Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. אני יודע שהכותרת קצת הזויה. אבל לצערי הטנדר של סבא שלי ניגנב בשנת 2002, ביום חמישי האחרון היתקשרי מהמשטרה ואמרו שב 28.7 מצאו את הטנדר בשטחים והוא נימצא באריאל, מצאנו גרר שמוכן לגרור במחיר לא בשמיים ונסענו לקחת את הרכב בלי שום מידע עליו. הרכב במצב די גרוע אין בקליות אחוריות ושל האיתות, רק פנסי דרך ראשיים, אין בית פילטר, הוציאו את המצבר ומדחס שהיה חדש החוטים של ההצתה מתחת להגה וכניראה שככה היום מניעים כדי לנסוע עליו עד שנטשו אותו. אני מעוניין לנסות להניע את המנוע. אני יפרק מצבר מהרכב שלי נחבר, ניבדוק אם יש סטארטר דרך + ישיר. עכשיו. אני לא יודע אם יש דלק, כמה זמן הרכב לא הניע, אם יש בוכנה תפוסה, איך לגרום למערכת החשמל להיות כביכול על סוויטצ'. יותר מאוחר אני יעלה תמונות כדי להמחיש את האושר והצער בו זמנית. הצער כי הרכב היה במצב מצויין אחרי פחחות, בדיוק הוא קיבל ארגז בבניה מיוחדת והיה בו המון ציוד וחומרי חקלאות בשווי של יותר מהרכב בזמנו. אבל אני מאושר כי סוף סוף יש לי מנוע לעשות עליו את הסטז שלי. ואם נעורר לחיים את המנוע הוא ימצא את העצמו ברכב שלי + הגיר. עומר.
  2. לי קורה יחסית הרבה שאני לא מוריד את בלם היד. כניראה מרוב מנעולים שיש לפרק ידנית הראש במקום אחר.. עומר.
  3. לי יש סאן רוף ידני והוא לא עוזר בכלום. חוץ מלגרום לשמש לדפוק על הראש. אבל לפעמים אני מחנה את האוטו עם סאן רוף פתוח כדי שיצא קצת אויר חם. מעצבן גם בסאן רוף שהוא ניפתח רק בזוית ולא כל החלון.=\ עומר.
  4. מה זאת אומרת מנוע לא זהה? אם אני רוצה לדיאל שלי מנוע 1600 של אימפרזה? אי אפשר רק מנועים בקוד EA71 עומר.
  5. מאוד עצוב לשמוע. חבל על כל כך הרבה מכוניות שעוד אפשר לשקם. עומר
  6. [ אצלי זה ההפך, היא מאוד מספקת אבל.. ] שקנית רכב ואתה לא רוצה להעביר את המערכת שהשקעת ברכב של ההורים, כי אתה מפחד שהבאסים יגרמו לכל החלודה להיתפורר ואז תישאר בלי דלתות גג ומכסה מנוע עומר.
  7. בדקתי היום המונורות הוחלפו לH4. תודה היום היסתבכתי עם הקבל קלאץ. הקבל קלאץ של הגיר הקודם היה קצר מדי, לכן הצמנתי שתי קבלים. אחד של טנדר אחד של לאונה, של הלאונה היה קצת קצר והוא לא ישב טוב בדבשה הקבל של הטנדר גם לא ישב טוב, אבל יותר טוב מהקבל של הלאונה. קימבנתי משהו כדי שיהיה לי בינתיים קלאץ ואני יודע שזה לא יחזיק מעמד. יש מישהו שיכול ליצר קבל קלאץ או לקמבן מהישן ומהחדש? הציעו לי לקחת את הפחית של הפדלים מלאונה, אבל זה סיפור צריך לפרק את ההגה ובעיה עכשיו בשבילי ללכת לפרק כזה + ניגמרו המזומנים.. עומר.
  8. ניראה סרט משעשע מאוד.! תודה. ניקרעתיי :lol::lol: עומר.
  9. מישהו אמר שאני לא מגיע? בעל הXT שלח לי הזמנה בפרטי תחילת שבוע הרכב במוסך אני צריך מחר לקבל קבל קלאץ חדש ואם הכל יהיה תקין ויום שישי אני יצליח להישתחרר מהעבודה מוקדם אני יבוא בעזרת ה'. לירוי אני רוצה לקנות סט של נעילה אונברסלית מחשב ושתי משאבות. התקנה פשוטה. הפתח של המנעולים יעלם בפחחות.. לדעתי הדלת יותר יפה בלי פתח, אם המצבר יגמר אפשר לפתוח את החלון בקלות כי אין לו מסגרת. בגלל זה יש אזעקה שמישהו אחר יפתח לי את החלון אני ישר יצא. אני יחשוב על דרך לנטרל הצתה, בכל מקרה תמיד יש מנעול הגה. לגבי אזעקה אני לא מבין בזה כלום אני יתיעץ עם חבר. אני רוצה אזעקה רגישה עם התראה בשלט. שכל זבוב שיכנס דרך הסאן רוף האזעקה תשתולל ביחד עם הצופר של הרכב. איזה נורות יש לרכב בפנס הראשי? H1, H4, H7 ? אני יודע שהיא עגולה שמנה כזאת עם 3 שיניים עומר.
  10. החנות מהארץ עושה מישלוחים? איזה מנורה הכי מומלצת שמתקרבת קסנון שמוכרים בארץ? האם זה ה-DiamondViosion? עומר.
  11. האם החלפת גם גומייה? מעניין אותי לדעת אם ניתן להשיג גומיות מקוריות עם הפסי קרום מפלסטיק עליהם. עומר.
  12. אם אפשר לשאול כמה עלה הנעילה וכמה האזעקה ואיזה התקנת? אתה שואל שאלות שאני היתכוונתי לשאול. במיוחד לגבי האור מלוח השעונים. מה ששמתי לב. פה בפורום האספנות אנשים לא כ"כ אוהבים רכבי סובארו ולא מגיבים מי יודע מה אלה אם זה לאחר פחחות. אני בטוח שיש המון חברה שיכלו לענות לי על כמה שאלות שאף אחד לא ענה אבל שטויות, בשבילי אני מעלה את השירשור כדי לשתף אחרים. ואני משתדל להפציץ בתמונות, כי גם אני אוהב שמשתפים אותי במיוחד שיש תמונות, והברבה! עומר.
  13. תמונה שהעלתי בתחילת השירשור. לצערי רק ג'אנט 13 ורוחב 175, אני ינסה לאשר 185 70/13 השאלה אם זה צמיג נפוץ.. 185 על גאנט 13 זה קצת גדול עומר.
  14. ח-ל-ו-מ-י למה לאבא שלי אין מליונים בבנק למה?? זה הרכב שאני הכי רוצה בעולם (אחריו הסובארו האצבק..)
  15. יפה תתחדש! אצלי היא גם מקורית אבל על הפנים. בכל מקרה אני יבצע בא שינויים כדי להתאים אותה לנוחות שלי, אחרי הכל הרכב בשימוש יומיומי! עומר.
  16. בא לי לשחק משחק; תמצאו את ההבדלים עומר.
  17. היום קיבלתי משהו מעניין, גיר, קלאץ, גל תנופה וסטרטר של לאונה 92. ההתאמה לא היתה הכי קלה אבל היסתדרנו. ההכנות לקראת מנוע 1600 בעצומם. הרכב עוד לא נוסע, מכוון שצריך כבל קלאץ קצת יותר ארוך ומחר הוא יגיע. בתמונה הרביעית חדי העין יוכלו לראות את המיסב לחץ הגמור.. (הוא ממש נחרט!) להנאתכם תמונות! עומר.
  18. אין לי מושג למה היתכוונת עם החגורה, אבל אני בונה בקרוב קונסולה אמצעית חדשה ומיוחדת.. עומר.
  19. זה אותו פחח שדיברנו עליו בפרטי? מחר אני בבקה אני ישמח לקפוץ.. גם לראות את האוסף שלך וגם להיתרשם מהפחח. אין לי כל ידע בפחחות ואני לא רוצה להיכנס לזה. אני עובד על המנוע ומה שמסביב לבד אבל פחחות אני משאיר למקצוענים. ואין לי בעיה להשאיר לפחח את כל העבודה + תשלום הוגן ואת הזמן שלו לעבוד. כי אני רוצה תוצאות טובות! עומר.
  20. היום קרה משהו מוזרררר משום מה היום גיליתי שיש 5 הילוכים לסובארו [יותר מאוחר תמונות] דיברתי היום עם יבואן מנועים והוא אומר שאין מנוע בקוד EA71 מוזרק, אבל ישנו EA81 מוזרק שאותו אי אפשר לאשר.. עומר.
  21. אז לאיזה כיוון לפתוח? למטא או הצידה? עומר
  22. שאני צבעתי את המכסה פילטר הוצאתי את כל הבית פילטר מעל הקרבורטור וציחצחתי אותו מכל הגריז. לא יודע למה אבל יש שם ידית שמכוונת את האוייר, שיכנס אויר או מלמטה או מלמעלה. לא מפריע לי בכלל! להפך זה מביא קצת רעיונות. אבל בדיפוני הרכב אני לא נוגע עד אחרי הפחחות ובחירת הצבע. ככה אני יוכל לבחור את צבע הסלון הפנימי. נעילה מרכזית אני גם חושב להתקין כולה שתי משאבות. גם אזעקה מאוד רגישה תותקן ואז אני יעלים את המנעולים מבחוץ. ורק דרך שלט יהיה אפשר לפתוח את הדלתות חוץ מהאחורית. וזאת מכיוון שכל המנעולים מקולקלים, וכל מפתח פותח את הדלתות. עומר.
  23. תודה דודי, השכלתי. יש עוד עצות? עומר.
  24. הטנדר לא לפירוק, הטנדר לשם השוואה בין חלקים כמו כיסאו ודשבורד. הדשבורד ניראה אחד לאחד אותו הדבר למראית העין, לא היה לי זמן למדידה אם הכל בדיוק אותו הדבר. הכיסאות עושות רושם שהם אותו דבר. סייארה אני צריך מראות כיסאות ודשבורד אם הוא שלם של הטנדר. עומר.
  25. בוקר אור. אין צורך בסקאי בשביל ברק, הצבע השחור הוא בגימור מבריק והוא מבריק מאוד! הסקאי בשביל לשמור על הצבע מהשמש. עכשיו אני נוסע לסבא שלי, יש לו סובארו טנדר, אני יבדוק כל מה שמתאים בין הרכבים עומר
×
×
  • תוכן חדש...