Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. יכול להיות שזה כמו בבלנקפוט. שיש כמו צמה שבסופה יש ארסיאי. תעלה את הדגם ותמונות של המכשיר ננסה לעזור לחפש מידע. עומר.
  2. לא עיניין של לגלות סודות. יש לי גישה לנגריות. ואני רואה איך הם עושים את על העיבודים והעיצובים וגם את הליטושים של כל סוגי העץ. זו לא מעט עבודה בכלל. על שני טבעות שעשו לי הישתמשו ב3 מכשירים שונים וגדולים. אז מעניין אותי האם ליוסי יש את המכשירים האלה או גישה לנגרייה. כל מכשיר עולה לא מעט כסף, מגקסון פשוט לרוטר ידני למסור סרט ומחרטה ממוחשבת ומדוייקת. ואני ישמח לתשובות מיוסי על השאלות שלי. עומר
  3. הכבלים האפורים האלה הם כבלים של רמקולים? עומר.
  4. אותי דווקא מעניין איך הוא עושה את הטבעות עץ האלה. משני פלטות או מפלטה והמון עבורה עם רוטר? וגם: איך הבד שהוא מותח על הצורה שלהרצפה (הקיק מאחורה) מתחבר באופן מושלם ובלי בריחות אויר לחלק הראשון? במשך בזמן הם לא מתנתקות? עומר.
  5. הרי ברור שעל כל שינוי קטן יתבטל הביטוח. ומי יקח חיפושית במצב טוב? לוקחים שילדה מפירוק או משהו. אם היתי יודע אנגלית טוב היתי מזמין מדריך לבניית באגי אבל אני גרוע באנגלית אני ישמח לקבל קישורים לפרוייקטים . עומר.
  6. מחפש חיפושית לבאגי. לא מעניין המנוע. חשוב שיהיה ברקסים גיר ומתלים טובים. העיקר שהשילדה במב טוב בלי יותר מדי רקבונות. עד 1000 שקל. עומר
  7. תודה לך ל' טוב. שמתי בצד כסף לעורך דין תותח למישהו יש קישור לאתר עם מדריך לבנות באגי חיפושית? ניסיתי להיכנס לג'יפולוג אבל לא היסתדרתי עם הפורום. אני קארספורומי בלבד. עומר.
  8. חבר קנה באגי משילדת חיפושית מקוצרת עם מנוע סובארו, כלוב היתהפכות, פנסים והכל. אין מה להגיד טסה על כל שטח כולל דיונות חול ים ושטח סילעי. עכשיו, יש לי בעיה. אני חולה על באגי וכל השטויות בסיגנון. אם שוטר תופס אותי נוהג על באגי לפי החוק מה העונש שאני אמור לקבל? נהג חדש בן 18 וקצת. מה העונש בשטח ומה העונש בכביש? ואני מבקש מכל מי שרוצה להטיף, אל תתחילו. ברוך ה' יש לי אבא ואמא והם עושים את שלהם. אני לא מסכן אנשים חוץ מעצמי אז לא בא לי להיכנס לויכוחים. גדולים וחכמים ממני בונים באגי בסגנון הזה וזה בטיחותי ברמה מסויימת. וככה על הדרך מישהו מכיר מדריך בעברית (אם אין אז באנגלית) איך לבנות באגי מחיפושית לבד? בתודה עומר.
  9. הכנתי הגבהה מMDF 17 מ"מ שיש בא חריטה להשקיע את האלמנט. ואני חותך בדיפון את הבליטה האובלית שתתאים בול להגבהה. כניראה שאני יוריד מהרמקול המקורי את הפלסטיק ויחבר אותו לעץ. עומר
  10. יש בפורום תת פורום של מכירה וקנייה שם תציג את מה שאתה רוצה למכור. עומר.
  11. על התמונה הזאת. אני לא מדבר על הגימור של הפיבר. את הגימור של הפיבר אני מכיר. אני מדבר על הגריל עצמו. מה שמגן על הרמקול ומסתיר אותו. (רשת מבד או מתכת, לא הצלחתי להבין דרך התמונה) בתודה עומר.
  12. אני יתעלק על השירשור. יש לי מזדה 323 01 פירקתי את הדלת כדי לקחת מידה לעשות טבעת הגבהה לטמפו. על הרמקול המקורי יש כמו סככה כזאת שמגנה עליו בחלק העליון. השאלה היא כזאת. אם אני מכניס עכשיו את הטמפו אני צריך למצוא משהו שיגן עליו? או שהרמקול יכול לספוג את כל הליכלוך והמים? עומר.
  13. מצטער על ההקפצה. יוסי יש לי שאלה אליך. אני מבין שהכנת לבד את הגרילים. הם מוכנים מטבעת MDF מלוטשת ומשהו מעליהם אני לא מצליח לזהות מה זה. אם תוכל תגלה לנו את הסוד. אפילו בפרטי כי אני צריך להכין גריל גם. תודה עומר.
  14. יש לי את המכשיר ואין לי משהו רע להגיד עליו. אכותי למדי USB מצויין, 3 יציאות למגבר ופאנל דוגמן! בתוך הערכה שתקבל יש מאריך לUSB עם פקק שמכסה אותו בזמן שהוא לא בשימוש. מצויין למי שמוציא את המאריך לאזור הריצפה. מה שכן יש לי להגיד היציאות של הRCA בעיתיות כמו בכל הפיוניר. לפני שאתה מכניס או מוציא את הRCA תוציא את הפנל. אחרת יפרץ קבל ויהיו רעשים. אם יש לך עוד שאלות חופשי. עומר
  15. מספר עם גרשיים לידו מסמל בדרך כלל אינצ' > 6" = 6 אינץ אינצ' זה 2.54 ס"מ עומר
  16. שמשפחתו וחבריו ינוחמו מהשמיים. פשוט עצוב לשמוע זה רק מחזק אותי לדחות אם בכלל לבטל את המחשבה על 500CC כלים מסוכנים מאוד. עומר.
  17. לא מכיר את פותח השירשור אבל ההונדה שבסימלון שלו היא לא שנת 2001. והוא ציין שהוא קנה רכב 2001 אז כניראה הוא מדבר על סיאט. אם אני צודק. הגיע הזמן לסימלון חדש וכמובן תתחדש על הרכישה. עומר.
  18. זכותך לנהוג איך שבא לך גם 200. אבל ניתפסת מה שניקרא עם המכנסיים למטה, אז כמו כל גבר תסתובב ותראה להם את מה שיש לך בן הרגליים. אל תפיל שום דבר על האחר. בטח לא על אחד (או אחת) עם עבר נקי. עומר.
  19. עדיף לך את הקומפוננט של מורל, פולס. ולחבר אותו בלי הטויטר. הוא יתן לך צלילים מתחת ל2.8 KHZ אם אני לא טועה. אבל יש בעיה אני לא יודע איך הוא יעבוד בנפח של תא מטען. עומר.
  20. בבקשה. עריכה: התחלתי לחפש לפני שראיתי את התשובה שלך אבל יעזור למי שיחפש בחיפוש פעם הבאה. עומר.
  21. אני רוצה להבין משהו. הרעשי פלסטיקה באים ממגע הדיפונים ברכב עם הפח כמדומני. אז אם יש ספוג שמונע ב 100% את המגע בינהם הרעשים יופחתו משמעותית או לא? עומר.
  22. לא ידעתי. אבל שמחתי להשכיל תתחדש על הבמה החדשה. העיקר שאתה מבסוט ממנה עומר.
×
×
  • תוכן חדש...