Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. עריכה:טעות שלי הגודל מקדימה הוא 6.5 ומאחורה הגודל 5.25 עומר
  2. לזה שמעלי, תקרא פעמיים הודעה ואז תיעץ הצעות. "בימים האחרונים שמתי לב לכך שהפיוז שלי נמס (הפלאסטיק שלו) בעת כך שהוא מחובר למגבר ." כניראה שהמגבר כן פולט חום יותר ממה שהוא צריך. ולדעתי אם פיוז נמס, או שהוא תקול או שהוא לא תקני. זה הפיוז הראשון שנישרף? עומר.
  3. גר בחדרה. אני ישמח לתפוס טרמפ עם מישהו. אבל אני צריך להיות עד מוצ"ש בבית. יש לי משמרת. עומר.
  4. אם יוסי אלפיין מגיע אני מגיע! אני רוצה להכיר את הבן אדם ששני ידיו הימניות עשויות זהב. אין לי איך לבוא בכל מקרה, כי אין ביטוח בשבת. עומר.
  5. אצלי ברכב הכבל+ ( 4G ) והכבל של הרמקולים ( 1.5 מ"מ ) עוברים ביחד בצד שמאל בצד ימין הארסיאי והכבל רמקול עוברים ביחד ואין שום רעשים או הפרעות. (דרך אגב העובדה שהלכתי מהתחלה על 4G תחסוך לי הרבה עבודה וכסף שנוסיף סאב) עומר.
  6. ווואווו מדהים! אין מילים אחרות לתאר! עבודה ברמה עולמית, באמת חסר פחחים יהודים שיעשו עבודה כזאת עם השקעה מכל הלב. עומר.
  7. רפי אתה מוזיז את הכתבה ע"י לחיצה על הדף והוזזה של העכבר. מוזל, שעברתי על הירחון לא שמתי לב לכתבה, בכל אופן נהנתי לקרוא את הכתבה על מוסך דלתא, עושה רושם של מוסך מצויין. עומר.
  8. תמונות מהממות, חסר לי סובארו בין הדגמים שם עומר.
  9. לי זה היה קבוע בפיזו 205 93 שהיתה לי עד לא מזמן. הפיתרון או להוזיז את הכפתור לקור או להסיט את הרוח למקום אחר (שמשה/רגליים) עומר
  10. נכון לעכשיו ממשיך לחפש הפרס הכספי בוטל עד להודעה חדשה מצטער.
  11. מנוע מדגם EA71 הוא גם של סובארו משנים הרבה יותר מאוחרות לא? אם תוך שבועיים אני לא ימצא האצבק אני ילך על ההרדטופ. אני יקנה אותה, יעמיד אותה בחצר ושיתפנה לי זמן אני ישפץ אותה לאט לאט, לפי התקציב והזמן שלי.
  12. אני לוקח הכל באיזי אבל לחכות בסבלנות לתשובות זה משהו אחר. כניראה עד מוצ"ש לא יצא לי להיתחבר לפורום, מקווה שנקבל תשובות עד אז. תודה רבה לכל מי שעזר! עומר.
  13. עידן יש כאלה שהם ממורמרים וזאת הדרך שלהם להוציא את זה. אני מעדיף לא להיתיחס. יש לי תקציב מוגבל וזמן לעסוק בשיפוץ. אבל אין לי ידע קודם בשיפוץ בשביל להעריך עלויות לפני שאני ניכנס לשיפוץ, בגלל זה אני שואל שאלות, אם יענו ויעזרו זה כן יעודד אותי ללכת על זה. אבל יש כאלה שעונים תשובות שאתה מתחרט ששאלת. עומר.
  14. אז אני מבין שטסט וביטוח לא אמורים להיות הדאגה שלי. לomrishalev עוד לא קניתי את הרכב כי אני לא יודע בכמה יסתכם השיפוץ המכני שלו בשביל טסט. יש מישהו שיודע את הקוד מנוע של הרכב הזה? ואיזה מנועים אפשר לקמבן לו? עומר.
  15. כבל הארסיאי עובר ליד המזגן הפנימי. איפה שהפילטר מתחת לתא כפפות. עומר.
  16. אם זה רק להעביר במכון טסטים קטן עלי כמה יעלה טסט לרכב אספנות? מנוע 1600 אני רוצה לעשות רשימה של מה שצריך לפני אם חסר משו או צריך לתקן תידעו * לגרום למנוע לעבוד שוב ע"י שיפוץ ראש. (מישהו יודע אם ניתן להשיג חלקים בכלל ?) * צמיגים. ( יש הגבלה לגודל הג'נט?) * כל מערכת הבלמים. (אפשר להתאים מרכב אחר בעל מערכת זהה?) * חשמל ( אני יודע לבד מה לעשות ) מכל זה רק המנוע מלחיץ אותי מבחינת עלויות זה רוב הכסף. וכמובן לא ידוע מצב הגיר הצריות והרדיאטור.(יש חלקים ששכחתי?) עומר.
  17. יש לעוד מישהו עוד עיצות במקרה? אולי לעזור לי להעריך כמה יעלה הפרוייקט? ואחרי השיפוץ בעזרת ה'.איך אני מחזיר אותו לכביש? צריך אישור מעבדה?
  18. אצלי במזדה יש פלטה שלמה שחוסמת הכל! אבל הכל! והחורים של הרמקולים חסומים. אז אם אני ישים סאב, לא ישמעו אותו? עומר.
  19. ניראה טוב. קצת פשלה עם הריפוד אבל יצא יפה! תתחדש עומר.
  20. איזו מיני אכזרית היא משופרת מכנית נכון? עומר.
  21. אהבתי את הבאגי מחיפושית שרואים ברקע. ניראת אכזרית! קבל ח"ח על ההשקעה. עומר.
  22. קודם כל שלום לכולם. בחיפושי אחרי סובארו הצאבק ניתקלתי הרבה בדגמי הרדטופ, ונידלקתי! היתיעצתי עם סיירה והוא אמר לי שמישהו מוכר אחת שנת 78 ידנית 1600 שעמדה 8 שנים, מצריכה שיפוץ ראש מנוע וכו'.. כמה יעלה לעשות שיפוץ של ראש מנוע? ומה הסיכוי להשיג מנוע כזה חדש? מה עוד צריך להחליף\לשפץ ברכב שעמד כל כך הרבה זמן? מה דינו בקשר להחזרה לכביש? מה אני צריך לדעת לפני שאני הולך על פרוייקט כזה חוץ מתקציב? ישנו תקציב של 10K להתחלה. שכולל 5K לקניית הרכב אם ניקנה. והשאר להתחלת שיפוץ. יש לי מוסך שאני יוכל לעבוד בו עם הבעלים בחינם לפי דעתי. ולשלם רק על חלקים שנזמין. מקווה שתעזרו לי ותעודדו אותי כן ללכת על זה ולא לפרוש. עומר.
  23. רק היתעוררתי משינה אז רק השכל עבד לא ההומור. עכשיו הכל תקין עומר.
  24. ממתי מדביקים איטום על שמשות של רכב ? אני מתכוון על פח כדי להוריד את רעשי הפח (שכחתי איך קוראים לזה רזזונס או משהו) עומר.
  25. אתמול בדיוק זה קרה לאימא שלי שניידת מצד ימין שלנו. והיא נצמדה לרכב פרטי לא משאית ולא אוטובוס. היא בכלל לא שמה לב שהיא עברה באדום. השוטר עצר אותנו בצד ביקש רשיונות רכב ונהיגה. ישב 5 דק' בניידת בסוף בא בריצה אמר שלפעם הבאה תיזהר, כי זה לא עניין של אדום זה עיניין של חיים ומוות אם לא שמים לב שעוברים באדום. היתנצל שיש לו מקרה ורץ לניידת ויצא בפירפור ונעלם באופק. עומר.
×
×
  • תוכן חדש...