-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
אני מתכוון לקחת את החלק המקורי ועליו לתת שיכבה שתיים של פיבר, עוד לא החלטתי אם לעשות רק שבלונה מפיבר ולרפד או לחזק את המקורי ולשייף את הפיבר ואז לרפד. אם אני לא עושה רק שבלונה אין דרך חזרה לפלסטיק. הוא יהיה דבוק לפיבר לפי מה שאתה אומר.. בכל מקרה איפה באיזור חדרה אני יכול לקנות פיבר בזול (פוליאסטר סיבים מקשה וכל מה שצריך)? אני מתכנן לחזק את הדשבורד כי המצב שלו על הפנים! עריכה: יום רביעי בבוקר חברה שלי מתגייסת ואני יהיה בחיפה באזור תחנה מרכזית יש מקום קרוב לשם שאפשר לקנות פיבר? עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
תודה רבה.. הסבלנות באמת משתלמת.. כמעט שילמתי על האצבק לא מקורית שהפכו אותה ל4*4. מהחלודה במצב יותר גרוע מאצלי 11 אלף.. אמרתי נחכה קצת והינה הגיע הקרקשה שחיכיתי לה. עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
כן בדיוק הבאתי אותו לבית מרחובות.. כניראה לא קראת את כל ההודעה הראשונה. יש לי שאלה אליך לגבי פיבר. הפלסטיקים בבגאז כבר מגעילים אני חושב לחזק אותם בשיכבה שתיים של פיבר ולרפד. האם הפיבר יתחבר לפלסטיק או שבמשך הזמן הם יפרדו ויתחילו להרעיש? עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
עוד קצת תמונות פה -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
-
קודם כל, בשביל הכרות עם חברי הפורום האספנות. אני עומר בן 18 מחדרה. עובד ובינתיים חופש גדול עד אחרי החגים שנחזור ללמוד. יש לי ידע טכני מתקדם לאחד שלא מתעסק בזה יום יום. אבל אני עקשן ולא מוותר ושואף לטוב ביותר. הסיפור שלי מתחיל כך: שהיתי בן 7-8 לא זוכר בדיוק, אבי קנה ב 1500 שקל(!) סובארו האצבק שנת 81. מנוע 1300 4 הילוכים, הרכב הראשון מאז הוצאת הרשיון שלו. רכב למתחילים, רכב קרקשה מה שניקרא. הקרקשה שלנו היתה עם אגזוז מפוצל גדול עשתה הרבה רעש ונסעה מהר (אבא שלי חשב הוא שומכר). אחרי שנה וחצי שנתיים, אבי מכר את הרכב. ואני במשך יומיים בכיתי על זה שאין לנו יותר סובארו! בגיל 16 וחצי שהתחלתי לחשוב על רשיון, חשבתי על איזה רכב אני יקנה, ישר ניזכרתי בסובארו. והתחלתי לחפש סובארו האצבק. שבוע שעבר קרה נס ומישהו פירסם ביד 2 סובארו הצבאק למכירה מנוע 1300, שנת 82, מזגן, סאנרוף, צמיגים חדשים ושאר ירקות. מחיר 2500 שקל. את המודעה הוא העלה בשעה מאוחרת. אז חיכיתי למחרת להיתקשר אליו. היתקשרתי למחרת, עונה בחור בשם אדריאן, עשה רושם של בחור נחמד. דיסקסנו, ומתברר שהיום האחרון של הטסט היה ביום הקודם, עכשיו חשבתי איך אני מביא את הרכב לחדרה. בסוף החלטתי לעשות מעשה נועז. סגרנו בטלפון על מחיר של כ 1000 שקל, קמתי ב 5 בבוקר יום חמישי. ונסעתי עם חברה שלי באוטובוס לראשון לציון, 8 ומשהו הגענו ניפגשנו עם הבחור, ניכנסתי לרכב ונסענו לרחובות למכונאי שאדריאן היה מטפל אצלו ברכב. דיברתי עם המכונאי על האוטו. מטופל בזמן הראה לי ספר טיפולים. שאלתי את המכונאי מה צריך לעשות כדי להעביר את הרכב טסט. הוא אמר לי רפידות בלם, צלחת בלם קדמי, גומיית הגה, כיוון הגה, אישור רכב מיושן ואולי עוד משהו קטן ששכחתי. שאלתי כמה זה יעלה לי בערך? הוא אמר 800 ללא מע"מ. לקחתי סיכון הלכתי לדואר עם אדריאן העברתי בעלות שילמתי טסט וחזרתי למוסך. שאלתי את אדרין אם יש גופייה באוטו כי אני יודע שחייב שיהיה. הוא אמר לא.. אמרתי לו שטויות נקנה כבר, ניפרדנו לשלום. אחרי 5 דקות אני רואה הוא חזר עם אפוד חדש ביד וגריקן מים ירוקים. כמו כן, הטנק היה חצי מלא, בערך 150 שקל.. ושוב ניפרדנו מאושרים.הוא על זה שהוא קלט שהרכב בידיים טובות, ואני על עיסקה מצויינת!! דיברתי עם המכונאי והוא החליט לעשות לי מחיר מיוחד (אמר אני חמוד..) 750 כולל מע"מ, מסדר לי את כל מה שצריך+ מעביר לי את הרכב טסט. אחרי שעתיים של המתנה מורטת עצבים הרכב חוזר עם מדבקה כחולה על החלון. האושששששרררר אךךך האווושר שהיה לי בלב... שילמתי למוסכניק אמרתי תודה. נסעתי כל הדרך מרחובות לחדרה עם מזגן ו80-100 כל הדרך. תענוג.. יום שישי בערב יצאתי עם הרכב והקלאץ היתחיל לזייף לקראת ה 2-3 ס"מ העליונים שלו הוא משמיעה נקישות כמו של ציריה דופקת. היום הכנסתי את הרכב למוסך ומתי שיהיה זמן לאליקו (אבא של החברה שלי) לבדוק אני יעדכן מה ניסגר. בינתיים אני מתכוון לשפץ את הרכב לפי הסדר הבא (אשמח לעצות והערות בונות): ישור קו מכני (המנוע במצב מצויין לא בוער להחליף ל 1.6 ולגיר 5 הילוכים) התחלה בקטנה עם קוסמטיקה פנימית. (ריפודים, שטיח כללי, שטיחונים, גג, חידוש פלסטיקה ומובן ההמשך..) החלפה למנוע 1600 אם אפשרי לפי חוק בדגם הזה, וגיר 5 הילוכים. רדיאטור חדש. הכנסה לפחחות כללית ברמה ולא צבע פשוט. פלסטיקה חיצונית ואולי טמבונים של הדגם של הראלי המקורי (ראיתי בתמונה האצבק בראלי משהו פצצות!) זהו לבינתיים מחר בעזרת ה' אני יצלם תמונות. בנתיים אשמח לחוות דעת עומר.
-
צריך (צריך = מבקש) המלצה לגרריסט זול מראשון לבנימינה
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
אני מאוד ישמח. הרכב מבחינת קוסמטיקה על הפנים מבפנים ומבחוץ. אני ינסה להתאים לו שטיח שלם של סיטרואן ZX קופה. אני צריך בדחיפות את הקליפס של החלון האחורי. הפירצה קוראת לגנב. מחר בעזרת ה' אני יתחיל לפרק את פנים הרכב. ינסה להתאים גם את הכיסאות של הסיטרואן המסילות שונות לגמרי אבל המושב הנוכחי לא נתפס בתנוחה הרצויה הוא נימשך אחורה מדי ואני מרגיש כמו איזה ערס בהונדה. בדגם הנל ניתן לאשר מנוע 1600? או שזה רק בדגמים שאחריו? מצער מאוד שאוטו עם אחיזה כזאת מוגבל עם מנוע 1300 סמק. אבל הצנרת הפתוחה (אין ממיר קטליטי) גורמת למנוע להישמע כאילו יש עליו טורבו. אחרי הצהריים אני ישב לפתוח שירשור מרוכז, אני מחכה למספר לירוי בנתיים עד סוף שבוע הרכב במוסך, אני רוצה לישר קו מכני. ועד ישור קו מני אין מה לחשוב על פחחות.(צודק לא?) אני לא יעלה הרבה תמונות כדי לא להכביד על שרת הפורום (אלה אם יש אישור מהמנהלים?!) עומר -
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
תיקנתי את המודעה בקרוב... בקרוב.. בקרוב מאוד אפילו, תדעו הכל. לא יכולתי לערוך אבל אני צריך גם כיסאות פנסים וחלונות להצבאק. עומר. -
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
מחפש חלקי קוסמטיקה פנימיים וחיצוניים לסובארו משנים 80-84 בהודעה פרטית. עומר. -
צריך (צריך = מבקש) המלצה לגרריסט זול מראשון לבנימינה
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
קצת תמונות יש תמונות שרואים את הקומבינה נגד גניבה. היום יש כבר מנעול הגה מצורף דף עם המספרי צמיגים המותרים בחוק. כרגע נועל 155/80/13 וגם הדשבורג המפוצץ. שרשור מסודר בהיזדמנות! את הרכב קיבלתי עם 384004 קלומטר בסקלה, מנוע שני שלו, 1300 סמ"ק 4 הילוכים. יש סאן רוף לא מאושר ברשיון. הרכב נוסע פצצות. נסעתי מרחובות לחדרה על היום הראשון 100 קמ"ש עם מזגן מקפיא. לצערי הקלאצ' התחיל לעשות בעיות נישתמע בשירשור החדש הבא.. עומר. -
צריך (צריך = מבקש) המלצה לגרריסט זול מראשון לבנימינה
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
תודה לכולם אבל קניתי רכב. העברתי בעלות בלי טסט. העברתי את הרכב טסט והגשמתי חלום. אני יעלה שירשור בקרוב!! אני פשוט מאווושררררררררררררררררר (חול במקלדת ) עומר. -
אתה עורך את התמונה מוחק את המקורית ומעלה תמונה שטישטשת בצייר או משהו. עומר
-
גם שטובלים מתכות בנוזל אסלות הוא משנה את הצבע לאפור כהה,. עומר
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות יולי - ספטמבר 2008
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
הרכב של חברה שלי. תתקשרו למספר בלבד. המודעה המקורית ביד 2. אליקו-0544987291 עומר.
-
ערך של קבל (מיקרופרד) לביצוע חיתוכים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של 98civic בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצטער על ההקפצה. לא הבנתי איך אני משתמש בטבלה מהקישור. אני רוצה לחבר טויטר ולשדך אליו קבל שיתחום אותו מלמטה בסביבות ה 3K הרץ איזה ערך של קבל אני צריך לבקש מהמוכר? כמה יעלה לי +/- תודה למי שיעזור עומר. -
מבקש המלצה למכון גירים שמתעסק עם גירים 4*4 של טנדר סובארו.
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובה חנן. אני לא על עץ. אני שואף להביא את הרכב למצב חדש. אז כמה +/- יעלה לי תיקון? צריך לפרק את כל הגיר מהרכב נכון? מישהו יודע את הקוד של הגיר של הסובארו? נברר אצל היבואן. רפי, אני עדיין צריך המלצה עומר. -
חבר שלי עשה גם משהו בסיגנון. פשוט שם את המגבר והרמקולים בתא איכסון, אם אני לא טועה הוא העלה תמונות לפורום. ראיתי אופנועי הרלי עם רמקולים כאלה ופודים מצופי קרום. הרעש של המנוע גובר עליהם בנסיעה. אבל לך יש קטנוע אז זה שטויות. שומעים את הצלילים הגבוהים והבנוניים טוב ובקושי יש באס. עומר.
-
אני מעוניין לעשות שיפוץ, לא רק תיקון. אני יודע ששיפוץ זה החלפה של הכל. ותיקון זה רק מה שלא עובד. תקנו אותי אם אני טועה. עדיף באזור חדרה, ושיהיה כמה שיותר אמין. לקנות מפירוק לא בעיה אבל בכל מקרה צריך לשפץ כי אי אפשר לדעת כמה יחזיק. הבעיה בגיר הוא שהילוך שני לא ניכנס. עדיף לעשות תיקון זמני רק להילוך ויותר מאוחר שיהיה קצת כסף לעשות שיפוץ מקיף? הפינטוז על גיר חדש ומקורי ניתן להשיג ? כמה יעלה בערך? עומר.
-
מעוניין לרכוש רכב שהלך לו ההילוך השני, כמה זה מזיק?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אה אוקי נחפש. תודה עומר. -
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
+1 עדיף למכור אותה ושיעשו ממנה באגי עומר -
מעוניין לרכוש רכב שהלך לו ההילוך השני, כמה זה מזיק?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש חופים ויש חופים. ברור שלא בחוף מוכרז עם אנשים אלה בדיונות מרוחקות בן ישובים. כל שבת יש מלא רכבי שטח בכל איזור החופים. עומר. -
מעוניין לרכוש רכב שהלך לו ההילוך השני, כמה זה מזיק?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כסף כסף כסף,. פיתרון לא רע. אבל שמכירים אנשים לא משלמים. הפחד זה בוחני תנועה של המישטרה. במיוחד שניכנס עם האוטו לים. עומר. -
מעוניין לרכוש רכב שהלך לו ההילוך השני, כמה זה מזיק?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא לצערי היא לא מקורית. בטסטים אין בעיה מכיוון שמשלבים להנעה קידמית ולא שמים לב שהאוטו 4*4 אם לא מעלים אותו על ליפט. את הגיר אני ירצה לשפץ או להשיג חדש, כמה יעלה בערך שיפוץ? או משופץ.. עומר. -
צריך (צריך = מבקש) המלצה לגרריסט זול מראשון לבנימינה
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
כניראה שכן. יש שלוש בכיוון. שלושתם האצבק עומר.
