוצים עם מפצלי Y כמו שהיה עד עכשיו. עומר.
×
×
  • תוכן חדש...