Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. יש דגמים מהשנים האלו שבאו עם טורבו? שווה להתחיל לחפש או אין מצב למצוא בימר מהשנים האלו מודגשת מקורית? עומר
  2. אם אתה מעוניין למכור אחת מכל הסובארו אני הכתובת הראשונה! אני עדיין מחכה שנלך לראות את ההרדטופ מבקה! עומר.
  3. אתה מתכוון אולי לסטיישן? מה זה 5 דלתות? יש או פרייבט רגיל 4 דלתות, קופה 3 דלתות, האצבאק 3 דלתות וסטיישן 5 דלתות.. עומר.
  4. יש מצב למספר הרכב בפרטי? באיזה מצב היא? יש אפשרות לצלם? עומר.
  5. חבל שהם לא הרחיבו על דרכי הפריצה עצמה של הרכב, מעניין מאיזה סוגי אבטחה הם נירתעים ומעדיפים להמשיך הלאה. ברור לי שכל מיגון ניתן לפריצה, גם רכב מאחורי חומה של 2 מטר וכלבים בחצר. יש כ"כ הרבה שיטות לגנוב שכבר מעצבן לנסות למגן את הרכב. הם גם לא הזכירו את העניין שגונבים רכבים "מוזמנים" עם גרר אני לא מבין למה יש רכבים ספציפיים שגונבים דווקא אותם? יש עשיר בצד השני שרוצה אימפרזה מיוחדת? או אספן חיפושיות? צריך לתת לגנבים את העונש המוסלמי, לכרות להם את הידיים! עומר.
  6. למה לא אמרת? פשוט לפני 6 שנים לדוד שלי ניגנבה DL 1800 טורבו קופה דגם אמריקאי מיבוא אישי. רכב מאוד חזק ועמיד, אבל גם רועש! וחשבתי אולי יש מצב למצוא כזאת. עומר.
  7. טוינגו המליץ לי עליו! אחרי שראיתי את העבודה על הרכבים שלכם שלחתי לו כרגע הודעה פרטית שאני רוצה את המספר של הפחח כדי לתאם איתו, אני רוצה הצעת מחיר ממנו. עומר.
  8. לירוי תתחדש! הצבע יצא יפיפה בהצלחה בטסט עומר.
  9. עובד קשה ומשתמש ברכב באופן יומיומי, חוסך בינתיים לפחחות וכניראה לעוד סובארו לשיפוץ. חבר שלי הרים לDL רגילה את התחת ב200 שקל מכניסים גומייה לבולם או משהו נברר איתו. בגירה מחר אני יקפוץ למגרש לשאול אם יצא לי! עומר.
  10. עדיין זקוק לפחח עומר.
  11. ארז תתחדש! בזמן האחרון אין לי כל כך זמן למחשב מתחיל לחסוך לפחחות. וכניראה שאני יביא סובארו נוספת לשיפוץ. מחכה שתרכיב XT חדשה מ א'-ת' ואז אני יקנה אותה ממך יש בחור בשם פאדי באזור בקה שהוא מתעסך עם בנייה של טמבונים וחצאיות אם אתה צריך.. עומר
  12. אם יש לך גישה לסככה שיש לה קורות גג חזקות אפשר לחבר חבל וגלגלת שלא יודע את שמה אבל מחוברת אליה שרשרת שאתה מגלגל ואז זה מרים או מוריד. ככה סבא שלי היה מרים את העגלים אחרי שחיטה, וכל עגל שקל משהו כמו 200 קילו ניראה לי אפילו יותר. עומר.
  13. גם אני ניסיתי להירשם והכל נעול עומר.
  14. אני יודע שאני צריך פחחות דחוף מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג גומיות חדשות? אני צריך בדלתות לחלונות ובקנטים של הדלתות + דלת אחורית וגם לכל השמשות ברכב. עומר.
  15. אני מעוניין לעשות פחחות לסובארו שלי לפני החורף. הגיע הזמן לבדוק פחחים ומחירים. אני מחפש פחח שיעשה עבודה סבירה+, במחיר שלא בשמיים. אבל שלא יהרוס את הקיים. אם יש פחחים טובים באזור חדרה יהיה מצויין. מוסך על הגל בחדרה הציעו לי הצעה טובה, למישהו יש נסיון איתם? הפחחות הנדרשת היא פחחות להפשטה עד לרמה של שלדה, לא רק חיצונית! כמו כן שהפחח בראש להיתעסק עם רכבי אספנות כי רבים מתרחקים לי מהרכב.. תודה מראש עומר.
  16. תתחדש! העבודות של יוסי גורמות לי לקחת את הרכב שלי אליו שישחזר לי את כל הפנים של הרכב!! יוסי אתה מתעסק עם שיחזורים ושינויים של דשבורד? עומר.
  17. למה עד עכשיו לא הציעו את הטנדר של סובארו אני לא יודע? רכב מצויין לשבילים, מצויין בכביש. לא שותה דלק, טיפולים זולים חלפים בכמויות. בתקציב של 25K אפשר למצוא גם אחד 4*4 מתוחזק להפליא. עומר.
  18. בשביל פחחות מלאה זה מחיר מצויין והזוי. רק על הסרת כל חלקי הרכב עד הבורג האחרון והרכבה חזרה פחח הסכים להוריד לי 1500 שקל ממחיר פפחות כללית לפיזו 205 שהיתה לי אז. או שהוא היתכוון פחחות חיצונית וגם לזה זה מחיר זול. עומר.
  19. ESTK אני מודה לך על התשובות יש מישהו שיכול לשפוך עוד אור על נושא חריטת המנוע? וגם המלצה למקום באזור חדרה שחורט מנועים. תודה מראש עומר.
  20. למכירה גיר של סובארו 4 הילוכים כולל קלאץ' גל תנופה ועוד חלק שנימצא בינהם שכחתי איך קוראים לו. הגיר במצב מצויין נישרשת החלפה של המיסב לחץ. מתאים למנועי 1300 ו1600, מצויין למי שמחפש למשוך הילכים ורוצה האצות מהירות. הצעות בפרטי ולא להציע מחירים מגוחכים גיר מפרוק לא יורד מ-1500 שקל! לא כולל קלאץ וגל תנופה. עומר.
  21. צריך להביא איתי אישורים או משהו? או פשוט ללכת למכון רישוי ולהוציא את רשיון הרכב כדי לבדוק מה היה שם קוד המנוע? תודה עומר.
  22. אם אתה רוצה אני יכול להציע את עצמי, אני לא מתקין אבל התקנתי די הרבה מערכות. ניסתדר על מחיר סימלי. המתקינים אצלנו בחדרה פשוט חפרים על כל הדעות. אומרים לי שהפיוז הראשי ליד המגבר אמור לשמור על המגבר ולא על הכבל שעלול להצית את הרכב. והכי מצחיק יש מתקין שממליץ כל 6*9 מאחורה ובשום אופן לא לקנות קומפוננט! נו טוב חדרה דבר איתי בפרטי עומר.
  23. ומה אני יצטרך להביא איתי? את המנוע ומה עוד? כי לגרור את כל הרכב לשם זה לפחות 800 שקל. אין מקום יותר קרוב לחדרה? איזה אישורים צריך להביא להם? ומאיפה אני מוציא? תודה על ההיתיחסות? עומר.
  24. המשטרה היתקשרה שהיא מצאה את הרכב איך הם זיהו שהרכב של סבא שלי אני לא יודע לשקם את הרכב יהיה מאוד קשה וההשקעה לא תהיה שווה את התוצאה ניראה לי, כי טנדר נוסע אפשר לקנות ב7000 ואפילו פחות. מה הפרוצדורה כדי להטביע מנוע שמחקו את הקוד ממנו? לגבי השילדה אני לא יודע אם זה יהיה שווה. הפח באמת במצב גרוע. המנוע יכול לשמש אותי ברכב שלי. גם הגיר המשאבת דלק(של מיציבושי משום מה) ומה שאפשר להשאיר, נשאיר לצורך חלקי חילוף. תודה על המידע עומר.
  25. את התגובות ראיתי רק עכשיו. הצלחתי להניע דרך גישור של שלוש חוטים לחוט רביעי. את הסטארטר הפעלתי ע"י קיצור של הכבל העבה עם הכבל היותר דק, עצה ממכונאי. הרכב היה עם מפלס שמן מלא. בלי מים בכלל לא יודע כמה זמן הרכב היה נטוש. המנוע הניע בנגיעה בסטארטר ושאג כמו מנוע בלי אגזוז לצערי אי אפשר להישתמש במנוע ובשילדה למרות ששניהם טובים כי איפה שממוקם קוד השילדה קרעו את הפח, ואיפה שקוד המנוע אמור להיות חרטו על המספר עם מברג. איך זיהו שהרכב של סבא שלי אני לא יודע. אני רוצה את המנוע אבל אפשר להרכיב אותו רק לבאגי או משהו בסיגנון. עכשיו או שנפרק את הרכב לגורמים או שנימכור אותו קומפלט לבאגי, חבר הציע לי 1000 שקל. עומר.
×
×
  • תוכן חדש...