Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. ממליצים לך פה על קומפוננט ורדיו דיסק יותר אכותי ואולי מגבר. זה לא בשביל שלא תחווה צלילי "הקפי" אלה בשביל לשפר את האיכות. אתה אומר שיש רדיו טייפ במקום רדיו דיסק. אז כבר אתה צריך רדיו דיסק. רמקולים של בלנקפוט בטח הם ההכי פשוטים. עדיף קומפוננט. אין טעם לרכוש רמקולים איכותיים לאחורה אם אין לך מקידמה במה נורמאלית. עומר.
  2. ותשנה את הכותרת כי ינעלו לך. עומר.
  3. "הוופרים מנגנים מ63 בסלופ של 24DB עד 1.6 KHZ ומשם הטוויטרים נכנסים גם בסלופ של 24DB עד הסוף. הטוויטרים נשמעים פשוט מעולה כשהם מנגנים מK1.6 הבמה ממש גבוהה ועמוקה, לצליל יש המון נפח." זה לא יותר מדי נמוך בשביל טויטר? אני יודע שטויטר אמור להיחתך בסביבות 2-2.8 KHZ עומר.
  4. זה ניראה בדיוק כמו המזרן של השק שינה שלי. רק שהמיזרונים של השקי שינה בצבעים אחרים. עומר.
  5. סילקון שחור יעשה את העבודה אבל קח בחשבון שקשה אחר כך לקלפו אתה יכול להדביק את הספוק לדיפון עצמו זה יותר עדיף, כי במקרה שתרצה גישה לחלק הפנימי של הדלת לצורך תיקונים או איטום לא תצטרך להתחיל לקלף את הספוג. אם אתה שם יריעה גדולה של ספוג אפשר לשים סילקון בכמה מקומות נקודתיים ולא על הכל. עומר.
  6. איך אומרים, החיפזון מן השטן. חכה קצת עם המערכת. תעשה חיפוש בפורום על כל מיני מושגים הינה על איטום http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=137804&highlight=%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D של איתמר יש מדריך של איתמר בדביקים איך מתקינים מערכת. תקרא אותו. אחרי שאתה תקרא פה קצת נושאים אתה תתפוס כבר כיוון ותדע על מה אתה הולך עומר.
  7. אם אתה רוצה יש פה באתר פרום מכירה של מוצרי אודיו יד שנייה. יש שם את המגברים 75.4 של JBL וה MAC Z4200 בסביבות ה800 שקל קומפוננט וסאבים לא היתי קונה יד שניה אלה אם כן זה חדש באריזה. אם אתה מוכן לקנות יד שניה תחפש את אחד המגברים האלה. ותחליט אם אתה מוכן לוותר זמנית על סאב, אם אתה מוכן היתי מציע לך לחפש קומפוננט בסביבות ה1000 שקל אפשר לתת לך כיוון לקומפוננט מסוים לפי סגנון השירים שאתה שומע. ואם ישאר לך עודף, בסביבות ה500 600 שקל תעשה איטום לדלתות. באיביזה אם אני לא טועה המידה היא 5.25" עומר.
  8. ממליץ לך לוותר בינתיים על סאב. ולקנות מגבר טוב וסט קומפוננט שאתה תשמע ותחליט מה אהבת. את הרמקולים הביצה והקידמיים שיש לך עכשיו תמכור וזה יתן לך תקציב יותר גדול לסאב. נ.ב. איזה רכב יש לך? ואיזה גודל רמקול ניכנס לך שם? ואל תשכח שאתה צריך ערכת התקנה טובה שתכלול בין היתר זוג ארסיאי ועדיף כבל 4 גייג. יהיה לך יותר משתלם לקנות כל כבל בנפרד (אם זה מתח, רמקולים או ארסיאי) כמו שאני עשיתי עומר.
  9. הרכב ניראה טוב. יש לו כמה קוים יפים. בעיקרון יצירת אומנות! הריפוד ממש טוב! עומר.
  10. כל רכב מחוייב במזגן? או, במפשיר אדים? אם היתקלקל המזגן והמפשיר אדים ברכב אז אפשר לקבל הורדה? עומר
  11. היכן הסדנה שלו בפרדס חנה? הוא מקבל אורחים? אם כן אני מחר מתיצב אצלו! עומר.
  12. עבודה פשוט מושלמת! תתחדש. הרכב עוד לא היתפרק מכל הבניות שעשית והורדת? עומר.
  13. אצלכם בבת ים יש גל פריצות לרכבים, מבעס ומרגיז אצלנו בחדר עברנו את השלב של הפריצה לצערי. הם כבר פורצים לבית לקחת מפתחות לקחת את כל הרכב. עם מוצרים ותכשיטים מהבית. ביום אחד ברחוב שלי 17 מקרי פריצה 12 רכבים ניגנבו! עד היום אין קצה חוט. עומר.
  14. לדעתי לסאב כזה רק מונו. מונו קלאס D. ובשביל להחזיק סאב כזה ולנצל אותו עד הסוף צריך שיפור של מערכת החשמל. עומר
  15. נידמה לי שרק בפרוקיות, מקסימום תכין לבד. הכנתי לחבר מטבעת MDF שעם רוטר שיפו לו את הזויות רשת לולים ממש צפוצה וגמישה ובד אקוסטי יצא מעולה! לצערי הוא מכר את הרכב ואין לי תמונות. =\ עומר
  16. נישמע מאוד מעניין. זה במתכונת של הספוגים בחדרי הקלטות? עומר.
  17. איך אתה מתכוון להצמיד את הספוג הזה? עומר.
  18. חבר שלי שהלך לבקר את אבא שלו ברוסיה, חזר עם גבס ברגל בגלל שהוא חצה שם כביש. ובדיוק שהוא היה באמצע היתחלף הרמזור של ההולכי רגל לאדום. מכונית "ספורטיבית" נתנה פירפור וטסה ישר על חבר שלי. פשוט חולים יש שם.! עומר.
  19. דגם הרכב: פ'יזו 205 93 1.4 צריכת הדלק של הרכב: 1:12 עירוני 1:16 בין עירוני הרכב מבקר במוסך: רק לטיפולים תקופתיים הרכב אצלי: אני נוהג עליו כבר חמישה חודשים. אצלנו במישפחה 10 שנים אני אוהב ברכב: שהוא יחסית חזק למנוע 1.4 אני לא מרוצה ברכב: שיש לו רעש כאילו הוא מתפרק הייתי מחליף אותו ברכב: ברכב קופה/האצבק ספורטיבי עם מנוע שגודש בנדיבות חדש מהחברה! עומר.
  20. איזה מרגיז זה. תמיד היתי יורד לים וכל יום השבוע. וגם עד המים! לא ידעתי שקיים חוק שאסור לנהוג 100 מטר מהמים. בכל מקרה אני יורד לחוף הקשתות בקסריה היכן שאיזור החוף לא מוכרז. אני לא נוהג מהר ולא מסכן מתרחצים. תודה רבה על המידע המועיל!! עומר
  21. מצטער אבל אני לא יודע כ"כ טוב אנגלית, מישהו יכול לפרש על מה ההיתלהבות והשוק שלהם? תודה מראש עומר
  22. אם אתה רוצה לגמור על המצבר בבקשה.. שהסויץ פתוח המשאבת דלק עובדת ושאר מערכות וזה גומר על המצבר. בטח ובטח אם אתה שומע רדיו בזמן הזה
  23. באמת חלום. איך ההנעת 4*4 יש שוני בנהיגה? עוזרת בפניות? תהנה ושחברך יתחדש עומר.
  24. אני באמת כניראה יוותר. אני ישאיל כלים מחברים. אני לא נוסע בחוף אני לא מטורף, ואם יצא לי לעבור בחוף מוכרז זה באטיות ותשומת לב לכל מה שקורה מסביב. כעיקרון אני נוסע באיזור חוף הקשתות בקסריה וחוף ג'סר. מגיע עם הגיפ עד הגבול עם החוף המוכרז. הרכב די מושקע חוץ ממיגונים, צמיגים משנה שעברה, שני הלוקרים יוחלפו, אולי ניקנה תיבה משופצת מה שכן אולי ננסה להחליף לו שטיח כי הוא מסריח ספוג בבוץ וליכלוכים שלא יורדים. לצביקה פיק- אין לי מוסג איך להעריך את הלחץ אז ניראה לי אני יקנה את השעון הזה שאיתו מודדים לחץ. תודה לכולם על עזרתכם! עומר
×
×
  • תוכן חדש...