Jump to content

erezfed

  • פרסום הודעות

    2,435
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

1 עוקב

אודות erezfed

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    באר שבע
  • תחביבים
    בעיקר לפרק את הרכב ולהרכיב בחזרה , בד"כ גם לתקן כמה דברי
  • מקצוע
    חברת שקר כלשהיא בענף ההיי-טק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כי היום המולטימדיות מקבלות כניסת שלט שמאפשר שליטה מההגה , גם אצלי יש את זה. כנראה אצלך לא חיברו את זה ?
  2. אני עם רכב זהה ושינוי זהה. הצג עכשיו ישמש אותך רק למזגן ולמחשב הדרך. הצפצוף כמו גם צליל הכניסה לאוטו היה עובר דרך הרדיו שהסרת , מזה תיפרד לשלום זה לא יחזור. השליטה מההגה לא תעבוד לך כי היא עוברת "דרך הרדיו" , ואותו הסרת. אם תעשה את השינוי כמו שאני עשיתי , תהיה לך שליטה מההגה חזרה, ותוכל לשנות גם את תצוגת מחשב הדרך (אבל לא לכוון את השעון). השינוי: פירקתי את הרדיו לחלקיו , ולקחתי את החלק העיקר שמכיל את הרדיו והפיקוד של ההגה (בעצם, ויתרתי על הנגן דיסקים). את החלק הזה חיברתי עם הצמה המקורית בתא הכפפות. כמובן היתה דרושה עבודה עם מתאם כדי לפצל את הצמה המקורית של האוטו לשתי צמות , הא
  3. וואלה מי יודע? גרמנים לך תדע מה עובר להם בראש Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. אני על ה fp1000 במידה הזו, כבר בערך 3 שנים. לא מרגיש שום בעיה, נוסע ישר טס נמוך הכל סבבה [emoji849] עושה 100-150 קמ בשבוע זו היתה הפשרה בין ״לא סיני״ לבין ״מאיפה יש לי למישלין?!?!״ Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. נראה שהדיודה מחוברת בטור לנורה , הדבר היחיד שעולה לי לראש זה להוריד מתח מהנורה , כנראה כדי להאריך את חייה. מרק , דעתך?
  6. שומר אותך. שים לב שבמצלמות האלה יש שני קבלים, והם מחוברים בטור. אם אתה מחליף באחד בודד צריך להתחשב בזה. אם אתה מחליף את שניהם בקבלים זהים, לא רואה פה בעיה כלשהי. מה כואב למצלמה שלך? מה התסמינים שאתה רואה? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. [emoji30] החרא הזה גם נדיר וקשה להשגה וגם לא ממש שווה את ההשקעה. לכן הפתרון הכי פשוט ומהיר זה לקחת ממצלמה כזו שמתה. עבד עבד, לא עבד לפח וקונים חדש. אני אעשה ״גיחת ערב ליסינג״ לסטאס המלך וניקח משם. חילצתי אחד דומה ממצלמה ישנה אסל ערך הטריגר היה שונה אז לא פתר לי כלום.
  8. לא ידוע. הסימון הוא 01B והכיוון הכי קרוב למה שהוא כנראה זה APR3001-17A
  9. נורא התלבטתי לאיזה איזור בפורום זה שייך, מקווה שבחרתי נכון. לענייננו , מנסה לעזור לחבר עם VIOFO A129DUO חדשה, שבהתקנה חטפה כאפה קטנה (נשבר השקע USB), ונשרף לה רכיב אותו זיהיתי בתור מבקר מתח. נסיון להשיג את הרכיב הזה הופך את העסק ללא כדאי להשקעה/חפירה (וגם לא כלכלי). מכיוון שרכיב זה נפוץ במצלמות הללו , ומכיוון שאני יודע שלדגמים הקודמים היתה בעייה עם עיוות עדשה שמשבית את המצלמה, חשבתי לבדוק אולי יש למישהו מצלמה דומה (גם דגמים ישנים יותר כנראה יתאימו) שאבד עליה הכלח, משם אפשר לקחת את הרכיב ולראות אם נפטרו בעיותינו או שהקצר גרם לעוד צרות ולוויתור מראש (לא מצאתי סכימת חשמל למצלמה הזו).
  10. הניחוש שלי דרך המסך (שקול לניחוש שלך על תפוחי הגה) , הוא דווקא הפעמונים של הציריות. אם זה היה תפוח היית שומע נקישות בכל באמפ בדרך בלי קשר להגה. ייתכן שגם מוט מייצב מייצר כזה רעש , האם שומעים את זה בעמידה במקום ?
  11. אני לא הסרתי את שלי כי היא לא עושה בעיות. אני מניח שכל רכב והחיווט שלו. ב-3 ראיתי אצל חבר שהחיווט עור לרגלי הנוסע. באחרים, אין לי ממש מושג. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. מדובר בקורולה עם המערכת המקורית, שבנוסף מותקן בה גם הטויוטה קונקט , שלהבנתי מוספת בהתקנה מקומית בארץ. איפה שלא הפכתי, לא מצאתי איפה הכרטיס סים של המערכת הזו. למי יש מושג? ארז
  13. מה זה היצור הזה? ואיך הוא מגיע לקומה 8 , הוא וחבריו? Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. אולי, נראה מבטיח. זה לא מגיע בקיט? נאמר לי שצריך גם את המיסב ... איך קיט מגיע בד״כ?! הפלטה זה של הקלאצ׳ זה ברור, האם יש עוד חלקים שנהוג להחליף תוך כדי? Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. שלום חברים, נתבקשתי ע״י חבר של חבר לנסות לחפש מהיכן לרכוש קלאצ׳ לרכב ווקסהול h1x (אני מאמין שהדגם נקרא ווקסהול 12, מנוע 1400). שנת ייצור 1947 אני לא מבין הרבה באספנות , יש לי צילום רשיון רכב ואני יכול לארגן שאר מידע שדרוש, אם דרוש. בגלל שזה רכב בריטי אני מאמין שאולי יש אתרים באירופה שיכולים לתת מענה? לעזרתכם מודה מראש! ארז Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...