Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. _קופיקו_

    פנסים מהבהבים

    יש כל מיני חנויות שיש מלא שטויות לילדים כל מיני מנורות וחפצי נוי של ילדים.אולטרות ופוסטרים זוהרים באולטרות. יש שם לחנויות האלה. לא עולה לי בראש. זה לא צריך לעלות יותר מ40 שקל לאחד קטן. לחבר שלי חיברתי כזה באופנוע למטה. זה יפה שהרצפה מהבהבת. חוקי זה ברור שלא! זאת תוספת תאורה. יש פלקרים צבעוניים שמתקינים בתוך הרכב או בגריל הם באים אחד אדום ואחד כחול, זה היתחזות לשוטר. עומר.
  2. שמחתי לעזור. עומר.
  3. לא הבנתי את הקטע שלרכב אספנות אסור לנסוע בשעות אלה. אך איזו מדינה. עומר.
  4. יש באזור פרדס חנה גבעת עדה בינימינה. שתי מכוניות כאלה שמסתובבות המון. אחת כחולה. שמבוגרת נוהגת עליה (לקוחה של המוסך של אבא של חברה שלי) ואחת בז כמו בתמונה של מבוגר. (מבוגרים זה 60+ לא נעים להגיד זק**ים) לכל מי שיש רכב כזה והוא עדיין מחזיק אותו יש ערך אליו והוא לא מעוניין למכור לצערי עומר.
  5. מתעלק על השירשור רכב בן 32 שלא שינו אותו לאספנות יכול לנסוע בדרכים בן 7-9? ורכב אספנות יכול לנסוע בשעות החשיכה? עומר.
  6. מי שראה, שמע, מכיר מישהו שמוכר שיפנה אלי בפרטי. כמובן שזה לצורך שיפוץ ויש סנטמנטים דווקא לדגם הזה. אם אפשר רכב עם טסט. ואם הוא פיספס כמה טסטים לא נורא העיקר עם רישוי. כבר מלא זמן אני מחפש כזאת למכירה ואני על סף יאוש. צירפתי תמונה להמחשה. עומר.
  7. black haze תודה רבה. עומר.
  8. מישהו יכול לעלות לי את השיר הזה לאתר שיתוף ולעלות את זה לכאן או בפרטי? עומר?
  9. עמנואל, היכן אתה מתכוון למקם את ה"בית טויטר"? עומר.
  10. אלי מה הכוונה? מה מיוחד בשיר הזה? אני לא מזהה שירים לפי שמות. עומר.
  11. אלה הרמקולים עומר
  12. המאק והפולס בכלל לא אותו מגבר. תעשה חיפוש תראה את ההשוואות בניהם. עומר.
  13. אחרי שהיתי בים עם הגייפ שטפתי אותו מלמטה להוריד את כל החולות אפילו לא פתחתי מכסה מנוע והאזעקה היתחילה לצפצף ולא הגיבה לשלט. עדיף לא לשטוף לבד. ראיתי במוסך שמנקים עם מכשיר התזה שמחברים לקומפרסור שבתוכו יש חומר כימי שמוריד את השמן. אבל לא מנקים את הכל רק איפה שהמסנן שמן עומר.
  14. חכה למישהו שמכיר את המגבר לא יצא לי להכיר אותו. אבל בדוק שיש כפתור להוזיז כמו בכל מגבר עומר.
  15. יש על החוט שיכבת בידוד ממש דקה ושקופה. צריך לקלף בעדינות עם הציפורן ולמה שלא פשוט תעשה חוט חדש מהמכשיר לסך השמש? עומר.
  16. כן איתמר שתייה עם קוביות אלוורה בפנים עריכה: חיפשתי קצת ומצאתי את זה http://food.walla.co.il/?w=/905/1200436 עומר.
  17. תעשה חיפוש תחת המושג באס בוסט ותיווכח לדעת שהוא הורס את הסאב מכיוון שהוא מגביר תדר מסויים שהוא תוכנת להגביר מראש. עומר
  18. תתחדש ציוד חלומי. להשקיע 3000$ במערכת זה לא זול, מקווה שתהנה כגודל ההשקעה! עומר
  19. _קופיקו_

    פנסים מהבהבים

    זה לא מהבהב לפי המוזיקה יש לו קצב קבוע. בכל חנות צעצועים מוכרים מנורות דיסקו ופליקרים כאלה, הם עובדים על 12V. עומר.
  20. אם אתה מתכוון לפקק. זה פקק של השתייה החדשה עם האלוורה בפנים אם אני לא טועה עומר.
  21. אז על מה אתה ממליץ לי איתמר? אמרתי אם אני קונה כבר ארסיאי שיהיה איכותי. אבל אם אפשר ביותר זול וכבל טוב אני פתוח להצעות עומר.
  22. בדרך כלל חותכים את הצורה בגדול בגקסון. מעבירים שיוף בסרט שיוף. ואז את החריטה הפנימית עם רוטר. ויש רוטר שולחני שהמנוע מתחת לשולחן וראש למעלה ואץ מעבירים את העץ עליו. רואים את המכשיר הזה הרבה בפימפ מי רייד, שעושים טבעות לסאבים. עומר.
  23. שכחתי לציין רק חדש לא יש שניה. מתן אני לא מכיר סידרה גבוהה נמוכה או משהו אם תוכל קישור יעזור לי. עומר.
  24. *מבית טוב *אורך 4.5-5 מטר *קישור לאתר בעברית/ חנות באזור חדרה/בנימינה/אור עקיבא/נתניה שאפשר לרכוש את הכבל. תודה מראש למתאמצים עומר.
  25. לתופעה הזאת קוראים יללת אלטרנטור. בצע חיפוש. עומר.
×
×
  • תוכן חדש...