-
הודעות
803 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_
-
אז ככה: מכינים לפני מרינדה, מהכל מעט! מלח, פילפל, אבקת מרק, שום, פפריקה מתוקה, שמן, מעט מים, קצת דבש או קצת סוכר(שאין דבש). מערבבים טוב טוב ושופכים על העוף ומערבבים עם הידיים, נותנים זמן לעוף לספוג את המרינדה, כמה שיותר יותר טוב (אם מחוץ למקרר אז לא יותר מחצי שעה! בכל מקרה, רצוי שעה שעה וחצי בתוך המקרר.) מחממים את התנור ל- 180 מעלות, לאחר שהתנור היתחמם טוב מכניסים את העוף ל45 דקות, רבע שעה ראשונה לבישול ושאר הזמן לצבע של העוף! בתאבון! עומר.
-
הקולה לא מזוייפת! במקרה ראיתי את הסחורה ניפרקת ממשאית של קוקה קולה לחנות בכפר אחר. בעזרת ה' יום שבת הזה אני שוב בדליה אני מקווה לצלם את הבקבוק. עריכה : דוגמא לבקבוק http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://lh3.ggpht.com/_sgTCEVaWHoU/RxAKK4D30wI/AAAAAAAACGc/hqF_Eff1CpA/IMG_1791.JPG&imgrefurl=http://picasaweb.google.com/lh/photo/hsLfnwzoTwHj2mVEKMm0TA&h=1200&w=1600&sz=16&hl=iw&start=13&um=1&usg=__XHqCVCsr3xMqLpiFZpShV0sRauM=&tbnid=Bf8jFCo4ZoFrQM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3D%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2594%2B%25D7%25A8%25D7%259E%25D7%2593%25D7%2590%25D7%259F%26um%3D1%26hl%3Diw 1.25 ב2 שקל. עומר.
-
המהדורה יצאה לפי מיטב הבנתי לכבוד הרמדאן, בקבוק של 1.25L ניראה חמוד נמוך ושמנמן. הכתוב עליו בערבית, בקבוק אחד עולה 2 שקל שקונים מגש בקבוקים!! לקולה יש יותר גזים וטעם קצת יותר מתוק יצא לי להיתקל בבקבוק בשבת אצל חבר בעוספיא. קוקה קולה משווקת לצרכן בקבוק ב2 שקל? איפה תמצאו אצלנו בקבוק קטן או גדול בפחות מ6 ש"ח? אשמח לתגובות
-
מתעלק עם שאלה. אם יש רכב עם מנוע 1800 קוד מסויים, אטמוספרי. יש אפשרות להחליף למנוע 1800 עם קוד אחר שכולל טורבו? יש הגבלה לקודים מסוימים? ליצרנים מסויימים? איך זה הולך? סתם לדוגמא: אודי 1800 אטמוספרי להשתיל את ה1800 טורבו רק ע"י אישור של קוד המנוע שנעשה בכל מכון טסטים? עוד דוגמא: סובארו טנדר 1800 אטמוספרי למנוע 1800 טורבו של EX? עומר.
-
אבא שלי רס"ר מטבח בפרישה מוקדמת. הוא אמר לי שבזמן שכל הבסיסים היו מתבלים בתיבול בסיסי, במטבח שלו שום דבר לא היה בסיסי. מקורסונים שהוא היה מכין לחיילים כי בא לו, ועד מאכלים שלא תמצא בבסיסים. הרמטכל היה אוכל בבסיס והיה ניכנס ללחוץ לאבא שלי את היד מהאיכות של האוכל. כרגע הוא יושן, שהוא יתעורר אני ישאל אותו איך מכינים בבסיס בדיוק! אבל תצפה לתשובות של הסבתות שיהיו בריאות, קצת מזה, ככה מזה, בתוספת של זה, ואף פעם זה לא יוצא כמו שלהם. עומר.
-
לירוי אין לך מושג איך אני מעריך אותך. כל כך הרבה כסף אתה מוציא על הפרוייקטים שלך, מחזיק מספר מכוניות ועוד מטפל בכולם ביד רחבה, אשרך! לפני שאתה מחליט על מידת צמיגים שאפשר לאשר, ברר בפנציריות על אפשרות להזמין צמיגים מבית טוב במידה זו. ממליץ על צמיגים ספורטיבים בעלי קוד מהירות גבוה ואחיזה טובה. בהצלחה! עומר.
-
שיפור מנוע EA71 (רציני לגמרי)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לאורן- מוסבר שאפשר באופן תאורטי. אך באופן מעשי מה קורה? איך עושים מה עושים? מה דרוש חוץ מהערכה של הניטרו? מה משנים בקרבורטור? לבן- המנוע מושקע ואין לי סיבה להחליף אותו. כל ההינע האחורי הוא של טרנפורטר עם צמיגים של סופה. הבאגי של חבר שלי והיא מושקעת מאוד החל מקיצור וחיזוק של השילדה ע"י תוכנות ורשמים מן האנטרנט שבוצעו ע"י מסגר מומחה! ועד מתלי קפיצים והיגוי מחודש ומחוזק. מנוע אפשר להביא ב3.5K אבל מה עם מחשב? משאבה? חייוט צמה מחדש? יישור קו של המנוע בניית סרעפת לטורבו וכהנה וכהנה אם יש מישהו עם נסיון ותמונות של התקנת NOS על קרבורטור אני ישמח לעזרה גם בתשלום. לא מובן לי כיצד מזריקים את הNOS לתוך הקרבורטור בלי שהוא יתפזר וכיצד אפשר לשלוט על זרימה מספיקה של דלק רק בזמן ההזרה של הNOS. אשמח לתשובות. דרך אגב אם הפרוייקט יניב פירות מתוקים אני יחשוב על השתלה ברכבי תודה מראש עומר. -
אצלנו בחדרה מוכרים אותם ב10 שקל! הם לא נידלקים טוב בכלל יש גחלים של 12 בקופסת פלאסטיק לא זוכר את החברה אבל הם הכי מצויינים עריכה: מסיור באתר הם קצת יקרנים. יקרנים מאוד! עדיף לקנות בכפרים, והשוק של דליה לא נחשב כפר! עומר.
-
שיפור מנוע EA71 (רציני לגמרי)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
עשיתי חיפוש הדבר היחיד שהוא העלה זה ויכוחים על התועלת והסוגים השונים, הסברים גם כן. הנייטרו מאוד מומלץ אבל אין הסברים מעשיים או פרוייקטים ברשת בשפה העברית, בטח לא על קרבורטור. את הקרבורטור אפשר לשנות שיזריק יותר דלק שצריך. לגבי מערכת הנייטרו ואופן החיבור אני ישמח להבין מה הולך שם. את הלחצן הפעלה אפשר לחבר מתחת לדוושה ושהיא תהיה לחוצה עד הסוף הנוס יזרום יהיה נחמד באמצע דיונה לעוף קדימה במקום להידרדר אחורה. יש מישהו שהיתנסה? שיכול לעזור? להמליץ על איזה קיט? לעזור להרכיב? עומר. -
שיפור מנוע EA71 (רציני לגמרי)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ביררתי קצת ובערך בתקציב הזה בלי לפתוח מנוע ולהחליף מכלולים אפשרי לחבר נייטרו (גז צחוק) האם הדבר אפשרי על קרבורטור? זה יכול לפוצץ את הבלוק? עד כמה מסובך? היכן רוכשים קיט נייטרו בארץ וכמה +/- יעלה קיט אונברסאל אשמח לתשובות הערות עומר. -
אם הם כנופיה תיזהר שלא יתנקמו בך. שריפה של הרכב תהיה יותר קשה מסאב. בן אדם שגנב לאחד מהשכונה סאב, ניכנס לבית חולים לשבועיים טיפול נמרץ ואז החברים שלו ניסו להצית לו את הרכב ניידת סיור תפסו אותם ליד הבית שלו עם שני גריקנים של דלק, מזל שהרכב לא היה בבית. מאז ניסגרה סולחה והרכב מחוץ לתחום של כמה כנופיות אחרי שעירבו מישהו קצת "כבד" בעניין. אם הרכב חשוב לך תנסה בעזרת סולחה ומישהו שיברור להחזיר את הסאב. את הנקמה שלך תביא להם בהפתעה בלי שידעו שזה אתה.! עומר.
-
המנוע יושב על באגי חיפושית. המנוע אחרי אוברול, הבלוק עבר חריטה ל 1680 סמ"ק. קרבורטור עבר שיפוץ. ההצתה הוחלפה לאלקטרונית. משאבת מים חדשה. 2 פילטרים פתוחים ואגזוז של מרצדס, שקט וזורם! בקיצור מנוע מצויין יחזית חזק סוחב טוב את הטורים הגבוהים קצת חסר מומנט. אני מעוניין בשיפור הכח בתקציב של 4-6 אלף! כמובן שאני מחפש את התמורה הגבוהה בכוח לעומת כסף. הפרוייקט רציני ביותר! לא לעקוץ ולא להציע הצעות משונות.
-
בדקתי מספר פחחים והם לא מי יודע מה מספקים לדעתי למרות המחירים. מוסך פחחות אלפא בפתח תקווה ירצו לפחות מחיר בן 5 ספרות, לא כך? עצוב שהפחחים לא מסכימים להשקיע הרבה על הרכב. עומר. נ.ב אם עד אחרי סוכות אני לא מוצא פחח אני מעמיד את הרכב עד שימצא פחח.
-
עדיין מחפש פחח הסובארו בסוף לא תימכר אחרי סוכות אני רוצה להכניס את הרכב לפחחות! כסף יש עומר.
-
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
הלוואי והיה לי את הסכוםםם. מעוניין באוטו? עומר. -
המנעול מולטילוק של ידית ההילוכים תקוע.מה עושים?
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של shay2828 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדיף לנסר בעזרת גקסון עם מסורית מתכת את הברזל שהמנעול יושב עליו. לאט אבל בטוח, מי רוצה גיצים בתוך הרכב? עומר. -
מה קורה שנוסעים עם מצמד שחוק הרבה זמן [פולקסוואגן פולו]
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של johnyjohnman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איך הגעת למצב שהדוושת קלאץ נישברה? אולי הישתחררה? אם מחליפים קלאץ, כבל קלאץ ובית דוושות זה מחיר אפילו זול. עומר. -
פרוייקט שיפוץ סובארו האצבק 82 (השירשור יתעדכן מעת לעת)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של _קופיקו_ בתוך רכבי אספנות
לצערי השיפוץ מסתיים ואני מוכר את הרכב. כל הבא עלינו לטובה (יש מציאה חדשה ככל הניראה ששש.. לא מדבר לא פותח עין ) למי שמעוניין ברכב הצעות בפרטי לאחרונה הכנסתי את הרכב לפחח כי גירדו לי את הכנף, המכה היתה ממש קטנה אבל ניצלתי את הביטוח שלו והכנף תוקנה. עומר. -
לתומר באמת יש סבלנות, רק אם אין אנשים אצלו ואתה איתו לבד. בכללי הוא מקצוען באמת. שמח בשבילך שמצאת את מה שחיפשת! תמונות תמונותת עומר.
-
אם רק היתי יכול להכיר את האנשים שמעבירים את כל המנועים האלה טסט.. היתי מוכן לשלם יפה כדי לאשר מנוע מסויים אצלי ברכב. הכל עניין של קומבינה וכסף עומר.
-
חזרנו מטיול ביריד החלפים ב Imola איטליה(חוויות רשמים והמון תמונות)
_קופיקו_ פרסם הודעה בנושא של נהגת שודים בתוך רכבי אספנות
תמונות מהממות אני פשוט פעור פה! תודה ששיתפת אותנו! עומר. -
שלוש חודש ליתר דיוק עומר
-
לי יש סובארו 82 עם סאן רוף לא חוקי ועברתי ראשון. והבוחן שאל אותי עליו, גם המראות נופלות מעצמן ושהוא ניסה לסדר אותם הם נפלו שוב. כיף להיות "ערס" זה תמיד משתלם. למה בכלל הבוחנים מפחדים מנער בן 18 עם שרשרת זהב ממוצא מזרחי ונוהג בסובארו ישנה? מכוני טסט זה בית ז***ת אחד גדול והם עושים מה שמשתלם להם. אני מבלה לפחות פעמיים שלוש בשבוע במכוני טסטים ואני רואה את המאחורי הקלעים. את מי שרוצים לתקוע תוקעים בכל מצב. את מי שמכירים בודקים את הברקסים ההיגוי והאורות. ד"א את הטסט שלי לא עשיתי במכון הנ"ל עומר
-
וואוו עבודה מהממת. הסיליקון שמעל הפנס יורד בקלות? הדבקתי סמל ברכב ונימרח על הפח אני לא רוצה לפגוע בצבע. עומר
