-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
יעוץ בנושא אחיזה [סובארו האצבק 82]
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
דגמי ה4*4 גבוהים ב6-9 סנטימטר מהרגילות. אני מזמין אותך למפגש סובארו ביום שישי הזה לבוא ולהיתרשם! בוא נגיד מבדיקה שלי שהרכב אוחז יותר טוב מפיזו 205, פיאט פונטו, מזדה לאנטיס 01, ויונדאי גטס. משמעותית! (וכמובן עם איך שהם יצאו מהחברה בלי שום שיפורי מתלים או צמיגים ספורטביים) אומנם למנוע 1300 של DL אין כח בגרוש אבל לבצע כיכרות ב45-50 קמ"ש בכיף אין בעיה מבחינת אחיזה. אגב את ה4 *4 של ההורים שלך אני עדיין מחפש, צריכים לחזור עלי לאחר בירור לפי מספר הרישוי. עומר. -
שלום לכולם. אני כניראה יכניס בחודש חודשיים הקרובים את הסובארו לפחחות. אני מתחיל לבדוק פחחים שהמליצו לי עליהם. עכשיו, אני רוצה שיהיה לי הסכם כתוב שבוא יהיו כל הדגשים החשובים לגבי צורת העבודה על הרכב *משמע הפשטה כלילית של הרכב, מדלתות כנפיים, מנוע ועד לגומייה הכי קטנה. *צורת גירוד החלודה וסוג ההלחמה של הפחים. *ציפוי זפת היכן שצריך ואפילו עוד מקומות שלא צריך אבל ציפוי יעזור *שלבי הכנה לצביעה, מגירוד כל הצבע, בונד,ו לשכבות הראשונות של צבעי היסוד והתוצאה הסופית. יש משהו שפיספסתי? אין לי ידע רב בנושאי הפחחות אבל למדתי דבר או שתיים מהפורום אם אני יפשיט את הרכב ויביא את הרכב מופשט זה יעלה יותר זול משמעותית? או שלהשאיר את העבודה למקצוענים? אני יודע על היתיחסות ראויה ועזרה בנושא כי אני הולך להשקיע סכום מאוד ניכבד בפחחות, ואני רוצה שהעבודה תישאר זמן רק ולא עבודה חפרית שאחרי שנתיים יחזרו חלודות במקומות התיקון, ופיצוצי צבע מבעסים. תודה מראש!! עומר.
-
הדלת האחורית ניראת חדשה! אבל עדיף בכל מקרה לפרק שמשות כדי לבדוק מצב חלודה מתחת לגומיות. עומר.
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
זאת הנקודה שלי לגבי מנוע ואתה צודק לגמרי! על עבודה כמו שצריך משלמים ביד רחבה. לגבי משאבות רצועות וכו' אני לא בקיא במחירים אבל אני מקבל במחירי עלות של מוסך. הבעיה זה להשיג מנוע מוזרק מחשב וצמה במחיר טוב. ואם היה אפשר היתי מנסה להשיג מנוע וצמה חדשים. מנוע מוזרק במצב טוב קשה להשיג. ארז וולף- אתה יכול לפרט עוד על היבואן של המנועים, אני גרוע באנגלית, מה הם מציעים ומה המחירים +/- עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
תודה רבה אני שמח שמישהו הגיב סוף סוף על הצביעה. איך אני מפרק את הפלסטיק שעל הבלם יד עצמו? מקווה להגיע. אני עובד שישי ואני מקווה שישחררו אותי מוקדם כמו כל שישי. עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
מנוע מפרוק בארץ זה סתם בלגאן. צריך לנסוע לעמדה 1 ורק מתזזים אותך. או שהוא היתכוון ליבוא, שמנוע מיבוא עולה 3.5K נכון ל 14.7 יכול להיות שהוא היתכוון למוזרק שצריך למצוא מחשב, משאבת דלק, חיישנים צמה וכו.. עומר -
יש לי סובארו האצבק 82. האחיזה בה מטורפת יחסית לרכבים חדשים ורכבים משנתונים ישנים בפרט! הרכב לוקח פניות כמו גדול והוא פשוט ניצמד לכביש. אבל אני מעוניין להרחיב את בסיס הגלגלים כדי לקבל קצת יותר יציבות. לדעתי הם יותר מדי קרובים למרכז. אני מעוניין להרחיב את בסיס הגלגלים ב 5 +/- ס"מ לכל כיוון. כדאי לנסות להרחיב את הסרן האחורי (לא יודע מה ילך עם החלק הקדמי) או להחליף לג'אנט רחב יותר עם בקספייסינג נמוך מאוד? הרכב נועל כעת 13/80/155. והגודל המרבי הוא 175/70/13. רוחב האופן המותר הוא 6" אבל אני מאמין שלא ישימו לב ליותר רחב. איזה רוחב אופן מומלץ? הבולמים חדשים ועד החלפת המנוע בעתיד אני לא מתכוון להחליף לספורטביים. תודה למתיחסים ברצינות. עומר.
-
לא זוכר איפה, ראיתי גם את ההיתפתחות של סובארו, אני יחפש! עומר.
-
זהות מתקין? 26 שנה, מי יזכור? להחליף אני יצטרך רק בגנות כניראה וזה יעלה מינימום 3K עומר.
-
קניתי רכב שנת 82 (פרטים בחתימה), לרכב יש סאן רוף לא מקורי. הסאן רוף נעשה אי שם בשנת 82-83. בטסט רצו לעשות לי בעיה איתו, אבל היסתדרו הדברים. אני אמור לנסות לאשר את הסאן רוף? או שהפרוצדורה של סאן רוף ברשיון הוא לרכבים חדשים? בטסטים לא תהיה כל כך בעיה אבל בוחני תנועה אוהבים לעצור את הרכב. אם אפשר לאשר את הסאן רוף לאיזה סאן רוף חשמלי כדאי להחליף? (הנוכחי ידני ולא נפתח אחורה) עומר.
-
עזרה בהרכבת סט אודיו לרכב
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של no-speed-limet בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
על רכיבים אני לא ימליץ לך נאפשר לטובים יותר לבנות לך מערכת לניצול מרבי של התקציב. אבל כמה נקודות להבהיר לך. המיקום של הרמקולים בפיזו הוא סיוט. ממליץ לך לעשות בניה לרמקולים כדי למקם אותם יותר למטה, בעצם הכי למטה שאפשר. אפשר לפתור את העניים בטבעת עץ פשוטה. או להכין פוד שיתלבש ישר על הפח ויראה כחלק המדלת ולא ימשוך תשומת לב מיותרת. עומר. -
כמה אמורה לעלות התקנה של מערכת לרכב
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של raptor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כבל של 4 גייג' אמיתי מוכרים ב20 שקל למטר+/- ארסיאיי אכותי 100 לכבל X2 רימוט זה על חשבון הבית אם אתה רוצה כבל 1.5 לרמקולים זה עוד 2-4 שקל למטר. על עבודה איכותית עם העברת הכבלים של הרמקול לדלתות ופלטה קטנה מצופה בד למגבר זה לפחות 400-600 שקל עבודה. זה לפי מה שאני יודע, ממתקינים שכן מבצעים עבודה טובה ולא מזלזלים בשום רכב או מערכת. בכל מקרה הכי מומלץ לעשות לבד, אבל רק אם אתה יודע איך להיתעסק, כי אחרי זה הנזק יכול לעלות הרבה יותר מהתקנה אצל מקצוען. תגיד מאיפה אתה ויוכלו להמליץ לך על מתקין טוב באזור מגוריך. עומר. -
פרויקט קטן של פודיומים למידריינג'ים HERTZ HL70
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של gti1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עבודה יפה ומרשימה. בין כל הויכוחים על המיקום לא היתיחסו לפודים עצמם, ויש לי הערה בונה. הפודים קיבלו זוית קטנה קצת כלפי מעלה, בצד שקרוב לנוסע צמוד לדלת. אני מניח שאת הכבלים לא השארת כמו בתמונה מתחת הדש ישר לפוד נכון? חוץ מזה, איך חיברת את הפודים לדאשבורד? בזמן האחרון יש עבודות שכיף לראות, אני אוהב שאנשים מנסים לעשות בעצמם הכל, כי הכל עניין של ניסוי, טעייה ותיקון! עומר. -
+1 לפעמים הפיוזים נשרפים אבל נישארים עם מגע שמעביר חשמל אבל לא מספיק. תחשוב למה נישרף הפיוז, אולי החיווט דק מדי לרכיבי המערכת? אולי הפיוז באמפר נמוך? עומר.
-
אני חייב להודות, אני מכור לפורום הזה. כל יום אני מחכה לרגע שאני יגיע למחשב, להיתחבר לאינטרנט וישר קארס פורום דף הבית! למדתי רבות מן הפורום, לימדתי גם אחרים, חולה על קארס פורום! ולמרות שאני חדש יחסית, בקרוב יסגור שנה, אני מרגיש שהפורם הפך למשהו שבשיגרה אצלי. דרך אגב תודה למנהלים שעושים עבודת קודש עם הפורום אגב שני: מה רע בתימניות הכי חמות עומר.
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
למי שזוכר את החלק הזה ששאלתי איך אני יכול לחדש או למצוא משהו שיחליף את הגומי המסומן, היום צבעתי אותו. אורי אני ילך לרפד ויעשה חלק אחיר שימתח מהפלסטיק עד קצה המוט של הבלם יד, או ינסה לצפות את הגומי בסקאי שחור. התהליך: החלקים שויפו בנייר זכוכית ממש עדין ואז עם נייר זכוכית עדין מאוד עם מים. הם ניצבעו בתרסיס שחור מבריק, שמתאים לכל סוגי המשטחים ועמיד במים. ניצבעו שלוש שכבות, ובמקומות המועדים לפורענות(היכן שמניחים דברים), ניצבעו חמש. אחרי הצביעה הצבע פשוט היבריק וניצנץ, אבל אני רוצה שהצבע ישמר אז מרחתי כמות מעטה של סקאי נוזלי. התמונות מדברות בען עצמן! -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
בינתיים עד המשכורת אני לא יכול לחשוב על לקנות כלום. אבל אולי אני באמת יתקשר לשאול מה מצב הרכב שם. לא ניראה לי שאני יקנה רכב קומפלט. ובטח שלא נוסע במחיר גבוה יותר שאני קניתי את הרכב שלי עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
אתה יכול להוסיף על עניין הסאן רוף? כי רצו להכשיל אותי בטסט, אבל כל אחד והקומבינות.. אמרו לי גומייה צריכה לעלות 200+/-. בכל מקרה חשבתי על חשמלי יותר יעיל ונפתח גם לאחור. עומר. -
הגדלת נפח מנוע - סובארו DL ( הכותרת נערכה )
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של CRIZY ME בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם ההאצבק 81 הגיעו עם 1800? כמה כח סוס יש לקרבורטור וכמה למוזרק? מה מהם בסיס יותר טוב לשיפורים? עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
אין לי מושג איך לעשות את זה לבד. יש מישהו שמוכן להיתנדב לעזור לי? היום שראיתי כמה המצב של הדלת האחורית רע. חשבתי ללכת לפחח שינסה להציל לי אותה, למרות שניראה לי שהיא הלכה לעולמה.. אבל אני בטוח שזה יגיע ל1500 מינימום. להשיג דלת כמו שלי במצב טוב לא ניראה לי אפשרי. כל הגומיות של החלונות מקוריות ובמצב בכי רע, כל הגומיות כם פסי קישוט מ"כרום" וגם הפס מעל הדלתות מקורי. היכן אפשר להשיג חדשות חדשות? עוד מעט החורף ולא בא לי נזילות ברכב.. והדבר הכי חשוב! איך אני יכול לאשר סאן רוף שעשו אותו לפני 25 שנים? האם כדאי להעלים אותו? (ז"א ללכת לפחח שיסתום את הסאן רוף) מחר אני ינסה לפרק את הדשבורד וניראה אם אפשר לסדר אותו. חשבתי לנסות להשתיל דשבורד של רכב יותר חדש, זה כדאי? עידכונים והמשך שיפוצים קטנים בקרוב! עומר. -
הגדלת נפח מנוע - סובארו DL ( הכותרת נערכה )
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של CRIZY ME בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם אני רוצה לשנות את המנוע מ 1300 ל 1600. ההמלצה על 1600 מוזרק ולא קרבורטור. מה ההבדל בן הזרקה לקרבורטור אני לא יודע. הבנתי גם שצריך להוסיף משאבה וכל מיני שאר ירקות. מה עוד צריך? מחשב?! צמה?! עומר. -
למה אחת אם אפשר שתיים? (קניתי עוד סובארו XT)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של Simply Nuts בתוך רכבי אספנות
הורג אותי בדימיון שיש בין ה XT להונדה פרלוד! אבל רכב יפה ביותר, מחקה לראות את הרכב הזה מתאושש!! עומר. -
מבקש הסבר על הבדלי דגמי מנוע EA71 והמלצה לגיר 5 הילוכים מתאים [סובארו]
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה זאת התשובה שחיפשתי! אני יבדוק לגבי יבוא או מהארץ. לגבי הטורבו, ברור לי שלא יאשרו, אבל אפשרי לדחוף טורבו בשושו. עומר. -
אפשרי אבל יהיה לצמיג צורה של בלון. זה טוב לרכבי 4*4 כדי לקבל שטח מגע רחב במיוחד שמורידים אויר ושחוזרים לכביש רוחב הצמיג חוקי.
-
שיהיה המון המון מזל טוב!! תמשיכי להעלות את התמונות המדהימות שאת מצלמת בכל אירוע עומר.
